Hakutulokset

  1. M

    jomotus rinnoissa?

    Mistä johtuu? raskaustesti oli negaa eikä oireitakaan ole, vaan tuo jomotus kun painaa rintaa, ei tietenkään voimalla. Muta nännit ei ole kipeät joten tuskin on raskausoirekkaan?
  2. M

    haluisko joku ostaa 2kk vanhat espritin yhdistelmät?

    nää on aika tyttöjen väriset =) punaiset - vaaleanpunaiset ja hopeinen sydän/espritin logo. ilmakumirenkaat,heittoaisa,kantokassi josta saa lämpöpussin. Säädettävä työntöaisa ja irrotettavat ne renkaat. tosi kauniit mutta me ei tarvita ku ostettiin "matkarattaat" brion racet. takuuta tietty...
  3. M

    Kuka laulaa biisin

    diamond,s aren,t for everyone... Semmonen jätkä sitä hoilaa ja nimi ei muistu mieleen.Tuli vasta pinnalle.
  4. M

    auttakaa yh-mammaa

    eli tahtoisin tavata mukavan miehen (näin lyhyesti) onko netissä mitään osotteita mistä voisi löytyä kunnon seuraa?? (ei mitään seko-seksi hörhöjä..) kiitos :hug:
  5. M

    auttakaa yh-mammaa

    eli tahtoisin tavata mukavan miehen (näin lyhyesti) onko netissä mitään osotteita mistä voisi löytyä kunnon seuraa?? (ei mitään seko-seksi hörhöjä..) kiitos :hug:
  6. M

    Yöimetyksestä

    Kun täällä niin moni on puhunut unikoulusta ym niin kertokaapa miten saatte rintanne kestämään yön yli 'pamahtamatta'? Mulla ainakin on rinnat niin täynnä öisin että oon tyytyväinen kun poika herää kerran yössä syömään.
  7. M

    Ostan KIIREELLÄ

    tartten mustat siistit sandaalit, matala korko, kokoa 38
  8. M

    onko$ aina USA:n dollari?

    tyhmä kyselee onko dollari aina usan? kun valuutta muuntimeen laittaa niin valitsenko USA? eli 98$ dollaria pitäisi muuttaa euroiksi.
  9. M

    auttakaa nyt aasia

    pitäs laskee (neliöissä) paljon tarviin kaakelia keittiöön,siinä tällä hetkellä 15cm x 15cm peruskaakelit,niitä 3kpl korkeussuunnassa,eli 45cm korkea,ja pituussuunnassa 29kpl,eli 4,35 m. monta neliöö toi on? :ashamed:
  10. M

    Miten aikaiseen voi tuntea liikkeet

    kun useampi raskaus takana (kolmas)? Mulla viikot nyt 11+3 ja ihan kuin olisin jonkin muljahduksen tuntenut tuolla ihan alhaalla :whistle: Muutama päivä sitten tunsin niitä kärpäsen kävelyjä sisälläpäin mutta EIHÄN NÄÄ VOI olla vielä niitä! :o
  11. M

    voiko jotku olla näin tyhmiä...

    hittolainen kun menee hermot !!!lapset on pvähoidossa joka sijaitsee rivitalossa,(kunnan alainen ryhmis), kun lapsia menee hakeen usein pihamaalla on rivitaloissa asuvia äitejä lapsineen....ei ongelma tässä vaan siinä kuinka nämä äidit sielät mulkoilevat pahasti ja supisevat keskenään kun hakee...
  12. M

    mist ikkunatä

    Ollaan kattelemassa uusia ikkunoita, kertoka mistä te olette ottaneet ja oletko olleet tyytyväisiä?
  13. M

    Patti päässä

    Elikkä onko kukaan muu törmänny vastaavaan? Huomasin meidän 5kk ikäisellä pojalla kiinteän patin takaraivolla. Ei ole lyönyt päätä mihinkään joten ei voi johtua siitä. Tuli siihen ihan yhtäkkiä eikä ole hävinnyt viikossa mihinkään.
  14. M

    kirppari oulussa

    Mikä kirppari oulussa on paras lastenvaatteiden myyntiin, missä on vaatteenne menneet parhaiten kaupaksi?
  15. M

    Auttakaa..(sisustusvinkkejä)

    meillä on tumman ruskea divaanisohva ja nyt sitten mietin tässä et jos hankkisin uuden kirjahyllyn,mut sopiikohan pyökinvärinen kirjahylly tumman ruskean sohvan kanssa? :whistle:
  16. M

    paljonko meinasit laihduttaa?

    mun pitäis tiputtaa painoa 20kg että olisin tyytyväinen itseeni. Kunhan olis ruotoo aloittaa :(
  17. M

    vauvarokko

    onkos teidän vauvat sairastanut vauvarokon? Meidän neidillä on parhaillaan sellainen. Ensin oli pari päivää tosi korkea kuume ja nyt tuli näpyt.Kauanko ne näpyt pysyy ja miten ihoa pitäis silloin hoitaa?
  18. M

    7kk ruokailu

    minkälainen ruokarytmi teillä on ja paljonko menee kiinteitä ja maitoa?
  19. M

    13.10.2006 koks

    onko täällä ketään samaan aikaan koksissa olleita? =)
  20. M

    13.10.2006 koks

    onko täällä ketään joka oli mun kanssa samaan aikaan koksissa?

Yhteistyössä