Hakutulokset

  1. M

    Voimat loppuu...

    Ja muista muuten että sun ei tarvi odotella elatusmaksuja isältä kun voit hakea sen suoraan sossusta. Mut muista ettei sitä saa takautuvasti eli muista klo käy.. voimia sinulle. olen ollut itse ihan samassa tilanteessa.. mutta nyt kaks vuotta jälkeenpäin voin jo mainiosti ja pojat on ihania...
  2. M

    helou helou oulun äidit!!

    muutetaan keskustaan.,. melkein.. laita privana jos kiinnostaa kirjotella.. :)
  3. M

    Onko haittaa, jos jättää yöksi sperman sisään?

    öö..lienee ihan normaalia olla "tyhjentämättä".. ja auttaa varmasti raskaaksi tulemisessa. ei ne tulehdukset siitä spermasta tule jos tulee vaan siitä mistä ne spermat tulee.... onnea lasten saantiin.. :flower:
  4. M

    helou helou oulun äidit!!

    Oliskos oulussa äitejä vailla seuraa ja lapsia vailla leikkikavereita? ollaan muuttamassa ouluun marraskuun alussa ja kamuja kaipailis..
  5. M

    Oulun äidit!! eritoten myllytullin alue!

    juu vois kirjotella vaik osoitteeseen k6jama01@students.oamk.fi
  6. M

    Oulun äidit!! eritoten myllytullin alue!

    Heips! ollaan muuttamassa ouluun myllytulliin.. mul on kaks pikku poikaa leikki kavereita vailla ja minä juttuseuraa kaivaten.. löytyiskö? Pojat on 2,5 v ja 4v minä 24.. olis kyl kiva ku löytyis kavereita... :attn: B)
  7. M

    pottuuntunut!

    kyllä se menee niin että uuden avopuolison tulot otetaan huomioon päivähoitomaksuissa. eikä lasten isä halua siksi osallistua kun ei halua elättää minua... vaikka ei tajua että ei ne rahat mulle ole vaan lasten kuluihin.. se onkin eri maata se mies.. päässä jotain vialla.. jospa tästä...
  8. M

    Olen nalkuttava akka! (apua)

    Heips! kuulostaa siltä että nyt olisi aika kunnon keskustelulle! lapsi hoitoon ja keittiön pöydän ääreen asiat pöytään! ei voi jatkaa noin. tiedän tuon kokemuksesta... jos ei muu auta niin menkää perhe neuvolaan.. kyllä se lähtee jos se sua rakastaa.. voimia! :hug:
  9. M

    lukee ketä kiinnostaa yksinhuoltajan tilitys...

    kyllä mä olen todennu sen ettei sieltä sitä apua saa. kun ei ne voi tehdä mitään! oikeesti nää asiat on aika pyllystä täällä suomen maassa.
  10. M

    pottuuntunut!

    mua niin sapettaa nämä tuki asiat kun olet yh äiti jolla ei ole rahaa muutenkaan eikä lasten isä maksa mitään! toki kunnalta tulee se tuki jolla voi pyyhkiä pyllya! eli opiskelen.. ei ole siis palkka tuloja.. asun avomieheni kanssa.. sillä tulot keskivertaiset mutta silla on omaa velkaa niin...
  11. M

    lukee ketä yksinhuoltajan ongelmat kiinnostaa

    ELikkä siis. mulla on ollu mielessä tää kirjoittaminen tänne jo kovin kauan.. kaipaa pikkasen mielipiteitä.. elikkäs tässä olis mun tarinani.. Erosin avomiehestäni 05 tammikuussa. kun sain tietää silloin että hän oli pettänyt 3 kuukautta sain kunnon selkäsaunan. ei kuitenkaan veri tirskunu...
  12. M

    lukee ketä yksinhuoltajan ongelmat kiinnostaa

    ELikkä siis. mulla on ollu mielessä tää kirjoittaminen tänne jo kovin kauan.. kaipaa pikkasen mielipiteitä.. elikkäs tässä olis mun tarinani.. Erosin avomiehestäni 05 tammikuussa. kun sain tietää silloin että hän oli pettänyt 3 kuukautta sain kunnon selkäsaunan. ei kuitenkaan veri tirskunu...
  13. M

    lukee ketä kiinnostaa yksinhuoltajan tilitys...

    ELikkä siis. mulla on ollu mielessä tää kirjoittaminen tänne jo kovin kauan.. kaipaa pikkasen mielipiteitä.. elikkäs tässä olis mun tarinani.. Erosin avomiehestäni 05 tammikuussa. kun sain tietää silloin että hän oli pettänyt 3 kuukautta sain kunnon selkäsaunan. ei kuitenkaan veri tirskunu...

Yhteistyössä