Hakutulokset

  1. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Cummastelija:. meill näyttäis olevan myös peruna allergia, kokeilin sitä ja ensinnäkin heti leimahti posket ihan punaisiksi, sit toinen että Nuutti vaan kakoo sitä ulos ja sit illalla on maha todella kipeä. Näistä päättelen olevan allergiaa. Meillä neuvola täti on sit sitä mieltä ettei perunalle...
  2. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Onneksi ei sattunut sen pahemmin Kaapolle :hug: Meilläkin kaikki varoittelee jatkuvasti korkealle jättämisestä, nykyään en käytäkkään niin hoitotasoa vaan vaihdan vaipan yleensä sohvalla tai lattialla kun Nuutti hoitotasolla venkuloi. Olikos se niin että Cummastelija tietäisi enemmän...
  3. T

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Ai niin.. mun piti kysellä että onko kenenkään pikkuisella allergiaa/ yliherkkyyttä ilmennyt? Meijän Nuutilla näyttäis olevan peruna allergia.. :o Perunaa kun kokeiltiin niin posket muuttui punaisiksi, Nuutti yökkii ja kakoo perunaa sekä maha tulee kipeeksi :( pidettiin parin viikon tauko...
  4. T

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Moi kaikille! Kirjoittelin silloin tuolla odottajien puolella mutta tänne en olekkaan saanut aikaseksi vielä kirjoittaa, on muka koko ajan niin hirveä kiire :ashamed: No jos ette muista kuka olen niin vähän itsestäni eli olen 26v nyt kahden lapsen äiti esikko tyttö on 4½v ja nyt tää...
  5. T

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Synnytys kertomusta.. Eli tiistai illalla kävin vyöhyketerapiassa ja se aiheutti kipeitä supistuksia, jotka alkoivat yöllä tulemaan 3min välein. Lähdettiin sairaalaan keskiviikko yöllä klo 4-5 aikoihin kun supisteli niin kovin. Kohdun tilanne ei ollut tarpeeksi edennyt joten jäin osastolle...
  6. T

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Tulin vain ilmoittelee että se mun kotona käynti sai sit synnytyksen kunnolla käyntiin ja palattiin yöllä takaisin sairaalaan ja POIKA SYNTYI PERJANTAI AAMUNA 4.9.2009 klo 7.43 pituus 52cm ja paino 3770g :heart: Päästiin jo kotiinkin, nyt on niin kiire et tulen myöhemmin kertomaan...
  7. T

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Voi että voi olla turhauttavaa!!!! :kieh: Jouduttiin lähtee ti-ke välisenä yönä sairaalaan, supistuksia tuli 3min välein ja haaleaa verta valui. Kivut valtavat. Siirsivät osastolle kun ei edennyt tarpeeksi, koko päivän tuli supistukset hirmu kivuliaina niin että latettiin akvarakkulat...
  8. T

