Hakutulokset

  1. A

    Olitko omissa häissä selvinpäin/pienssä hiprakassa/kännissä?

    Selvinpäin ! Halusin selvät muistot päivästä! =)
  2. A

    kuinka kauan?

    Kuinka kauan lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeinen vuoto kestää? Mulla nyt tasan 2vk tyhjennyksestä ja ruskeaa tuhrua on tullut viikon verran. Itse verinen vuoto siis kesti viikon ja nyt tuhruttanut toisen viikon..Onko normaalia että ruskeana noinkin kauan tuhruttelee, vai kertoisiko siitä että...
  3. A

    vauvanvaatekeräys

    tietääkö kukaan mitä kautta voisi lahjoittaa pieneksi jääneitä vauvanvaatteita ym vauvan tarvikkeita esin kehitysmaihin? Vaaka ry:n sivulla sanotan että ottavat vain jäseniltä lahjoituksia vastaan koska tarvitsevat ainoastaan 300 vauvakassia vuodessa. Olisi kiva lahjoittaa todella tarvitseville.
  4. A

    mitä ARABIAN SARJAA tää on *kuva*

    en löydä tietoa mistään, mukeissa hailun värisiä lehtiä, vaikea kuvata, mutta tälläisen sain http://www.aijaa.com/v.php?i=535310.jpg ja pohjassa http://www.aijaa.com/v.php?i=535319.jpg mitähän näistä kirpparil vois pyytää :whistle:
  5. A

    Kun tiputteluvuoto loppuu

    Heips, olen vasta viidennellä viikolla raskaana ja nyt on ollut n. 5 pv ruskeaa pientå tiputteluvuotoa. Tänään näyttää siltä että vuoto on loppumassa. Eikö se ole hyvä merkki? Onko jollakin samoja kokemuksia, voiko olla jotakin ongelmaa vaikka vuoto loppuisikin? Vuoto siis ollut TODELLA niukkaa...
  6. A

    kokemuksia sisaristuimesta?

    Eli millaisia kokemuksia sisaristuimen käytöstä? Viihtyykö isompi lapsi siinä? Onko tilaa miten vanhaksi?
  7. A

    Korkea hemoglobiini ja lapsettomuus

    Osaako joku sanoa, onko korkeasta hemoglobiiniarvosta haittaa raskaumiselle? Mietin, koska olemme selittämättömästi lapsettomia ja hemoglobiiniarvoni on aina ollut n. 148 :ashamed:
  8. A

    masentavaa

    Heips!! Rupesin vaan tääne kirjottamaan, kun on niin kurja olla!! Km:n jälkeen yritustä takana 8kk eikä ala vaan tärpätä. En tiiä mitenkä se nyt rupes masentamaan, kun vielä pari kuukautta sitten olin niin ilosella mielellä. Ainakin minulle km oli niin kova pala ja nyt vielä kaikenlisäks oon...
  9. A

    koska

    tää ruoka show loppuu siis tarkotan että rauhottuis edes jo!Jäbä syö ite se ok mutta kun hermostuu ruoka lentää ja muutenkin sotkee vielä ihan sikana ymmärrän hän on vielä pieni 1.6kk mutta tätä jo kestänyt kohta puoli vuotta!On otettu pöydästä pois jne..keinot jo loppu.Ruokaa viskelee sekä...
  10. A

    Pisteet

    Heips! Kaikki puhuu pisteistä ja mä tiedän vain, et ruuat on jotenkin pisteytetty, mut miten? Onko jokin taulukko olemassa? Mistä sellaisen saa?
  11. A

    Hei vaan kaikille!

    Olen lukenut jonkin aikaa tätä palstaa. Kivoja juttuja löytyy ja on välillä saanut maha kippurassa nauraa teidän jutuille! :) Juu... ajattelin vain tehdä tälläisen aloituksen. Montaa kertaa en tänne ole kirjoitellut. Ehkä vielä joku päivä rekisteröidyn.... :) Olen 32 vuotias äiti...
  12. A

    Vesijumppaa raskausaikana

    Nyt tämä on hurahtanut vesijumppaan, ja näin raskaudenaikanakin sopii hyvin. Suosittelen kaikille!
  13. A

    Ehdotuksia!

    Parisuhteeseen tarvittaisiin jotain yhteistä tekemistä, harrastusta jne. Olisiko ehdotuksia esim. mitkä pelit olisi kivoja pelata yhdessä (siis esim. ihan lautapeleistä)? Monopoly meillä on ja sitä joskus pelataan. Ja ehdotuksia saa laittaa minkä muun yhteisen harrastuksen voisi keksiä...
  14. A

    Mitä näistäkin häistä tulee?:(

    TÄMÄ ON PAINAJAINEN. Häät on noin kuukauden päästä. Häihin on tulossa meidän sukulaiset sekä minun ja tulevan mieheni parhaat ystävät. Eli kokonaan 85 henkilöä. Häät maksetaan itse. Vanhemmat eivät haluneet osallistua hääkuluihin. Tänään oltiin paikassa missä järjestetään häitä ja hoidettiin...
  15. A

    Jyväskyläläiset huomio!

    Mitä äiti-lapsi tai pelkkä lapsi (3v) jumppa mahdollisuuksia jyväskylässä on?? Onko monitoimitalolla vielä temppukoulua ja kuka/mikä seura sitä pitää ja mistä vois kysellä?? Meillä ois innokas jumppaajaa,pomppia ikäistänsä pomppuseuraa vailla!!!!!!! Oisin onnellinen jos joku jotain vinkkiä...
  16. A

    Kilo lisää joka kuussa!

    Mulla löytyi pieniä kystia huhtikuun lopulla ja sain hoidoksi e -pillerit oireita lievittämään. Imetyksen olin lopettanut marraskuussa, kun vauva oli 1v1kk. Kiloja alkoi kertyä melkeinpä kilo kuussa. Nyt joulukuussa, kun pilsujen aloittamisesta on kulunut noin 8kk kiloja on tullut 7. Nyt loppui...
  17. A

    Syyskuun Clomistit

    Jatketaanpa täällä =) Ollaan taas ajan tasalla....
  18. A

    Ruokarukous eskarissa

    Tyttäreni aloitti pari päivää sitten eskarin ja oikein lupaavalta kaikki näytti kunnes eilen illalla tyttö sanoi että ei pidä siitä, kun eskarissa luetaan ruokarukous.Sanoin hänelle ettei ole pakko.Hän kuitenkin sanoi, että kaikkien on pakko.Karvani nousivat pystyyn.Ne nousivat jo siitäkin...
  19. A

    maidoton juusto???

    ...onko olemassa ns.höylättävää maidotonta juustoa?
  20. A

    Terolut ja raskausoireet

    Aattelin kysäistä onko teillä jotka plussanneet Teroluteilla paljon aikaisemmin ollut raskausoireita? Sehän on keltarauhashormonia ja alkuraskauden oireethan aiheuttaa juuri tuo keltarauhanen. Yksi terokierto takana ilman tärppiä ja tiedän oireet sen kanssa. Nyt on vaan huiman paljon enemmän...

Yhteistyössä