Hakutulokset

  1. Ä

    Perjantain Tuhkimotarina??

    Mitä tapahtui? Ja koska sarja jatkuu?? En ole koukussa... :ashamed:
  2. Ä

    Paljonko?

    Kaveri teki meille 4 voileipäkakkua eiliseksi kun oli juhlat. Maksettiin luonnollisesti ainekset mitä niihin meni. Hän sanoi ettei muuta ota/halua. Mä haluaisin kuitenkin maksaa hänelle jotain, koska tiedän et niissä on hommaa aikalailla. Mikä olis sopiva summa teidän mielestänne?
  3. Ä

    Sirkus Al Bondos

    Mistään ei löydy hintatietoja Sirkus Al Bondosiin. Joten osaisko joku ihanainen kertoa mitä maksaa liput heidän esitykseensä ja minkä ikäisestä joutuu maksamaan? Mulla on 2v ja 4v lapset.
  4. Ä

    kutsu tuli mutta....

    ....myöhässä. Poika on odottanut innolla kutsua tutustumaan uuteen päiväkotiin, mainostivat oikein tilaisuutta kun kerroimme että otetaan paikka vastaan. Eivät vaan silloin vielä tienneet päivää. Nyt sitten tänään tuli kutsu avoimiin oviin uusille lapsille ja vanhemmille ja tilaisuus oli eilen...
  5. Ä

    sormus miehelle

    kun mennään naimisiin niin saako mieskin uuden sormuksen vai kaiverrutetaanko vihkipäivämäärä kihlasormuksen perään??antakaa hyviä vinkkejä hääpuvuksi, ollaan menossa maistraatissa naimisiin. vartaloltani olen jonkin verran ylipainoinen?mitä olette mieltä jos otetaan hääkuva yhdessä 8kk:tta...
  6. Ä

    maukkaita reseptejä kiitos :)

    nyt loppuu kaupan valmisruokien ostaminen..rahaa menee älyttömästi. olisiko teillä maukkaita ruokaohjeita meidän 8kk ikäisen pojan ruuaksi. teen kalaruokaa, broileriruokaa sekä jauheliharuokaa pakkaseen. kun katsoo kaupan valmisruokia niin niissä on aika monipuolisesti mausteita käytetty, mutta...
  7. Ä

    Aknearvet peittävä meikkivoide?

    Kertokaa mulle joku sellanen? Mä en jaksa enää näitä mun poskipäitten helottavia länttejä! :kieh:
  8. Ä

    huutoneristä poimittua, ei hinnalla pilattu retro heh

    tässäpä meille köyhille ihmettelemistä. ei mulla ainakaan äitiyslomalla ole varaa tollasiin.. mutta täytyy mennä kaiveleen vinttejä jos sieltä löytyis jotain myytävää :) http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53314292
  9. Ä

    mehu

    meillä on 8kk:tta vanha poika ja olisinkin kysynyt että voisiko hänelle antaa kesällä jotakin mehua. ajattelin vaan että kuumana kesäpäivänä mehu nostaisi verensokeria ja lisäksi sammuttaisi janon. eli saako antaa ja mitä saa antaa ja paljonko saa antaa??? :p
  10. Ä

    mehu

    meillä on 8kk:tta vanha poika ja olisinkin kysynyt että voisiko hänelle antaa kesällä jotakin mehua. ajattelin vaan että kuumana kesäpäivänä mehu nostaisi verensokeria ja lisäksi sammuttaisi janon. eli saako antaa ja mitä saa antaa ja paljonko saa antaa??? :p
  11. Ä

    Onko hinta ok?

    Naapuri kauppas mulle puoli vuotta käytössä ollutta jatkettavaa sänkyä, valkoinen jossa korkeampi pääpuolen pääty. Joku kuvio vissiin päädyssä on...en löytäny kuvaa..Askon sänky kuulema on. Ilman patjaa hinta 100?, onko halpa/kallis??
  12. Ä

    Miten järjestää lastenhoito

    Meillä ennestään jo neljä lasta, ja mietein onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa. Miten saada kotiin jäävien lapsien hoito järjestettyä kun parisen viikkoa siinä ainakin kuluu aikaa. Yksi mummikin on vain ja hänkään ei tahdo oikein olla edes paria tuntia lapsenvahtina. Mahtaako olla...
  13. Ä

    kokemuksia carry kantotuesta odotusaikana?

    taisin joutua hylkäämään kantorepun niin kyselen nyt tästä uudesta carry kantotuesta, pitäis olla hyvä odotusaikanakin, oisko kokemuksia? Kumma kun ei löytynyt yläpainorajaa tuotteen tiedoista CARRY
  14. Ä

    kantoreppu ja odotusmaha, onnistuuko?

    Olen kovasti aikeissa ostaa kantorepun, joko Yamon tai Ergon, nyt olen kuitenkin rv:lla14 ja olen miettinyt onko reppua vaikea käyttää kun masu kasvaa ja pitäiskö sen masun takia ottaa se jatkopala minkä sais lisäosana tilata? Tämän hetken kuopukseni on siis 9kk:n ikäinen, kesä sujuis...
  15. Ä

    Huom tamperelaiset!

    Mistäs Tampereelta löytyisi muodikkaita äitiyshousuja tai -farkkuja? Ei kuitenkaan hirveän kalliita! Onko löytynyt esim. H&M:ltä tai Lindexistä?
  16. Ä

    Hinnotteluapua

    Eli siis, paljonko vois pyytää tummanvihreästä matosta, muistaakseni 120 *200 kokonen. Käytetty n 2 v ja ihan ehjä ja tahraton. Entäs sähkönsinisestä dalmatialais pöytäliinasta, jota ei ole koskaan käytetty? Iso pöytäliina, mittoja en nyt saa laitettua tähän. Kirpparille ois menossa..
  17. Ä

    Punainen varvas....

    Auttakaa nyt mua..oon ennenki kyselly tästä asiasta...mutta siis löin varpaani maaliskuun lopussa kynnykseen jonka seurauksena se meni mustaks. No se parani jonku verran ja löin sen uudestaan, ja sitte tyttö vielä astu päälle. :headwall: eli se on edelleen punainen ja turvonnut, mutta taipuu ja...
  18. Ä

    Synttärirunoa ruotsiksi

    Tietääkö joku sivustoa josta löytyis?? Yritin googlettaa, mutta ei löytyny...tarvisin 30 v korttiin runon.
  19. Ä

    Blå band

    valkosuklaa-nougat vaahto, onko kukaan käyttänyt kakun täytteenä?? Tuliko hyvä? Meinasin kokeilla..
  20. Ä

    Mikä bändi??

    En nyt millään muista nimeä, ulkomaalainen ihana raspiääni sillä solistilla? Auttakaa?? Ei kuitenkaan Chris Cornell.

Yhteistyössä