Hakutulokset

  1. M

    Clomittaret 2012

    Hei, eka kerta kun kirjoittelen tänne ja toinen clomikierto menossa. Minulla on myös ollut annostuksena 1 tabletti kierrossa. Ensimmäisellä kerralla tuli yksi follikkeli ja nyt toisella kierrolla kaksi. Lääkäri korosti, että minun on hyvä käydä ultrassa jokaisella kierrolla ettei käy niin että...
  2. M

    Terolut mimmit

    Teroja on syöty nyt neljä kuuria, oviksen olen löytänyt ehkä yhdestä kierrosta. Pitkät kierrot muutenkin ongelmana pillereiden lopettamisen jälkeen eli en oikein ole varma tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan. En nyt tiedä pitäisikö varata suoraan aika jonnekin lapsettomuusklinikalle vai kävisikö...
  3. M

    Terolut mimmit

    Aloitin terot nyt kp 20. Hieman ohjeistusta myöhemmin kun ajattelin jos se ovis sieltä tulisi. Vaan ei..
  4. M

    Terolut mimmit

    Pitäisiköhän itsekin ilmottautua tänne. Teroja määrättiin alkuvuodesta yksi kuuri, koska gyne sanoi että se yleensä auttaa. Yritystä oli silloin takana jo n. yhdeksän kuukautta ja sinä aikana oli ollut kierrot 40-100 päivää. Miten voi olla, että sain alkuun vain yhden kuurin? Soitolla sain nyt...

Yhteistyössä