Hakutulokset

  1. K

    Auttakee... Täysimetys ja menkat????

    siis mulla jälkivuotoa oli 3viikkoa ja menkat alkoi 5viikon kohdalla.. Olin ihan epäuskoinen ja ajattelin, että ei tää on jotain sekoilua.. Mut kyllä ne seuraavat tuli siitä ihan ajallaan.. 28 päivän päästä.. Ja täys imetys..
  2. K

    perhepeti vai oma sänky

    Meillä ei ole perhepetiä edes harkittu.. Omassa sängyssä koisaa poika 2,5kk... Yö imetyksetkin hoidan sohvalla enkä meidän sängyssä.. Ajatuksena on kyllä pitää meidän sänky ihan omana.. Kysymys teille joilla vauvat nukkuu samassa sängyssä.. Ja etenkin jos vielä vanhemmatkin lapset.. koska...
  3. K

    BMI n40/enemmän ja raskautuminen

    Raskautuminen kesti aikas kauan. Melkein 2v, toiveissa olis saada toinen joten en aloittanut ollenkaan ehkäisyä synnytyksen jälkeen, vaikka ekat kuukautiset tuli jo 5viikkoa synnytyksestä... Ekasta kierrosta ei tullut tulosta ONNEKSI :D Saa nähdä kuinka käy tässä toisessa... Epin kanssa ei...
  4. K

    BMI n40/enemmän ja raskautuminen

    Synnytyksestä on nyt 2,5kk... Mua pelotti kans jonkun verran synnyttäminen. Lähinnä ajattelin sitä, että kun on tota massaa (indeksi huimat 50), että kuinkakohan se ponnistaminen, kun ei ole noita vatsalihaksia.. En edes ajatellut, että keisarinleikkauksen haluaisin. Jonkun verran olen...
  5. K

    Mistä imetysliivit, kun normikokokin on G/H?

    Idea Parkissa on yks liivi liike.. Chage, tai jotain jossa oli hyvin kokoja ainakin H:n asti... enemmänkin sellaisia edustusliivejä. Mukavat kylläkin, mutta ei ihan joka päiväiseen käyttöön pitseineen.. Lisäksi Lielahdessa on muksutalli (markatalon rakennuksessa) jossa on erinomainen kokoelma...
  6. K

    häätavaraa Tampereella???

    Henk.koht kannatan koskikeskusta ja idea parkkia, molemmissa on paljon liikkeitä pienellä alalla ja katon alla... Idea parkissa hyvät koristetavara liikkeet, joista voi katella kaikkea "tarpeellista".. Hääpukua kannattaa metsästää tullin torilta, siellä olevassa hääpukuliikkeessä on isot...
  7. K

    G: äitiyspäiväraha /päivä

    Millä ihmeellä te olette saaneet vero% noin pieneksi???? Mä saan 36/päivä ja % on 21!!! Ensikoti lainaakin on sentään 150t, josta pitäis alennuksia saada... Tiedän, että vapaaehtoisesta eläkemaksusta saa jotain, mutta siltikin..
  8. K

    Kuinka paljon teidän 2kk ikäiset

    Meillä päivä alkaa tossa... 7 aikaan. Syödään ja kummistellaan johonkin 9-9.30... Herätään taas 11-12 aikaan. Syödään ja kummastellaan johonkin 2 asti. Sit taas herätään 4 aikaan. Syödään ja kummastellaan. Tässä välissä torkahdellaan pieniä unia n. 15-30min, mutta ns ollaan hereillä tonne 8...
  9. K

    onko muita joilla vauvakuume ja esikoinen alle 5 kk

    Juu tiedän, että voi tulla ilman menkkoja. Siis tiedän monta sisarusparia, joilla on just se 9 tai 10kk ikäeroa.. Ja mulla jos nämä nyt jo on menkat, niin... En kyllä ymmärrä mitä muutakaan vois olla, kun jälkivuoto loppui kuitenkin kolmisen viikkoa sitten.. Tosin kuvittelin, että menis nyt...
  10. K

    VAS vai TAYS

    Nooh.. Siis kuus viikkoa sitten osuttiin täydelliseen ruuhkaan Tayssissa. Meidän lisäksi tais olla sinä yönä 14muutakin liikkeellä. Paikat oli umpi täynnä. Uudet huoneet täynnä yms.. Jouduttiin kolmen hengen huoneeseen. Kokemus näin esikoisen kans oli karmea. Me tultiin vielä salista keskelle...
  11. K

    onko muita joilla vauvakuume ja esikoinen alle 5 kk

    Meillä esikoinen on nyt 6VIIKKOA! Ja minä mietin tota pillerireseptiä, että onko ihan pakko ottaa käyttöön.. Lähinnä siis mietityttää se, että kuinka pian on järkevää tulla uudestaan raskaaksi. Me kuitenkin jouduttiin ensimmäistä tekemään 2v, joten voi hyvinkin olla ettei toista kuulu ikinä...
  12. K

    tays

    Meidän poika syntyi maaliskuun alussa.. 10 päivä.. Synnytys valmennuksessa sanottiin, että juu kaikki pääsee sitten uudelle puolelle, että on hienot uudet KAHDEN hengen huoneet jne.. Kuinkas kävikään. Oltiin varmaan ruuhka huipussa. Samaisena yönä tuli meidän lisäksi taloon 13 muuta...
  13. K

    Kilpailutitteko keittiö-firmoja?

    Joo.. Siis kävin mäkin ikeassa.. Meille ei kyseiset tuotteet vaan sopineet, sillä ne ei myyneet läheskään kaiken kokoisia kaappeja!!! En muista miten ne koot meni, mutta hämmäetyin todella.. Olisko ollut joku 50cm kaappi ja laatikosto jota ei saanut ollenkaan! Muutenkin meillä oli paljon...
  14. K

    boran turvatyyny

    Johan koettiin yllätys, kun käytiin ostamassa turvakaukalo... Kotona sitten alettiin miettimään, kuinka turvatyynyn saa pois päältä... Soitettiin wolkkarin liikkeeseen ja sieltä sanottiin, että EI VOI OTTAA POIS KÄYTÖSTÄ!!! :headwall: :headwall: Uskomatonta... Meillä mies on niin pitkä, että...
  15. K

    Kilpailutitteko keittiö-firmoja?

    Mä juoksin vuosi sitten keittiö firmat läpi. Kalleimmasta halvimpaan muistini mukaan näin... Puustelli (takuu 10v) Keittiömaailma (takuuta en muista) Ala carte (takuu 2 tai 3v) Nixi (takuu 2tai 3v) Parma (takuu 2 tai 3v) Domus (takuu 2tai 3v) Keittiöjätti Tre (takuu 6v) Kaappien runkojen...
  16. K

    VAS vai TAYS

    Ei muita kokemuksia vielä kuin synnytysvalmennus Taysista. Mutta ensikertalaisena ja ylipainoisena ajattelin, että turvallisempaa mennä sinne, jos tulee komplikaatioita... Muuten varmaan VAS olis mukavampi perheystävällisempi jne.

Yhteistyössä