Hakutulokset

  1. A

    Itkettää - suuri huoli vauvasta rv 35:(

    Miulla oli verenpaineet koholla kolmosta odottaessa rv 35 alkaen. Kävin kontrolliultrassa rv 36+4, jolloin vauvan painoarvio 2340g. Verenpaine korkeimmillaan raskauden aikana mittauksessa 165/98, alapaine korkeimmillaan 109. Miulla aloitettiin verenpainelääkitys rv 36+4. Vauva syntyi rv 39+0...
  2. A

    G: Miksi olette lopettaneet lemmikkinne?

    Me on lopetettu kolme koiraa ja yks kani, kaikki lemmikin sairauden takia.
  3. A

    Puhelimeen "valikoiva" soitonesto

    Voiko puhelimeen laittaa mitenkään semmosta soitonestoa, että pääsee vaan tiettyihin, ite määriteltyihin numeroihin soittamaan? Lapsen puhelin kyseessä...
  4. A

    Missä käyt gynekologilla?

    En missään. Tk:n lääkärillä oon tähän asti käyny, hyvin on osannu kierukat asentaa jne.
  5. A

    tölkistä, pullosta vai lasista

    Kaikki käyp.
  6. A

    Mitä blogeja luet ja miksi?

    Kaikennäkösiä missä vähänkin sisustetaan romuromanttiseen tyyliin. :D
  7. A

    Kenellä on känny yötä päivää päällä ja aina mukana?

    Päällä on jos ei oo akku loppunu huomaamatta, yöllä äänettömällä ihan kaiken halvatun varuiks mut vieressä kumminkin että näen kellonaikaa tarvittaessa. Mukana ei välttämättä sit aina olekaan.
  8. A

    hitto ko kirppiksillä on niin KUUMA!

    Juu siellä on kuuma, eilen pyörähdin ja yks kirppis oikein mainostaa että ilmastoitu mut eipä tuota juuri huomannu muusta kun että hirvee humina kuului jostain katonrajasta...
  9. A

    otetaan ideoita vastaan LAPSEEN LIITTYVÄÄN TATUOINTIIN

    Miekin oon aatellu että jonkun lapsiin liittyvän kuvan ottaisin, kaikki syntyneet eri vuodenaikoina joten mietin oisko mitään älyä jos yks lumihiutale (talvella syntyneelle), yks pääskynen (kesällä syntyneelle) ja mitäs tolle kevätvauvalle...? Taitaa kyllä mennä liian sekavaks, eihän noita saa...
  10. A

    G: Minkä kokoisia teidän vauvat ollu syntyessään?

    1. 50,5cm/3612g 2. 48cm/3495g 3. 46,5cm/2560g
  11. A

    Miten suuret perheet pääsette lähtemään ?

    Meillä kolme lasta mut pienin vasta vajaa 3kk, lähtemiset olleet helppoja ihan koko ajan. Ei tosin olla koskaan kyselty lapsien mielipiteitä, todettu vaan että varautukaa siihen et kohta lähetään ja hetken päästä ollaankin menossa.
  12. A

    Minkä ikäinen olet kun kerrot ikäsi kahdella?

    Kohta 62v, siis melkein eläkkeellä jo. :whistle:
  13. A

    Jos edellinen raskaus yliaikainen, voiko siitä päätellä että seuraavakaan ei helpolla ulos tule?

    Kakkonen syntyi 41+2 hätäsektiolla (ei olis itestään syntyny vielä tuolloinkaan...) ja kolmonen 39+0 ihan "omia aikojaan". Olin ihan varma että kolmonen menee yli niin että raikaa, vaan eipäs näykään pitävän paikkaansa.
  14. A

    G: Minkä kokoisia vaatteita vastasyntyneellä?

    Esikoisella käytettiin 60cm, kakkosella 56-60cm ja kolmosella 50-56cm.
  15. A

    Näin eilen ihmisen jonka kanssa olen

    Ihanalta kuullostaa, voi kun omalle kohdallekin kävis noin...
  16. A

    Onkohan kaikilla muilla tämmöinen ystävä?

    Nyt kun alan miettimään, niin mie oon tainnu aina olla näissä ystävyyssuhteissa se kuuntelija (siis sillon kun miullakin vielä ystäviä oli). Miun on tosi paljon helpompi kuunnella toisen murheita, kun alkaa puhumaan omistani. Joten enhän mie sit mitään kuuntelijaa tarvii, kun en osaa sille...
  17. A

    Onkohan kaikilla muilla tämmöinen ystävä?

    Joo tätä miekin pelkään, että mies ahdistuu jos tietää miten paha olo mulla välillä on. Se kun on muutenkin semmonen murehtija, niin viiti oikeestaan lisää kuormittaa.
  18. A

    Onkohan kaikilla muilla tämmöinen ystävä?

    En tiiä, jotenkin se on niin vaikeeta. Kyllä mies joskus saattaa kysyä että väsyttääkö kun näkee että itkeskelen tai jotain, mut tuntuu ettei se ymmärrä jos alan "purkautua". Eikä mieskään liiemmin avaudu. Tästä saa semmosen kuvan niinku meillä ois tosi pinnallinen avioliitto...
  19. A

    Onkohan kaikilla muilla tämmöinen ystävä?

    Mie en ees miehelle pysty kertomaan kaikkea. Nytkin ollu eilisestä lähtien niin paska olo, itkettää jne. ja pitää vaan näytellä että kaikki ok...

Yhteistyössä