Hakutulokset

  1. P

    voiko huutiksessa hakea sulkeutuneita kohteita?

    tuossa kysymys jo tulikin? eli jos mulla on vaikka tietty hakusana. Esim spiderman paita ja haluisin nähdä sulkeutuneetkin kohteet niin en osaa niitä hakea.Muistelisin että ennen ne tuli automaattisesti. nyt tulee vain ne mitkä on auki. osaako joku neuvoo?
  2. P

    Astma ja kukat

    Tietääkö kukaan mitkä kukat ovat astmaatikolle pahat ja hyvät? Oireet pysyvät pojalla ainavaan ja olen miettinyt pitäisikö kukkia laittaa pois. Meillä ei ole kukkivia kukkua vaan muita viherkasveja.Esim.Viikunapuu,anopinkieliä,kaktuksia,"juoruja",onnenbambuja,käpypuu jne.
  3. P

    tonnikala

    Saako jo yksivuotiaalle antaa säilyketonnikalaa(vedessä)? Luin jonkun ruokablogista että 9 kuukautinen tykkäsi kovasti ruoasta..
  4. P

    Profylacin liukeneminen

    Meillä käytössä Profylac. Teemme juoman jauheesta siten, että meillä on valmiiksi keitettyä vettä jääkaapissa tuttipullossa, jonka sitten lämmitämme mikrossa ja lisäämme jauheen. Ongelmana on ettei jauhe liukene kunnolla veteen vaikka kuinka ravistaa. Liuokseen voi jäädä pieniä nökköjä, jotka...
  5. P

    Profylac

    Kertokaa kokemuksia ko. maidosta! On aika karvaan makuista, miten olette saaneet juotettua vauvoillenne?
  6. P

    marjakiisseli

    Voiko pakastemarjoista keittämällä saada hyvän pohjan kiisselille, tuleeko lisäksi kuinka paljon vettä? Noista laimennettavista mehuista olen yrittänyt tehdä, ja maku on laimea :ashamed:
  7. P

    päikkärit... ei millään..

    Meillä ollaan siinä pisteessä että kohta ei jaksa pysyä valveilla itse kun olen kohta viimeisilläni raskaana ja meillä 2,5 v. neiti ei halua eikä myöskään nuku päikkäreitä.. Tietyt rutiinit on, vaan jotenki pitää uhmata ja sitten iltapäivällä ja alkuillasta ollaan niin levottomia ja väsyneitä...
  8. P

    Rattaat ja lentokone

    Olemme lähdössä pieten kanssa etelään ja tarvitsisimme mukaan rattaat. Onko kokemuksia miten rattaat kulkee lentokoneessa, kestävätkö kuljetuksen vai olisiko parempi etsiä paikan päältä? Sellaiset kun tarttemme kuitenkin mukaan ja vielä molemmille tai kaksosten.
  9. P

    Allergisoivista ruoka-aineista

    Mitä ruoka-aineita kannattaa välttää, jos epäillään lapsen olevan herkkä tai saavan oireita helposti. Meillä muksu saa oireita oman maitoni kautta, jos itse olen syönyt es appelsiinia, ja suklaata (eli ainakin näitä vältettävä). En ole itse tai mieskään joutunut miettimäänn tällaisiä, kun emme...
  10. P

    kuinka paljon?

    Eli muistaako kukaan mikä on laihduttajalle hyvä kalorimäärä päivässä?
  11. P

    Lankku,vanhanaikaista?

    Kaikki lattiamateriaalit on käyty läpi.Keväällä aletaan rakentamaan. Ei tuntunut saavan laminaattikaan oikeen kehuja tällä palstalla.Parkettia en uskalla laittaa lapsi/eläinperheeseen joten jäljelle jää se ihka aito lankkulattia tai muovimatto.Muovimatto vähän askarruttaa sen halvan ulkonäön...
  12. P

    nimi Erika?

    Mitäpäs te muut äidit, voitteko myöntää että nimien anto on todella puurtavaa...niin meillä olisi nimiehdotuksia enemmän kuin lapsia joille ne antaa....heheh Mutta lähinnä nyt kaipaisin teiltä kommenttia nimestä ERIKA/EERIKA eli onko sievempi yhdellä e:llä taikka yleensäkään nimenä????
  13. P

    SEKTIO KOKEMUKSENNE

    Kokemuksenne sektiosta...Tunsitko kipua?eräät kaverit väittävät tunteneensa...epiduraali kuulema tehokkain kivun lievittäjä?Kauanko kesti jäkivuoto?kuinka nopeasti paranit itse entäpä leikkaushaava?Jääkö ikuinen pieni kipu olen kuullu että joillakin ilmojen vaihtelu tuntuu sektio haavassa...
  14. P

    Helsinki, Vantaa

    Täällä äiti 26v. ja tyttö 1v. kaipailevat seuraa puistoon, kaupungille, pienille retkille ym. Ei ole väliä mitäpäin olette, kunhan julkisilla pääsee. Itse asumme pohjois-Helsingissä. Laita meiliosoitetta alle niin otan yhteyttä..
  15. P

    painostani...

    olen 169 pitkä ja painan 51-53 kg, tarkkailen koko ajan mitä syön ja nouseeko paino... onko tää ihan normaalia... aloitin kiinteyttämällä itseäni ja olenkin kiinteytynyt tosi kivasti ja tiukassa kunnossa olen. painokin tippui tuolta 56 kilosta. nyt mulla on maha komplikaatio, aina kun maha...

Yhteistyössä