Hakutulokset

1. R

Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

Tuolla kerhon puolella jo kirjoittelinkin että nyt on nt-ultra sitten takana ja voi huokaista helpotuksesta. Pikkuisella kaikki hyvin ja niskaturvotuskin vain 0.93mm :heart: Onnea myös kaikille muille hyviä uutisia ultrista saaneille=) Roosakerttu ja pikkuinen 11+3
  2. R

Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

Tänään varhaisultrassa käyty ja siellähän pikkuinen sydän pomppaili vahvasti:heart: Kooltaan vastasi juuri laskettuja viikkoja (9.2mm). On se vaan ihana nähdä että siellä joku on oikeasti ja oikeassa paikassa=) Roosakerttu ja maha-asukki 7+1
  3. R

Nyt on sitten täälläkin varattu varhaisultra ensiviikon tiistaille jolloin viikkoja mun laskujen mukaan pitäisi olla 7+1.Kävin esikoisestakin silloin varhaisultrassa ja koin sen olleen tosi hyvä juttu ihan oman mielenrauhan säilyttämiseksi.Neuvolaan ajattelin soitella vasta sitten kun tiedän...
  4. R

Voimahalaus vipelle:hug:
  5. R

Pahoitteluni Prinsessat :'( ja onnea uuteen yritykseen.
  6. R

Mulla alkoi nää raskausoireet jo parisen viikkoa sitte, nyt siis menossa 4+4...alamahaa vihloo ja tuntuu semmosta jännää painon tunnetta,rinnat arat ja palelee.. En uskalla nukkuakkaan enää mahallaan kun tuntuu että painontunne vaan silloin lisääntyy.Pahoinvointia ei onneksi ole ollut nyt eikä...
  7. R

Uskaltaudun mäkin liittyä jo tänne vaikka ihan alussa vasta ollaankin:) Meillä ennestään esikoistyttö joka syntynyt 09/2010...
  8. R

Äitejä Tampereen seudulta!? :)

Heippa kaikille! Ollaan Tampereelle kohta muuttamassa ja uudet kaverit tervetulleita sekä minulle että kohta 1,5v tytölleni..Jos fb ryhmä kasataan niin haluan mukaan:)

Yhteistyössä