Hakutulokset

  1. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pregcheck ja missä sen toisen viivan pitäisi olla? Nyt kp 26/33(?), mutta tässä ehtinyt olla vasta kolme normaalia kiertoa monen vuoden ehkäisyputken jälkeen, niin en ole ihan varma tämänkään kierron pituudesta. Kuva 2 min jälkeen, ja viiva mun mielestä mahdollisesti viivanpaikan jälkeen ns...
  2. E

    Raskaus Blogeja?

    Operaatio vauva käynnistyy taas!
  3. E

    Kuvia plussatesteistä

    Kyllä ne mun haamujen haamut taisi olla todellisia. Tänään 10 päivää ovisplussasta ja digitesti äsken "Raskaana 1-2" Hui mitkä fiilikset! :)
  4. E

    Kuvia plussatesteistä

    Miramei, niin toivon, että siellä olisi tärppi käynyt! Kertoile miten tilanne etenee! *mur-mur* : Kiitos selvennyksestä luteraalivaiheen suhteen. Mä välillä luulen olevani perillä asioista. Sitten tajuan, että olen käyttänyt "google-lääkäriä". Täällä käsillä siis yk 24, ja sen takia...
  5. E

    Kuvia plussatesteistä

    Miramei, luteraalivaiheen enimmäispituudesta ei ole tietoa :/ Mutta äkkiseltään enempää tietämättä aika lupaavalta kuullostaa :) Oon käsittänyt, että luteraalivaihe on yleensä ihmisellä sama kierrosta toiseen.
  6. E

    Kuvia plussatesteistä

    Lääkäri sanoi joskus 2 vuotta sitten, että alle 10 päivän luteraalivaihe ei riitä raskautumiseen. Noh, mulla menkat on alkaneet aina viimeistään 11 päivää ovisplussan jälkeen. Tämän takia haluan uskotella itselleni, että ovuloin jo melkein heti ovisplussan jälkeen :) Mä olen toivoton optimisti!
  7. E

    Kuvia plussatesteistä

    Näen minäkin natusanilla viivan! Haalean, mutta kuitenkin selkeän. Viivanvahvistumisia, ja varovaiset onnittelut! :) Mulla näitä testejä riittää, joten tuhlasinpa vielä yhden. Eli dpo 8 ja kahden tunnin pidätyssaldo: Joo, liian aikainen testailu ei kannata. Onhan tässä vielä aikaa...
  8. E

    Kuvia plussatesteistä

    Tiedän, ettei ole mitään järkeä testata, kun ovisplussasta on vasta 9 päivää. Noh, meninpä kuitenkin ja tein Prisman liuskatestin (25 mIU/ml). Oon mahtava kehittelemään viivoja tahdon voimalla, joten pistetäänpä nyt muutama kuva (3 min testin tekemisestä), jotta saan objektiivisen mielipiteen...

Yhteistyössä