Hakutulokset

  1. P

    millasia oireita

    on jos meinaa keskenmeno tulla, ja sit jos se tulee, niin mitä siinä tapahtuu, vera vaa vuotaa vai mitä ?
  2. P

    Seksi raskauden aikana

    Moi kaikki nuoret äidit! :heart: Itse täytin juuri 18 ja olen nyt 4 kk raskaana. Avomieheni kanssa on nyt hieman vaikeaa harrastaa seksiä. Siksi mua kiinnostaisi tietää, että miten teillä onnistuu/onnistui seksi raskauden aikana? ;) Ja entä sen jälkeen? Hieman neuvoja siis kaivattaisiin...
  3. P

    Ennustajalle tahtosin

    Siis olen jo jonkun aikaa miettinyt että kävisin ennustajalla. Kait se on jotain 35krisiä kun en taas tiiä mitä sitä elämältään tahtoo..vai pitäiskö jonkun muuttua, minun vai tapojen vai ympäristön vai... Kuka on joskus käynyt ja mitä siellä tehdään?? Pitikö ennustus paikkansa ts.aloitko uskoa...
  4. P

    kevät!

    siis meil tääl pirkanmaalla ihan jo kevät tuoksuu ja tuntuu, ainaki loskakurakengissä..Miten tää nyt näin nopiasti lähti kehittymään, lumi on iha nuoskaa, pihalla pilkottaa muutamassa paikassa nurmikkoo.. Huomenna käyn plantagenista narsissiruukkuja 1e kpl ja laitan kanervien tilalle...
  5. P

    kevät!

    siis meil tääl pirkanmaalla ihan jo kevät tuoksuu ja tuntuu, ainaki loskakurakengissä..Miten tää nyt näin nopiasti lähti kehittymään, lumi on iha nuoskaa, pihalla pilkottaa muutamassa paikassa nurmikkoo.. Huomenna käyn plantagenista narsissiruukkuja 1e kpl ja laitan kanervien tilalle...
  6. P

    hörökorvat

    Onko kellään kokemusta hörökorvaleikkauksesta? Minkätakia leikkaus tehtiin, toipumisaika, kipuja? en saanut neuvolalääkäriltä vastausta näihin, mutta laitettiin kuitenkin lähete menemään. Tytölle siis suunnitteilla leikkaus ennen koulun alkua. olen vain nyt pohtinut että onko tarpeellinen...
  7. P

    lapsen kaverisynttärilahjoista

    Esikoinen täytti enne joulua 6vee ja sai yllättävän arvokkaita ja isoja lahjoja eskarikavereiltaan. Minä olen pitänyt sellaista 10e rajana kun ostettu kavereille lahjoja ja hämmästelin et onkohan se ollu liian vähän... Miten teillä muilla??? nyt on tällä viikolla taas yhdet syntsät ja sinne...
  8. P

    1v. aikainen aamuherääminen ja äidin epätoivo...

    Näistä nyt on varmaan ollut täällä juttua jo paljonkin, en vain millään jaksa kaivella vanhoja... Eli olemme vihdoin saaneet meidän 1v.poitsun nukkumaan yönsä, mikä sekin on ihana saavutus! (Kohta 6v. sisko ei nuku oikein vieläkään koko yötä \|O ) Mutta rytmitys on ihan päin seiniä; herää...
  9. P

    Päiväkotilapsen vaatteiden merkitseminen

    Onko kukaan löytänyt netistä mitään hyvää paikkaa, josta voisi tilata lapsen nimellä nimikoitua nauhaa, jota voi sitten käyttää vaatteiden merkitsemiseen ettei mene toisten lasten vaatteiden kanssa sekaisin?
  10. P

    Mitä maitoa yksivuotiaalle?

    Rasvaton, ykkösmaito vai kevytmaito?
  11. P

    Koti ja keittiölehden vadelmajuustokakku???

    ...resepti hakusessa. Yks kaveri teki sitä kerran johonkin kekkereihin mutta oli nyt jo heittänyt ko. lehden roskiin eikä ollut tietenkään muistanut ottaa reseptiä talteen.... :headwall: Muisteli ohjeen olleen ko. nimisessä lehdessä, joku tämän vuoden numero. Tahtoisin itsekin kokeilla tehdä...

Yhteistyössä