Hakutulokset

  1. H

    Tammikuiset 2022

    Moikka! Täällä plussattu jo keskiviikkona herkällä testillä dpo9! Viivat senku vahvistuu. Huomenna ois pitäny alkaa menkat. LA olis 11.1. Oireita on jo ollu jonkin verran. Taustalla kohdunulkoinen viime syksyllä josta saatiin 3kk yrityskielto. On ollu piinaava matka ja oma luonne on niin...
  2. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    IMG 20210429 065813 Tässä tämän aamun CB ultra early (ei yhtä herkkä kuin FR) sekä raskauskeijun herkkä. Dpo 10. Omaan silmään tuo raskauskeijun näkyy jo selvemmin josko kukaan muu eilen siinä muutenkaan mitään näki :ROFLMAO:
  3. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Joo noi herkät vaan niin halpoja että niillä oon nytte testannu ensin ja jos en oikeasti näe yhtään mitään niin en oo tuhlannu kalliimpia testejä. Tänään tuossa raskauskeijun testissä näin todella hailakan viivan niin päätin tuhlata first responsen ja digin joka näyttää raskaana tai ei raskaana...
  4. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    IMG 20210428 075621 1 IMG 20210428 075641 IMG 20210428 075606 Miltä näyttää? Toinen testi raskauskeijun herkkä. Dpo 9 nyt. Digitaalinen näyttää ei raskaana. Jännittää!! Testailu jatkuu..
  5. H

    Koronarokotuksen jälkeen plussa

    Onko tämä tiedotus jossakin nähtävillä?
  6. H

    Toiveissa vauva 2021

    On tää hullua tää vauvakuume. Toista yritetään ja yk 1 kun ei tärpännyt niin tilasin samantien digitaalisia ovulaatiotestejä. Järki sanoo että rauhotu mutta vauvakuume sanoo jotain ihan muuta! Mitenköhän sitä rauhottuis... Olokin oli niin jännittynyt kun odotteli että alkaakohan me menkat vaiko ei..
  7. H

    Toiveissa vauva 2021

    Kiva kuulla ettei sinulla uusinut! Ikävää että jouduit leikkaukseen asti mutta näköjään hienosti pärjää yhdellä johtimellakin! Mulla hoidettiin metotreksaatti pistoksella. Oireita tuli jo tosi aikaisin n. viikolla 5. Siitä sitten tuli se 3kk raskautumiskielto. Ensin tuntui todella pahalta tuo...
  8. H

    Toiveissa vauva 2021

    Moikka! Kesästä asti käynyt ajoittain ketjua lukemassa:) Nyt syksyllä hieman paussia kohdunulkoisen jälkeen.. Tahtoisin kuulla onko kellään kokemuksia vastaavasta mitä minulle käynyt. Meillä yksi lapsi ja raskaus sujui alusta loppuun hyvin ja normaalisti. Toista rupesimme yrittämään...
  9. H

    .

    Kiitos viesteistänne!:) Tänne tosiaan aina palaa lueskelemaan muiden kuulumisia ja paljon ihania onnistumisia jotka luo toivoa:) Itse kerroin muutamalle läheiselle yrityksestä ja kävikin sitten niin ikävästi että juttu levisi eteenpäin. Toki läheinen ihminen tämäkin nyt siis joka tietää, mutta...
  10. H

    .

    Hei kaikki! Olen taustalla seuraillut näitä juttuja viime kesäkuusta:). Itselläni menossa yk 8 ( vai voikohan sanoa yk kun vasta kaksi kuukautta kytännyt ovista). Kp tällä hetkellä 24/28-31. Ovistesti näytti plussaa kp 13 ja kivut ko 14. Olen niin masentunut jo valmiiksi..tuttuja PMS oireita...
  11. H

    myöhäinen plussa

    Täälläki ihmetellää! Nyt menossa kp 53/28-32. 4 testiä tehty ja negaa... viimeksi tehty pari päivää sitte. Ikinä ei oo kyllä näin myöhässä menkat ollu koskaa! Kaikenlaisii oireita sitä kyllä olevinaa tuntuu mut kai sitä vaa sitte luuleskelee omiaa : D Ei kai auta muuta ku ootella vaa:/...

Yhteistyössä