Hakutulokset

1. P

Hoidot jatkuu 2012

No niinpä tässä nyt näyttää käyvän kuin edellisilläkin kerroilla: eilen alkoi tuhruvuoto, joka on jatkunut tänään. Ei tosin mitään isoa, pyyhkäistessä tulee hiukan. Päätin kuitenkin testailla, että mitä näyttää (pp 11 menossa). Negahan sieltä tuli kuten arvasinkin. Saattaa olla, että testaan...
  2. P

Hoidot jatkuu 2012

Voi ei Jokupäivä ja InMyDreams... Olen NIIN pahoillani ja olisin todella toivonut, että tärppää. Moto76 Onnea punktioon! Toivotaan että saatte monta kypsää solua talteen! Rödluvan ja nuppuska, jaksamista siirron odotteluun! Mulla pp8 menossa ja mielialat vaihtelee, vuoroin tuntuu, että...
  3. P

Hoidot jatkuu 2012

Joku_päivä: testaus ymmärtääkseni laskettiin siirtoajankohdasta 14 vrk eteenpäin. Silloin mulla jo kierron päivä 34. Normaali kierto on 30-32 vrk eli jos vuotamatta selviän testipäivään olen aikalailla varmasti raskaana! Kaikissa aiemmissa siirroissa olen alkanut vuotaa ihan normaalikierron...
  4. P

Hoidot jatkuu 2012

Dreamer surettaa varmaan kun toinen kyytiläinen jäi matkasta :hug: HalleB mulla on peukut ja varpaat pystyssä, että kyytiläiset tarraa kiinni! Toivotaan, että palstan plussatuulet kantaa teillekin :-) Alexsandria Miten kestät piinaa? Onko tuntemuksia? ON: meidän kahdesta...
  5. P

Hoidot jatkuu 2012

Mahtavaa batinka! Toivotaan, että plussa säilyy ja vaan vahvistuu :-) On se hyvä, että tulee hyviäkin uutisia välillä! Aleksis: varmaan vaikeaa malttaa olla testailematta... Aika kuluu hitaasti. Tsemppiä :-) Koetan tässä itseäni kasailla ja jaksaa vielä toivoa, että edes jompi kumpi...
  6. P

Hoidot jatkuu 2012

Kiitos tsempistä Kehrä! Ehkä en sitten heitä vielä ihan kaikkea toivoa. Täytyy huomenna kysellä tilanne uudelleen ja jos siten sattuisi vielä olemaan 2 jatkossa, niin saattaahan se siirto onnistuakin. Ja sittenhän se varsinainen piinailu alkaa... Kehrän törkeä väsymys on hyvä merkki! Pidän...
  7. P

Hoidot jatkuu 2012

Soitin just ja meidän 9 munasolusta vain 2 hedelmöittyi normaalisti :-( niiden pitäisi vielä jaksaa torstihin asti että päästäisiin edes siirtoon, mut luulen kyllä, että kato käy niin, että saadaan siirtokin unohtaa :-/ Ainakin aiemmilla kerroilla aina vuorokaudessa tippuu vähintään 1 solu...
  8. P

Hoidot jatkuu 2012

Voihan Vanil, kurjaa :( InMyDreams: saitte mukavan saaliin, kun kaksi erää pakkasessa myöskin! Ja voihan se olla, ettei niitä edes tarvita, vaan tärppää jo tästä tuoresiirrosta. Pitelen kovasti peukkuja! batinka: Toivotaan, että on tarrannut kiinni ja keskiviikkona pärähtäisi plussaa :-)...
  9. P

Hoidot jatkuu 2012

Jaksamista kaikille hoitoihin ja piinailuun! :-) Itsellä menossa 3. ICSI, punktio huomenna ja jännittää montako solua saadaan talteen ja hedelmöitettyä. Keskiviikkona sitten varmaan siirto, jos kaikki menee hyvin ja siirrettävää on... tulee varmaan uneton yö, kun huomista mietin, on...

Yhteistyössä