Hakutulokset

  1. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Hei! Minäkin taidan uskaltaa ilmoittautua tänne, jos vaan mukaan mahtuu. :wave: Tein testin maantantaina, ja la olisi ilmeisesti 27.1. Toista tässä odotellaan :) . Noppi Mäkin olin esikoista odottaessani Kättärillä, ja nyt mietin Naistenklinikkaa samoista syistä kuin sinäkin. Mulla oli...
  2. S

    Leikkipuiston saaminen uudelle asuinalueelle?

    Ensimmäiseksi kannattaa kysellä kunnan/kaupungin teknisestä toimesta, että onko leikkikenttää suunnitteilla ko. alueelle ja jos on, niin millaisessa aikataulussa.
  3. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Kiitokset kaikille onnitteluista ! :) Mulla oli eilen illalla selkä tosi kipeä, silleen menkkakipumaisesti ja rupesi jo kovasti pelottamaan. Mutta selkä rauhoittui eikä mitään vuotoja ole tullut. Ehkä sitä vaan miettii kaikenlaista kun heti ekasta kierrosta tulin raskaaksi niin voiko kaikki...
  4. S

    3,5 v. pojalla yövaippa

    Tiinalle: Me käytämme Lidlin vaippoja (sininen paketti). Todella hyviä ja halpoja. Imee hyvin pissan eikä vuoda. On voittanut monia vaippatestejä =)
  5. S

    3,5 v. pojalla yövaippa

    Poikamme on 4-vuotias ja juttelin terveydenhoitajan kanssa yövaipasta. Hän sanoi, että lasta ei kannata alkaa herättää öisin jos ei itse herää pissahätään. Keho alkaa tuottamaan pidätyshormonia kun lapsi on valmis jättämään yövaipan pois. Silloin vaippa on kuiva aamulla. Meillä on myös vaippa...
  6. S

    Eroon vaipoista??

    Meillä tyttö ( 3 vuotta) kärsi pitkään pottakammosta, koska hänellä on ollut ummetusta. Tytöllä oli pari kertaa vaippa kuiva aamulla ja päivällä. Huomasin, että tyttö osaa pidättää. Otin vaipan kokonaan pois. Tyttö pissasi kaksi kertaa housuun, jonka jälkeen hän meni itse potalle. Samalla jäi...
  7. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Huomenta! Meille taitaa olla vauva tulossa! Kaksi viiva oli aamulla testissä =) ! Hieman on sekava olo.... Hissukka - täällä ei ainakaan näköjään tuo maitovuoto haitannut raskautumista ;) . Toivottavasti olisi raskauden merkki (voi siis ihan oikeasti gynekologin, jolla kävin itse vastaavassa...
  8. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hissukka! Ihan pakko oli nyt tuohon maito-juttuun vastata. Mulla rupesi vuotamaan maitoa toisesta rinnasta myöskin tasan 9 kk imetyksen lopettamisesta. Olin aivan varma, että olen raskaana (vaikkei ollut yritystä), kuukautisetkin tuli yli viikon myöhässä ja tein testin, mutta näytti negaa...
  9. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Taas pitäisi tehdä jotain ihan muuta kuin täällä roikkua... Ippu Pahoittelut! :hug: Kukas kirjoittikaan niin positiviisesti niistä kierroista, yritä muistella sitä. :hug: Tuittu-Tilda Mietinkin oletko mahdollisesti plussannut, kun sinua ei ole näkynyt. Oot kyllä aika sitkeä kun maltat olla...
  10. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Moi! Eilinen testi näytti taas negaa... Ja munhan piti oottaa viikonloppuun, mutta kun en malttanut taaskaan. Nyt sitten oikeesti ootan ainakin huomiseen, kun ei ole enää testejä varastossakaan. Tosin mahassa kiertää ja selkää särkee menkkamaisesti, joten voipi olla, että ne raskausoireet...
  11. S

