Hakutulokset

  1. E

    Mehua vauvalle

    Meillä tyttö tykkää kovasti "mansikkamehusta". Eli Piltin mansikkajälkiruokaa pikkusen ja paljon vettä :laugh: . Tätä saa tosin vaan erikoistilanteissa...
  2. E

    mitä 8 kk ikäiselle kesävaatteiksi?

    Meillä oli tytöllä 9kk tänään päällä ohuet sukkikset, teepaita, mekko ja päässä huivi. Hyvin tarkeni! Kesäksi olen varannut shortseja, t-paitoja ja mekkoja. Vilposia puuvillavaatteita. Korvien suojaaminen ei nyt kesällä kaiketi niin tärkeää, mutta hatulla tai huivilla kannattaa pää suojata...
  3. E

    Vinkkejä ja neuvoja ristiäisiin?

    Meidän tyttö kastettiin viime lokakuussa kotona ja vieras ongelma oli meilläkin... onneksi oli kaunis päivä ja pystyimme pihaa käyttämään. Itse juhlaan kutsuimme vain isovanhemmat ja kummit ja sitten illemmalla pidimme "toiset bileet" ystäville ym. TODELLA rankka päivä, mutta kyllä kannatti ja...
  4. E

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    Hieno juttu Pikkulintu, sulla kuulostaa todella lupaavalta!!! (toisin kuin eräillä =) ) Toivotaan parasta!!!! Ei sille mahda mitään, että tulee pakottava tarve pissiä tikkuun toisinaan.. ja useampia kertoja peräkkäin.
  5. E

    Raskaaksi antiibioottikuurin aikana?

    Olen lopettanut pillerit vajaa vuosi sitten ja tässä vuoden mittaan olen syönyt antibioottikuureja huonoon ihoon,i joka siis alkoi huonontumaan pillereiden lopettamisen johdosta. Minulla antibioottikuurit ovat vieneet kuukautiset pois tai kuukautiset ovat noin puoli teelusikkaa verta eli siis...
  6. E

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    ONNEA MIISU!!!!!!!! :flower: Ei kyllä jännitä yhtään.. enemmän on sellainen fiilis, että tietäähän sen miten tässäkin kierrossa käy. Ensi kiertoon ei kannatakkaan pinoutua, koska mun on pidettävä taukokuukausi Clomifenien syönnistä. Se turhauttaa.. Plussaa kaikille!!!!!!!!!!!!!!
  7. E

    Ei kannata netissa solvata..

    Itse en ota kantaa ko ihmiseen, mutta tuo asia itsessään on hyvä.Tapahtuu nimittäin paljon viattomien ihmisten solvaamista.Silloin on todellakin oikein, että ilkkujat joutuvat vastuuseen.Siis on kyllä hyvä, jos asia on nostettu nyt esille ja todellakin voidaan tehdä myös jotain noille...
  8. E

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    :flower: Babygirl, toivotaan,että haamu vahvistuu pian! Onhan se jo joku merkki, että noilla kiertopäivillä saa haamunkin... Täällä lämmöt on koholla... ja johtuu ihan siitä, että flunssa iski =) Entinen minä kuvittelisi jo vaikka mitä (kuten tein yk:t 1-9) ja sen jälkeen lopetin uskomisen...
  9. E

    Jännittää niin Hannan puolesta... =0

    \ Tätä peesaan , BRAVO!!
  10. E

    miehen vastuuntunnottomuus

    Laina on yksin nimissäni, mutta ensim.suuri erä pitäisi maksaa kesäkuussa jonka mies oli luvannut maksaa omaa osuuttaan pois eli puolet koko aso-lainasta! Ajattelin vaan antavatko pankista mulle yh äitinä 30 000e lainan jos katsovat että vuokrakin on sellainen että en valttämättä pysty yksin...
  11. E

    miehen vastuuntunnottomuus

    Kävipä tässä eräänä kauniina kevät iltana niin, että olimme juuri ostaneet avomieheni kanssa aso-asunnon uusperheelle ja muuttaneet hädin tuskin sisään kun...mies yks ilta keräsi kimpsunsa ja lähti, eikä sen jälkeen ole ottanut yhteyttä tai selitellyt tekoaan! Jäimme lasteni(11,8v)kanssa aika...
  12. E

    Tässä taas oikea kansankynttilä ja reksi puolustaa!!! :O

    Jos on hyvä maikka, niiiiin....
  13. E

    Voi susan ...!

    voi voi..vähän sääliks käy.
  14. E

    "Pakkoajatuksista"

    Olen pienen vauvan äiti ja kärsin paniikkioireista. Lisäksi, minulla on tullut nykyään ns. pakkoajatuksia (olen kuullut tällaisesta termistä), eli ajattelen joitain tiettyjä asioita, joita en haluaisi ikinä ajatella. Esim. pelkään todella paljon, että sekoan ja teen vauvalleni jotain pahaa...
  15. E

    lapsen elatus

    Voi jysäys... täällä taas yh:t valittaa, kuinka väärin on, kun maksavat enemmän lasten elatuksesta kuin lasten etäisä, mutta kas kummaa, jos se joka käyttää lapsiin enemmän rahaa on tämä etäisä, niin sehän on vaan oikein! Ja luonnollista! Itse elän suhteessa, jossa miehellä on kaksi etälasta, ja...
  16. E

    Mielipiteitä onnistumismahdollisuuksista/teratozoospermia

    Miehelläni oli simppatestin diagnoosina teratozoospermia, normaalimuotoisia siittiöitä oli vain 4%. Yhteensä siittiöitä oli 179 milj. (70 milj/ml), joista puolet liikkui eteenpäin hitaasti kiemurrellen ja 3% nopeasti suoraan. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia asiasta ja mielipiteitä siitä...
  17. E

    paneelien lakkaus/maalaus?

    Mahtaakohan se sävytetty (valkolakka) lakka peittää tuota tummaa, tarviiskohan vetää useampi kerros, vai laittasko ihan ohuemman maalipinnan, että puunsyyt paistaisi vähän läpi.
  18. E

    paneelien lakkaus/maalaus?

    Ostimme talon, jossa tummuneet paneelikatot, haluaisimme ne vaaleammaksi.Kuinka olette onnistuneet, tuleeko sävytetyllä lakalla hyvä, luulisi että maalaamalla, ei tulisi hyvä, jos katto yhtään elää, tulisi tummemmat paneelin raot näkyviin? olenko oikeassa? Kertokaa mitä olette tehnyt? maalipesu...
  19. E

    Oululaisia?

    Myös Oulusta... Hoidot (Clomit+Terot) aloitettu minulla Mehiläisessä etelä-Suomessa, ensi viikolla ensimmäinen aika Väestöliiton lapsettomuusklinikalle. Kyseisiä pillereitä olen napsinut 4 kiertoa ilman apua, joten nyt katsotaan mikä on seuraava siirto.
  20. E

    Yhdessä ja kuitenkin yksin

    \ Pakko sanoa OSKU että tunnut kyllä aikamoiselta jeesustelijalta... ei asiat aina ihan noinkaan mene mitä kirjoittelet yllä...

Yhteistyössä