Hakutulokset

  1. X

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Mulla on ihan päinvastainen kokemus pahoinvoinneista ja sukupuolista, kuin monilla. Mulla siis esikoisen raskaudessa kesti pahoinvointi ihan loppuun asti ja oksentelin paljon. Hiukset rasvottui ja naama kukki. Lisäksi tuntui että raskaudessa oli kaikki mahdolliset vaivat iskiaskipuineen...
  2. X

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Mä kävin Porin mehiläisessä, joten en osaa sanoa mikä on hintataso muualla..
  3. X

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Mun ultra maksoi mehiläisessä reilut 40 e kelakorvauksen jälkeen ja oli aivan ihana ja kokenut lääkäri. Esikoisesta kävin lääkäritalolla ja maksoi muistaakseni n.90e. Musta tuo 40e on todellakin kohtuullinen summa siitä että näkee pienen sykkeen..<3
  4. X

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heippa tännekkin! Tänään tosiaan ultrassa kävin. Todella mukava ja kokenut lääkäri, heti vatsaa tunnusteltuaan sanoi että kyllä tämä kohtu on raskaana ja veikkasi seitsämättä viikkoa. Ultrassa pikkuinen vastasi viikkoja 6+4ja sykekin löytyi heti <3. Mulla alkoi eilen ihan järkyttävä...
  5. X

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Mun tekis niin mieli ostaa uusi cb digitaalinen ja katsoa joko näyttää 3+. Mua huolettaa niin paljon tämä oireiden vähyys. Esikoisesta oksentelin läpi raskauden ja huonovointisuus alkoi jo ennen plussaa. Nyt on vain hieman etova olo. Hajut kyllä ottaa nenään, sen olen huomannut. Aika tiukille...
  6. X

    Vauvalahjoista

    Saatiin miehen porukoilta kukkia ja suklaata. Mielestäni ihan ok. Vauvalahjan suuruus vaihteli ihan älyttömästi. Eräältä tuttavaparilta vauva sai vaatesetin (sisälsi myssyn, yöpuvun, bodyn, housut ja sukat), minä sain imetyspaidan ja mieskin vielä herkkuja. Mielestäni sympaattisin vauvalahja oli...
  7. X

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heippa! Tein eilen cb:n digitestin ja yllätyksekseni tulos oli raskaana 2-3. Vähän arvoitus, että mikä lasketuksi ajaksi tulee, kun kuukautiset todella epäsäännölliset olleet vielä edellisen synnytyksen jälkeen ja imetänkin vielä 1,5v esikoista. Mutta 7-11.11 epäilisin? Mut sais lisätä...

Yhteistyössä