Hakutulokset

  1. T

    jännittää... saadaanko koira.

    Yritetään saada koira espanjasta, täytettiin tänään kaavake, huomenna jutellaan henkilön kanssa, joka asuu espanjassa ja tietää koirasta enemmän. Koira on espanjan vesikoira, 5v ja kuvassa aivan ihana, katotaan miten käy. Onko täällä ketään joka on saanu koiran Espanjan löytökoirista?
  2. T

    lauantaina hautajaisiin...

    Siis mun tyttö menee, itse en mene. Tytön isä kuoli ja tyttö menee kahdella junalla hautajaisiin, lähtö huomenna ja paluu lauantaina hautajaisten jälkeen.
  3. T

    Gasroskopiasta...

    Joudun siihen taas, mut onneksi lääkäri oli jo hoitanu mulle sellasen lääkityksen, et oksat pois. Saan lääkityksen suoraan suoneen ja on samaa kun mitä nukutuksessa annetaan, en olis suostunu muuten, 2krt oon käyny, ekalla kerralla ilman mitään ja tokalla kerralla esilääkityksessä, mut nyt tulee...
  4. T

    just joo...

    Ei sit voinu tulla tytön koululappu aikaisemmin, tuli eilen, et on päässy kokemäen kouluun, nyt sit hirvee kiire, et saa kaikki tavarat ( koulukirjoista turvakenkiin) hommattua + kaikki paperityöt ja pitäis peruuttaa tytön työ, ja se pitäis tehdä 2 vkoa ennen, koulu alkaa 11.8, ja muutto sinne...
  5. T

    hermot menee..

    Miten mä saan mun lapsen muuttaa syksyllä pois, neiti ilmotti et, vaikka pääsisin opiskelee, en muuta sinne, vaan käyn kotoa koulussa. Matkaa 60-70km, kaikilla tuilla hinnaksi tulee n.200e kk, ja sit ne kaikki tarvikkeet koulua varten, jos asuis muualla, se tasottais menoja, kun neiti ei söis ja...
  6. T

    add lapsi

    Mun pojalle (kohta 15v) koulupsykologi anto diagnoosin add tällä viikolla, ongelmia ollu vauvasta asti, ja 8v annettiin diagnoosi visuomotorinen vaikeus, mut keväällä tehtiin laajat tutkimukset, ja oireet pahentuneet ja laajentuneet, Nyt alotti ylä-asteen ja ongelmia on koko ajan, puhuttiin...
  7. T

    huomenna alkais...

    uusi työ, rappu siivousta. Se on vaki paikka, mulla ei ole vuosiin ollu vaki paikkaa missään töissä, jännittää. Alkupalkkaki ihan ok, 8e/h ja lisäksi matkakorvaukset, kun liikun omalla autolla, ja kerran vuodessa pomo kirjottaa lapun verottajalle, et saan ateriakorvauksen, kun ei ole työn...
  8. T

    lävistyksistä

    Oon täs miettiny, et pitäiskö antaa lapsen ottaa kielikoru, kun niin itki, et haluu sen ja kun synttärit on tulossa, mitäs muut tekis. henk.koht. en itse ymmärrä niitä ollenkaan.
  9. T

    onko muita...

    joiden seksielämä on hiljasta samasta syystä kun mulla. En pysty muutakuin haaveilemaan, kun ulkonäköni ei riitä seksiin, naimisissa olen ollut 1v, tämän vuoden ajan olen 3krt ollut mieheni kanssa sängyssä, ja yleisesti ottaen, pelkkää häpeämistä, joten enpä pysty nauttimaan. Tää rassaa todella...
  10. T

    enään 16h...

    sit istutaan lentokoneessa matkalla Roomaan, JIPPIIIII. Viimeksi oon ollu etelässä 18v. sitten. Tää on mun ja mieheni myöhänen häämatka, mentiin naimisiin 3.7.07, ei olla kun 4pvä, mut ihanaa päästä lapsista eroon vähäksi aikaa. :p
  11. T

    italia...

    Lähtö on 3.7, takaisin tullaan 6.7, ei olis enään kauaa, paikka on rooma, onko kukaan käyny, millanen oli?
  12. T

    suolistoloinen lapsella...

    Meidän neiti(3v6kk) kakkasi eilen madon, n.20cm pitkä, näytettiin lääkärille, ei tienny mikä mato on. Kuka osais neuvoa? Se lähetään TAYSIIN tutkittavaksi, vastaus tulee joskus..., asutaan Nokialla, joten vedestä tullut.
  13. T

    3v3kk neuvola

    käytiin tytön kanssa tänään neuvolassa, eli 3v3kk, paino 12,4kg ja pituus 94.2cm, painokäyrä oli romahtanu, käytiin viimeksi 3v. neuvolassa, oli painokäyrä -6, nyt -15.
  14. T

    ihottumaa...

    Ajattelin jo ,et neiti ei olis allerginen kaupan kauramaidolle, mut eilen huomasin, et ihottumaa löytyy joka puolelta, et nyt sit vesilinja. Käydään jossain vaiheessa miehen kanssa Allermiinassa, hakemassa riisimaitoa, kun kaupan riisimaito ei käy. :headwall:
  15. T

    tänään kouluun

    Kenellä muulla menee lapset tänään jo kouluun, meillä Nokialla alkaa koulu tänään. Mun koululaiset menevät 9.nelle, 6:nelle, ja 4:nelle.
  16. T

    olis pitäny arvata...

    Tehtiin taas neidille maitoaltistus, ja vieläkin on maitoallergia, iho-oireita ei onneksi tullut, mutta suolisto-oireita kyllä. Lääkärit "lupas "et, kyllä lapsi 1v on terve, sit ne "lupas" et, kyllä se 2v on terve ja neiti on kohta 3v ja vieläkin on maitoallergia, kuulemma seuraava altistus on...
  17. T

    naimisiin 2h päästä

    niinkuin otsikko kertoo, menen naimisiin 2h päästä, pitäis varmaan tehdä jotain muuta kun olla koneella, mut kyllä sitä kerkee. =)
  18. T

    kesällä naimisiin

    Häät olis heinäkuussa, ehkä 6. päivä. eipä tässä enään kauaa ole ja en ole vielä tehnyt mitään, kyllä sitä kerkee. koska muut ovat alottaneet häitten valmistelun, kun jotkut ovat ihmetelleet tätä hitautta?
  19. T

    NYT RUPEE HAJOO PÄÄ...

    Okei, ei se mitään et lapsi on ruokaallergikko ja allergiat vaan lisääntyy, eikä sekään mitään et, lapsella on syömishäiriö. Vielä jakso et ilmeisesti on kitarisaleikkaus edessä, kuorsauksen ja hengityskatkosten takia, mut nyt RUPEE RIITTÄÄ, neidillä virtsarakon tulehdus ja ruvetaan juoksee...
  20. T

    valjaat vilkkaalle lapselle

    Hei! Meidän neiti on 1v. ja 3kk vanha ja ollaan mietitty valjaiden hankkimista. Neiti on todella sukkela liikkumaan ja varsinkin yleisillä paikoilla olisi valjaat turvalliset. Neiti ei jaksa enää rattaissa istuskella kovin kauaa, kun on oppinut kävelemään ja juoksemaankin jo. Millaisia...

Yhteistyössä