Hakutulokset

  1. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Näin ensiksi haluaisin kiittää kaikkia ihanista viestistä viime perjantailta! Tiedoksi, että pojat tulivat klo 1830 ilman, että olivat syöneet. Lauantaina oli aivan ihana päivä. Olimme laskettelemassa ja isovanhemmilla kylässä. Sunnuntaina päivä meni eiliseen tapaan, mutta illalla taas.. hermot...
  2. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Heipä hei kaikille! En ole pitkään aikaa kirjoitellut tänne, mutta nyt on pakko purkaa sydäntäni teille.. tuntuu, että ei ole voimia ollenkaan enää.. Mä en yksinkertaisesti jaksa enää! Tänä aamuna tuli viimeinen pisara. Mieheni erosi exästään alku keväästä 2002 ja me tavattiin loppuvuodesta...
  3. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    H-E-P-P-U-L-I: ootpas sinä ollut ahkeralla tuulella, kun noin paljon olet jo hankinut tarvikkeita. Onko teillä tilaa niitä säilyttää jossain? Meillä taas on tilanne sellainen, että etsimme uutta kotia ja tänne en viitsisi ostaa mitään isompaa. Eli jotain vaatteita ym. pientä tavaraa hankin...
  4. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Ajattelin nyt pitkästä aikaa taas kirjoitella tänne. Lukenut olen ahkerasti teidän kuulumisia, mutta omalta osalta toi kirjoittelu on jäänyt vähäiseksi. Elikkäs kuulumisia: Kävimme tänään rakenneultrassa.. hmm, se oli erittäin koskettava tilanne näin esikoista odottavalle. Kyllä siinä...
  5. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Olen 23 ja mies 30.. yhdessä reilu 4 vuotta.. lapsia 2 kipaletta ja kolmas tuloillaan.. tosin tämä jota odotan parhaillaan on mun ensimmäinen. Eli tulin äitipuoleksi 18vuotiaana ja en ole katunut. Elämme ihanaa perhe-elämää.
  6. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Juu, mulla on sama ongelma. Taas viime yönä vessassa käymisen jälkeen, valvoin sellaiset tunnin verran. Ikävää vain kun aamulla ei jaksa sitten nousta kellon soidessa.. mutta tämä taitaa olla sitä valmistautumista tulevaan.. :laugh:
  7. M

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Juksasin hieman ja klikkasin ekan sivun jälkeen viimeiselle joten en nyt tiedä onko jo mainittu Chrysostomus (poijan nimi) Wendela (tytön nimi)
  8. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Heips! Juu, kyllä nuo rinnat ovat raskaammat kuin aikaisemmin ja todella arat. Olen yrittänyt varoa niitä, etteivät osuisi mihinkään. Pari kertaa olen hiljaa itsekseni kiroillut kun oon törmännyt ja lyönyt vahingossa rintani.. Ongelmana mulla on se, etten meinaa löytää oikein kokoisia...
  9. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Manzuliini : mulla on myös laskettu aika 17.4.2006 (tai lääkäri kirjoitti kyllä lopulta 16.4...en tiedä miksi?). Olen pääkaupunkiseudulta päin ja synnytän Hyvinkäällä. Oletko käynyt ns. eka ultrassa jossa otetaan mitat? Millaisia mittoja sulla oli (kiva kuulla jonkun saman ajan mitat). Meillä...
  10. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    HeipäHei kaikille odottajille! Ajattelin nyt itseni myös tänne ilmoittaa jonon päätteeksi, eli mulla on laskettu aika 17.4.07 ja viikkoja on päälle 14. Esikoista odottelen. Alku raskaudesta voin tosi huonosti. Jouduin jopa sairaalaan kovien mahakipujen takia. Olin leikkausvalmiudessa 2 päivää...
  11. M

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    Täältä löytyy myös esikoistaan odottava vm84 naikkonen.. Perheeseemme kuuluu mies 2 villiä poikaa. Pohjanmaalla asustellaan.

Yhteistyössä