Hakutulokset

  1. A

    onko kaxs merkkiset vaatteet "arvokkaampia"

    vai ovatko vaan ihan oma vaate mmerkki niikuin tutta tai vastaava :ashamed:
  2. A

    gastroskiisi

    Hei! Olisko täällä äitejä joiden vauvalla olisi ollut gastroskiisi ? Meillä nyt 2 viikon ikäinen tyttö joka leikatttiin sektiolla kun viimeisessä ultrassa todetttiin gastroskiisi. Nyt ollaan koko aika oltu vauvan tukena sairaalassa vaikka välillä vähän rankkaa onkin! olisi kiva vaihtaa kokemuksia !!
  3. A

    HYVÄ suomi!!!!!

    suomi on finaalissa!!!!! :D
  4. A

    neljä minuttiahan siinä meni!

    kun herättiin ja eka kitinä jo tuli muksuilla! siis neljä minuttia oli rauhallista ja nyt huudetaan taas kitarisat vilkkuen!!!!!!! \|O
  5. A

    voin olla hätäinen ,mutta

    tuote sulkeutus pe ja maksoin sen heti ja vieläkään ei näy pakettia!!!!!!!!! :/
  6. A

    meillä lemuaa pissa!!!!!!!

    vaikka oln lattiat ja vessänkin pessy vai haiseeko mun nenään vaan pissa???
  7. A

    paljonkohan maksaa puulaatat pihalle??

    noin 44 kpl??? vaikka niitä 80*80 olevia. tietääkö joku? :)
  8. A

    tarviiko joku tuttipulloja???

    mulla olisi iso kasa . käytettyjä toki,mutta ehjiä.nyt saa. on unikkoa ja ainun pulloja
  9. A

    Hääkutsussa teksti tumma puku

    Millaisen pukeutumisen tämä ohje edellyttää naiselta??
  10. A

    rvatkaas missä kävin???=)

    ratsastamassa! aivan ihanaa näin 5vuoden tauon jälkeen! voi vitsi se oli niin makeeta taas ja mä pysysin siellä selässäkin :D la uudestaan!!!!!jipii!!!!!
  11. A

    huomenna kampaajalle!!!!!

    tarviin malli ja väriapuja!!!!! :D
  12. A

    teenkö nyt pahasti!!!!

    kun pesin aamulla 3 koneellista pyykkiä ripustin ne ulos ja nyt vasta muistin ,että on lipustuspäivä. :ashamed: tarviiko mn mennä ne nyt sieltä ottamaan pois???? :/
  13. A

    Onko SINUN jalan koko 42???

    mulla olisi yhdet kengät jotka olivatkin itselleen isot!!!
  14. A

    mitäs sitä tänään tekis???

    ehdotuksi tulemaan!!!!!!!! :D
  15. A

    missä teillä on lävistyksiä???

    onko hassun näköistä ottaa keskellä ylähuulta??? toinen vaihtoehto on silmien väliin?? joo enkä tarvitse kauhisteluja,että oot äiti plää plää.
  16. A

    Heipsan!!

    Moi! Täällä olis kohta 26-v neito ja vauvan ois tarkoitus syntyä lokakuussa. Tällä hetkellä asun vielä vajaa kaksi kuukautta Savonlinnassa mutta sit muutan Lappeenrantaan miesystävän luo. Tarkemmin vielä sanottuna Sammonlahen alueelle. Olis kiva saada uusia ystäviä sieltä päin odottavista...
  17. A

    AUTTAKAA kokoasiaa...

    Apua! kumpi koko järkevämpi kaksivuotiaalle ja aika tarkalleen n.90cm lapselle remun baby mallisesta haalarista kyse 92 vai 98? Ei ole kokemusta babymallista joten ei ole tietoa mutta kuulemani mukaan saa ostaa yhden koon isomman kuin vyötärömallissa?
  18. A

    Avonista lisätienestejä

    Hei! Jos haluat antoisan harrastuksen, josta saa rahaa ja ilmaisia tuotteitakin itselle, on mahdollisuutesi AVON! Minun tiimiini mahtuu vielä porukkaa. Konsultti saa -25 % alen yli 80 e tilauksesta. (joissakin tuotteissa alennus vähemmän, mutta niitä on vähän) Ei ole tilauspakkoa eikä tarvitse...
  19. A

    Tamperelaiset! Huomio!

    Hei, kohtapuoliin on tulossa kaikkiin Tampereen neuvoloihin kysely odottajien halukkuudesta valita itse synnytyspaikkansa. Tällä hetkellähän Tampere määrää synnytykset Taysiin, josta kaupunki omistaa suuren osan - perusteluna määräykselle on kustannuskysymykset. Samaan aikaan Taysin taloutta...
  20. A

    iltapala help pikaiseen!

    Onko mielestänne munakas (vajaa yhden munan) riittävä iltapala 1v10kk:lle maidon kera? Puuro ei mene, eikä oikein jugurttikaan, mutta tuota munakkaan ns. ravintoarvoa en osaa ajatella...tuntuu niin kevyeltä. No muuta ei nyt haluaisi syödä :\|

Yhteistyössä