Hakutulokset

1. M

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

hehhee tosiaan mikä seksielämä? :stick: :laugh: meillä on ollu toooosi nihkeetä seksielämä, alkuun mua ei huvittanu, sit ku mullaki rupes olee tossa toisen kolmanneksen aikaan haluja vaikka naapureille jakaa nii miehellä tyssäs homma :headwall: eipä sitten tosiaan oo peittoja heiluteltu, viime...
  2. M

heipä hei! täältä kans pikainen päivitys omasta navasta, tänä aamuna irtosi pieni teelusikallisen verran limatulppaa, sen jälkeen jomotellu selkää ja vähän tullut limaa, mutta äskö vessassa käydessä tais se kuuluisa tulppa irrota :rolleyes: ruokalusikallisen verran sellaista vaal rusehtavaa...
  3. M

Hui ku tänne on tullu paljon tekstiä :) Malendralle sylin täydeltä onnea!! :flower: ihanaa :heart: toivottavasti vauvat ja sinä voitte hyvin! teillä ollu puhetta tuosta käynnistyksestä ym. Minulla kans rd ja pari viikkoa sitten aloitettiin pistämään insuliini ku tablettihoito ei tehonnu...
  4. M

heipparallaa kanssasisaret! itelläki jääny tämä kirjoittelu, ei vaa oo jaksanu vaikka mieli ois tehny :ashamed: on vaan jotenki NIIIIIN vetämätön olo alkanu tulemaan että huhheijaa. menee arki siinä ku saapi ruokittua miehen ja kaks lasta nii siinäpä on tehty päivän työt :) Ilmeisesti...
  5. M

Mupelolle kiitos uudesta pinkasta :) Semmosta ajattelin tulla pikana kyselemään teiltä muilta et kuin usein teillä supistelee? mulla on ollu nyt varsinkin tällä viikolla nii joka päivä, toissa yönä sai puhista aika jo kipeiden supistusten kanssa ja eilen illalla oli jo tosiaan napakoita...
  6. M

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

Heipä hei! :wave: Olen seuraillut tätä palstaa päivittäin kun itsellä kans laskettu aika 4.6 ja kolmas lapsi tuloillaan, olisiko mahtunut vielä mukaan? :) Minulla nyt menossa 34+2 ja sokerirasituksessa jäin kiinni jo joskus 14 viikoilla, siitä lähtien olen nyt seuraillut kotona arvoja ja...
  7. M

Äitejä Kuopiosta

Heippa! täällä olisi kans 26 vuotias äippä kuopiosta, ollaan muutama viikko sitten tänne muutettu, meillä on 04 ja 09 syntyneet pojat ja toukokuun kantturoilla syntyy kolmas lapsi. Joko olette kerenneet treffailla? :)

Yhteistyössä