    Talopaketit

    Tänne Itä-Suomen suunnalle. Tontti on jo ostettu, ja toivottavasti muutaman viikon sisällä saatas tuo talopaketti asiakin valittua. Odotellaan vielä tarjousta Vieskatalolta ja sitten pitäisi ruveta tekemään päätöksiä. Tarkoituksena olisi saada pohjat ja autotalli tämän kesän aikana tehtyä ja sit...
  12. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Valtavasti onnea Afulle!! Onpas ihana uutinen! Ippu ja Emminmamma Mukava, että löytyy muitakin yli-innokkaita testaajia, jotka testaa jo ennen kun kuukautiset on edes myöhässä. Pidin jo itseäni aikasta höperönä... Saisi vaan se nega muuttua nyt ajan myötä plussaksi! Emminmamman kanssahan meillä...
  13. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    :snotty: Supernolo ilmoittautuu! Afu! Kyllähän se kontrolliviiva aika paksuna on kun testiä oikeasta päästä katsoo ja se toinen viiva on kyllä mielestä haamu!! Ei mun käyttämissä testeissä ainakaan koskaan ole mitään viivanpaikka ollut, mutta riippuu tietysti varmaan testistä... Niin, ja toinen...
  14. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Afu82 (toivottavasti meni oikein...) Oiskos siinä sun testissä pitänyt näkyä myös se kontrolliviiva? Mä en nähnyt sellaistakaan... Mutta toivottavasti oli haamu, joka kohta vahvistuu! Mäkin ostin tänään testejä (ihan vaan sellainen prisman halpis-testi) Hieman tekisi jo mieli testata :p...
  15. S

    Talopaketit

    Kuinka päädyitte Vieskaan? Itsekkin ollaan rakentamassa ja olen kovasti ihastunut Vieskan "Pieneen Leijonaan" ja "Kissankäpälään". Talotoimittaja on vaan aika vieras, joten vähän arveluttaa kun ei ole mitään käsitystä hinta-laatu suhteesta.
  16. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Moikka! Kyllä täälläkin on näköjään tämä kuume mennyt niin pahaksi, että laskin nyt sitten tarkat kiertopäivät, josko joku voisi ne listaan lisätä. Eli Sonja kp 19/26-29 ja eka kierto ja toista siis toivomme :). Mäkin hulluuksissani kuvittelen olevani jo raskaana - alavatsa tuntuu jotenkin...
  17. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Kiitos tervetulotoivotuksista =) ! Se raskauden alkaminenhan lasketaan edellisten kuukautisten mukaan kun teoriassa se raskautuminen on voinut tapahtua millon vaan viimeisten kuukautisten jälkeen. Vaikka vissiin aika moni tietää nykyään ovulointipäivät ja milloin mahdollisesti on tullut...
  18. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa! Minäkin ilmoittaudun mukaan, jos sopii! Meidän oli tarkoitus aloittaa yritys vasta loppukesästä, mutta yritys alkoikin eilen :). Olen lukenut tätä ketjua kyllä hyvinkin ahkerasti, ja oppinut täältä monenlaista. Mm. vauvalehden laskurin mukaan juuri eilen oli otollisin päivä eli kierto...
  19. S

    Tyttö nirso ruoka-aikana

    Meillä oli myös ongelmia syömisen kanssa. Oli vaikeaa välillä olla ottamatta siitä stressiä. En lähtenyt tuputtamisen linjalle. Ruoka-ajat olivat säännölliset:Aamupala 8.00, lounas 12.00, päivällinen 16.00 ja iltapala 19.30. Jos ruoka ei maistunut ruokaa tuli seuravalla ruokailulla...
  20. S

    Potkii, läpsii

    ensin varoitatte häntä;jos et lopeta tuota riehumista, sinä menet arestiin rauhoittumaan (1min per ikävuosi) jos ei rauhoitu niin sitten viet johonkin hyvään arestipaikkaan (meillä uuninpenkki) ja napsautat vaikka uunin ajastuskelloon ajan, esim sen 4min jos 4v lapsi. kun kello soi saa tulla...

Yhteistyössä