Hakutulokset

  1. N

    Raskauden jäkeiset menkat, kuin säännölliset?

    Siinähän se kysymys jo tulikin.. eli ruukaavatko raskauden jälkeen olla menkat kuin pian säännölliset? Mulla nyt alle 5 kk ik'inen vauva ja ollu yhet menkat. Niistä on kuitenkin kulunut jo varmaan ainakin 2 kk, eikä ole tulut uusia. Tein raskaustestin heti melkein, kun toisten menkkojen olisi...
  2. N

    Kellä elisan/kolumbuksen Prepaid liittymä- ongelmia tänään?

    Eli siis onko täällä muita Elisan eli Kolumbuksen prepaid-liittymiä omaavia? Jos on, niin onko liittymänne toiminut tänään normaalisti? Mulla on tuo liittymä ja tänään en ole pystynyt soittamaan mihinkää. Tuuttaa vaan aivan kuin varattua. Ja sama ongelma ainakin 2:lla tuttavallani. Muita...
  3. N

    rv?kohdunsuun tilanne?oireita?kokemuksia??

    itellä rv35 oli 2cm kohdunsuuta ja pehmeä,sormelle auki,sano että vauvan pää tuntuu hyvin kun kokeili.mulla aika paljon ollut noita supistuksia,osa kivuttomia ja osa on jo ihan tuntunutkin jonkun verran,enemmän mua ihmetyttää selkä poltot..parina yönä ollut selkä tulessa,mahan puolella...
  4. N

    Mua vaivaa näontarkastuksessa yks juttu..

    Eli kävin muutama viikko sitten näöntarkastuksessa ja kun siinä piti niitä numeroita luetella että miten näkee, niin pitäiskö ne numerot nähä ihan selkeesti? Kun mä kyllä näin, mutta en ihan kirkkaasti, varsinkaan sitä keskiriviä, näin siis joten kuten ne.. :ashamed:
  5. N

    Saako cuplatonia antaa 1kk ikäiselle?

    Eli saako tuota cuplatonia antaa 1kk ikäiselle vauvalle, kun pakkausselosteessa sanotaan vain, että lapsille: kolmen kuukauden kolikissa neljä tippaa sekoitettuna pieneen määrään nestettä ennen jokaista ateriaa. Kolikkihan alkaa siinä kolmen viikon ikäisenä ja helpottaa yleisimmin kolmen-neljän...
  6. N

    Kummiksi pyytämis runoja ym?

    Olisko kenelläkään mitään kivaa runoa ym jolla voisi pyytää kummiksi? Yritin tuossa netistä etsiä muttei yhtään tullut vastaan.
  7. N

    vauvansänky,mistä?hinta?millanen?

    onko jollain tietoa mistä kannattais käydä ja minkä hintasia?onko niissä jotain mitä kannattaa ottaa huomioon vai onko kaikki suht samanlaisia?asun turun suunnalla jos joku tietää täältä jotain myymälää?
  8. N

    elohiiri

    mulla on ollut vasemman silmän alaripsien alla elohiiri kolmisen viikkoo :kieh: kohta laitan jonkun rotanloukun et lähtee... että osaa olla rasittavaa :headwall:
  9. N

    jättitarampoliini

    onko kellekkään tullut tietoon tapauksia jossa tramppikselta olis joku pudonnut ja satuttanut pahasti?
  10. N

    supistuksista/selän poltoista?

    onko kellään supistus tuntunu pelkästään selässä?mulla koko viime yön poltteli selkää,alko alaselästä ja levis yläselkään kesti aika pitkään ja lähti välillä pois.poltot tuntu myös leviävän selästä vähän mahan sivuille. en vaan oikeen tiiä oliko supistuksia vai mitä ihmettä tuo vois...
  11. N

    raskaus ja supistukset??

    millä viikolla on supistellu ,mitenkä kovaa ja onko ne loppunu vai joutuko synnyttää lähtee? mulla rv 33 menossa.harjotus suppareita tullu jo viikkoja monta päivässä(ehkä n 20,tosi puristavia)nyt suppareitten mukaan tullu menkkakipuja ja alapäätä vihloo monesti päivässä.kävin neuvolassa...
  12. N

    KOTIHOIDONTUKI

    ONKO MUILLE TULLUT KYSEISET RAHAT VIIMINEN PÄIVÄ?TULI VAAN VUOSITARKASTUSPYYNTÖ JA IHMETTELEN ET EIVÄTKÖ MAKSA ENNENKUN SAAVAT TON TARKISTUKSEN.MUL EI OO RAHAA!!!
  13. N

    Yhdistelmärattaisiin osia...?

    Elikkä saataisiin käytettynä yhdistelmärattaat tulevalle lapselle mut ongelmana on se et tää "koppa-osa" minkä saa irti on menny hukkaan... Niin saako niitä ostettua erikseen? Vaunut on 3vuotta vanhat,merkkiä en muista. Oisko ollu joku abc? (vai onko sellasta edes olemassa :D )
  14. N

    Lapsenhoito apua!!

    Tarvitsisimme kesäksi lapsenlikan vuodenikäiselle taaperollemme, mutta ongelmia riittää... ensinnäkin meidän työajat, olisi helpointa jos joku voisi asua meillä. Asumme nimittäin maalla, välimatkat kohtuuttomia kulkea useasti päivässä, tai ainakin pitäisi olla lähellä, mutta tästä läheltähän ei...
  15. N

    Ilmaa emättimestä

    Miten hoidatte homman kun emättimestä tulee ilmaa rakastelun aikana olisko jotain helpotusta asiaa,asentoa kun vaihtaa niin töräyksiä tulee :ashamed:
  16. N

    otsakuumemittari

    kyselempä nyt täälläkin kun olis tarvetta tietää luotettava kuumemittari, kun perheessä on vähän yli vuoden ikäinen kuumekouristelija. ajattelin otsakuumemittaria ettei tarvii koko ajan kiusata lasta mittaamalla pepusta lämpöä. merkki? hinta?
  17. N

    suolen tähystys apua

    olen menossa suolen tähystykseen ja haluaisin tietää et kauanko kestää, koskeeko, missä asennossa, tuleeko pukamia yms. kertokaa kokemuksianne. please!!
  18. N

    avaimet käteen hintoja

    Onko kukaan hakenut hinnastoja avaimet käteen taloihin? Tietty eri paikkakunnilla on eri hintaset. Kerro vaikka mikä firma, paikkakunta ja talon malli ja hinta? ei taida netissä olla hintoja.
  19. N

    mikä on yv viesti

    eli voisin laittaa itsestänikin tietoja mut en tiedä miten ja mikä on yv viesti ja miten sen saa käyttöön?
  20. N

    Märkäpaise

    Onko sinulla ollut ja missä?Millä lääkkeellä hoidettiin ja kauanko kuuri kesti?Uusiutuko patit?Haluaisin kovasti toista lasta mutta pelkään että taas saan patin rintaan ja vauva hylkii äidinmaito tisua,niin kovasti haluaisin imettää.Mutta kun en ole saanut häädettyä patteja pois kuureja syönyt...

Yhteistyössä