Hakutulokset

  1. S

    Äitiysloma

    kauanko äitiysloma sestää kaksoisäideillä?? onko se 11 kk?
  2. S

    Tv2 uutiset ja Anna Manna

    Katsoiko joku uutisia, jossa kerrottiin Anna Mannasta (?) löytyneen toukkia?Siitä kerrottiin kuulemma Tv2:n uutisissa n.viikko sitten.Itse en katsonut enkä löydä listaa markkinoilta vedettävistä tuotteista mistään.Kiinnostaa vaan koska lapsemme syö Anna Mannaa...Kiitos jos joku kertoo mistä Anna...
  3. S

    Liberon kuivaksiopetteluvaipan nimi

    Pyytäisin tilaamaan Liberon kuivaksiopetteluvaippoja lähikauppaamme,mutta en muista nimeä :p Voisiko joku kertoa.
  4. S

    Kotitalouskoulun (?) kirja

    Mahtaisiko joku muistaa/omistaa kyseisen kirjan?Kirja oli oppikirjana ruuanlaitossa.Se oli paksu kirja,jossa oli värikäs kansi (vihreää ainakin).Harmittaa kun en muista nimeä.Oli hyvä perusteos.Olen kiitollinen jos joku tietää ja viitsii kertoa =)
  5. S

    Ihanaa kun lapsi osoittaa tunteensa.

    Poikamme (3 vuotta) sanoo välillä ohimennen minulle "Olet rakas".Tänään tyttömme tuli antamaan pusun poskelle ja sanoi "Mä pidän sinusta.Olet rakas."Olen aina näyttänyt tunteeni ja olen iloinen,että lapset ottavat mallia =) Äitiys on ihanaa.
  6. S

    Miten pian saunaan synnytyksen jälkeen

    Eli miten pian voisi harkita saunomista synnytyksen jälkeen.
  7. S

    Ongelmia tarhassa

    Hei Mitä tehdä kun poikani on 5v ja hänellä on ongelma tarhassa. Ongelma on saannut alkunsa kun pipoa käyttää ja pipon ottaa pois niin hiukset ovat pystyssä ja tyttö on huomauttanut hänelle että hän on hassun näköinen. Kun hän tulee tarhaan niin ensimmmäinen asia on että hän menee wc:hen ja...
  8. S

    Ystäviä jotka haaveilevat perheestä?

    Onko kohtalo tovereita? Oma lapsi "yrityksen" alla, mie mukana, mutta ei ketään kenen kanssa jakaa sisäisiä ajatusia? Täällä 22.v nuoria aikuinen, oman ukon kanssa elävä lapsista haaveileva ihminen etsii ystäviä pitkin poikin suomea. Itse olen Pohjois-Karjalasta. :saint: hevoshullu82@suomi24.fi

Yhteistyössä