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Onnittelut Hempulle ja Hiljaisuudelle, olikohan muitakin joita en ole vielä onnitellut..? Mut onnittelut vauvautuneille!!!! :flower: Vyöhyketerapiasta: Mä kävin tänään just 2h sitten ja kyl on tullut suppareita oikein kivasti :D vyöhyketerapeutti kertoi parista tapauksesta jotka menivät...
  9. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Onnea Vivid ja ihanaa Roona että pääsitte nyt vihdoin viettämään koti perhe elämää :heart: Täällä tosiaan alkaa olemaan jännää :D Itselläni eilen illalla irtosi limatulppa :attn: Sit kävin illalla saunassa ja ai tuska mitä supistuksia sen jälkeen tuli ja suoraan 3min välein tunnin...
  10. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Huomenta päivää! :wave: Roonalle ja perheelle onnea tätäkin kautta :flower: Mii: Ihanaa kun saatte vauvelin kotiin :heart: Häntäluu kipua: En ole huomannut mut muuten toi koko ala osasto on niin pirkuleen kipeä :kieh: ( . ): Tänään olin äpkl taas myrkytys kontrollissa...
  11. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Kerttuneiti/ quinnysta: Meillä on noi speedi sx:t ja myös ton kopan kanssa :wave: Vaikuttaa aivan ihanilta :heart: Sillon kun neiti oli pieni niin oisin halunut noi ostaa mut en sit raaskinut ja nyt oli pakko saada, saas nähdä kauan olen rakastanut noihin rattaisiin kun neidin rattaat...
  12. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Tsemppiä Roonalle :hug: Ja onnea paljon hemulille!! Me ostettiin maxi-cosin cabriofix easyfix telakalla, oli voittanut noi turvakaukalotestit kun niit aina seurailen ja sit kun meillä on quinnyn rattaat niin kaukalo käy niihin. Kävin tänään neuvolassa Rv 37+0 paino +325g/vk...
  13. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Hurjasti onnea Miille ja perheelle :flower: Heissu: Meil on koira ja kun esikko syntyi niin eipä tuo tuntunut välittävän. Se vaan et kun koira nukkuu aina jaloissa niin ei meinanut ymmärtää ettei vauvan jalkojen päälle voi mennä. Toi onneks on tommoinen pikku koira =) Nykyään saa sit...
  14. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Issias-kipu: Mulla menee ainakin pahemmin jumiin lämmöstä, kuten saunasta. Usein makoilen kyljellään tyyny jalkojen välissä, se tuntuu avittavan. Muuten on vaan kärsittävä |O ( . ) Kävin tänään viemässä sairaalaan vrtsankeräys kanisterin ja verikokeissa, nyt sit niistä odottelen tuloksia...
  15. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Jooseppi: Viimeisimmässä aamuvirtsassa oli yli 0,3g valkuaisaineita. Sen takia lähti tutkimaan. Mulla myös todettiin 34 viikolla et ois iso vauva 3,1kg silloin mut eipähän puhuneet käynnistyksestä :o Mulla myös sokerit ok. TiiuHti
  16. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Jooseppi: Täällä myös raskausmyrkytys epäilyn alla elellään. Paineet olivat koholla ja pissassa valkuainen plussalla. Nyt sit oon ravannut äippäpolilla ja labroissa, tilannetta seurataan. Ja eilen tuli sit puhelu et ne valkuaisaineet on sen verran koholla et nyt joudun vrk keräilee pissaa...
  17. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Malttamattomuudesta: Mä ainakin henk. koht. uskon että vauva voi tulla noilla 3s.llä yms. uskon muutenkin aina kaikkeen hömppään eikä se ole musta väärin että uskoo. Musta ainakin tuntuu lyhyemmältä odotus kun tietää et joillain viikoil voi ns. edes auttaa tätä tukalaa oloa loppumaan. Neidin...
  18. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Hurjasti onnea Anrikalle ja perheelle, pikkuiselle paljon voimia ja toivottavasti pian kaikki olisi kunnossa ja pääsisi kotiin! :heart: ( . ) musta alkaa tuntua että tämä menee yliaikaiseksi :kieh: supistuksetkin kadonneet, vain öisin menkkamaistajomotusta.. Tosin muistelisin että...
  19. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Voih kun väsyttää.. Noh, neiti pääsi mummon luokse leikkimään joten vois itse mennä nyt sit nukkumaan :) Kävin tänään äitiyspolilla sen raskausmyrkytys epäilyn takia ja vauvan painoarviossa. Raskausmyrkytys epäilyn takia seurataan tilannetta kun ei ole mikään paha nyt kuiteskaan. Mutta...
  20. T

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Odottava ja onnellinen: 1. Hommasin aventin isiksen kun sitä on niin kehuttu, tytön aikana mulla oli ainun joku pumppu ja sillä pumppaaminen oli yhtä tuskaa, loppuen lopuks tyhjentelin ylimääräiset maidot suihkussa puristaen kuuman suihkun alla kun pumppaaminen oli niin kamalaa. 2. Meillä...

Yhteistyössä