Hakutulokset

  1. P

    voiko huutiksessa hakea sulkeutuneita kohteita?

    tuossa kysymys jo tulikin? eli jos mulla on vaikka tietty hakusana. Esim spiderman paita ja haluisin nähdä sulkeutuneetkin kohteet niin en osaa niitä hakea.Muistelisin että ennen ne tuli automaattisesti. nyt tulee vain ne mitkä on auki. osaako joku neuvoo?
  2. P

    paras keino säärikarvojen poistoon kotona!!!

    Sänki: Mistä saa sitä nestettä laitettavaksi ajon jälkeen? kiitos :flower:
  3. P

    milloin aikaisintaan kiinteitä?

    Esikoisella aloin antaa kiinteitä kun hän oli 3,5kk. Neuvolassa suositeltiin tätä sillä korvikettä meni litran päivässä. Perunalla aloitimme, mutta poika irvisteli perunasta paljon joten siirryimme bataattiin mikä maistuikin jo paremmin. Sitten siirryimme porkkanaan jne.
  4. P

    Yksin kaksosia odottavia?

    Minä olen ollut yksin kaksosten kanssa alusta asti, ovat nyt jo 3-vuotiaita. Hyvin on pärjätty, tosin isovanhemmat on auttaneet paljon. Ensimmäisestä vuodesta ei ole kyllä kovin paljon muistikuvia, vaipanvaihtoa ja imettämistä se oli. Mutta nyt lapset on jo isoja päiväkotilaisia. Minusta lapset...
  5. P

    Votteko autaaa?Mitä teen?

    kohtalontoveri täällä :wave: mulla viikot 35 kanssa ja stressaan aivan hirveästi kaikkea. itku tuntuu tulevan koko ajan milloin mistäkin. miettii kaikenlaista ja toinen raskaus mullakin..auttaa en osaa mutta halusin ilmoittaa että muitakin löytyy =) onko tämä sitten sitä kun tietää jo enempi...
  6. P

    Minkä värisiä rattaita?

    Pinkit Brio Happyt -07 hopeanvärisellä rungolla
  7. P

    Astma ja kukat

    Kiitos vastauksesta!!! Meillä just myös limoviikuna ja traakkipuu.Pitää laittaa ne pois ja seurata tilannetta.Onko teillä muilla astmaperheissä kukkia??
  8. P

    kovettaako panadol vatsaa?

    päinvastoin meillä tulee ennemminki plöröä jos on suppoa käyttäny!
  9. P

    Astma ja kukat

    Tietääkö kukaan mitkä kukat ovat astmaatikolle pahat ja hyvät? Oireet pysyvät pojalla ainavaan ja olen miettinyt pitäisikö kukkia laittaa pois. Meillä ei ole kukkivia kukkua vaan muita viherkasveja.Esim.Viikunapuu,anopinkieliä,kaktuksia,"juoruja",onnenbambuja,käpypuu jne.
  10. P

    Tottuukohan tohon uuteen sänkyyn ikinä...

    saattaa kestää muutaman viikon ennenkun tottuu, odotelkaahan vielä hetki =)
  11. P

    TAMMIVAUVAT 2007

    Voi teitä valittajien joukkoa, eikö teillä ole elämässä mitään muuta kuin nari nari.... :whistle: Hankkikaa oma elämä ja nauttikaa siitä!!!! Elämässä täytyy olla muutakin kuin pelkkää valittamista joka ainoasta asiasta, pännii... :whistle:
  12. P

    TAMMIVAUVAT 2007

    Kränälle tiedoksi, että minua itseä on palveltu kyseisessä liikkeessä erityisen hyvin, juuri äsken kävin siellä ja 56 löytyi melkein jokaisesta potkarista ja bodystä. Ymmärrän, että kokoja 45 ja 50 ei löydy, koska ne vievät tilaa niiltä vaateilta, jotka myyvät eniten. Kukaan ei nykyään osta...
  13. P

    Mistä maista mahdollisuus adoptoida lapsia?

    Maita on muutamia, mutta rajoittavia tekijöitä on muitakin. Esim. onko teillä eenestään lapsia, ikä, varakkuus jne...Noista infopaketeista ja ainakin Pelalla on myös infotilaisuuksia) selviää hyvinkin paljon, joten kannattaa tosiaan tilata =)
  14. P

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    Lapset poika 10/04 ja tyttö 07/06. Kuopiossa asutaan. :wave:
  15. P

    2004 syntyneitä lapsukaisia

    Meillä 10/2004 syntynyt poika. Meno on välillä hurjaa.Kikkukohtaukset normaalia lähes päivittäin. Omatoiminen on. Menee jääkaapille kun haluaa mehua tai jogurttia. Olen yrittänyt pitää rajat omatoimisuudesta huolimatta. :) Puhuu täysin. Kertoo huippuja mielikuvitus juttuja. Saan nauraa.Mut yöt...
  16. P

    masentavaa

    Hei Anni Voimia ja jaksua! :hug: Hieman surua ja katkeruutta on herännyt itsessänikin. Välit sisareeni menivät syksyllä 2005. Sisareni poikaa (kummipoikaani) ei paljon tarvinnut sen jälkeen nähdä. Kesällä 2006 minulla todettiin vaikeita solumuutoksia kohdunsuulla ja tehtiin...
  17. P

    Nainen vanhempi miestä?

    Meillä mies 29 v ja itse olen 35 v. Yhdessä oltu 4 v, lapset 2 v ja vajaa 1 v. Alku meni ihan ok, baarissa juoksut jäi mieheltä ja oli niin et haluaa perheen ja rauhoittua lopultakin, mut kun lapset tuli niin kyllä on baari elämä alkanut taas maistua, vastuunottaminen ei näy kiinnostavan juuri...
  18. P

    Alle 1-v korvatulehduskierre

    meillä on kaksi poikaa jotka kumpikin on ollut korvakierrelapsia... (-03 ja -04) kummallekkin pojista on tähänmennessä laitettu seitsemät putket .... aika lailla on kysytty hermoja.... nuoremmalla oli ensimmäinen korvatulehdus 3kk ikäisenä ja siitä sitten vuoden kuluessa oli 29 tulehdusta...
  19. P

    Mika on seuraava ja viimeisin matkanne ?

    12 päivän päästä olis lähtö Lanzarotelle. Mukana on kolme lasta. Pikkusen jännittää, miten lento ja muutenkin loma sujuu. Tämä on meille eka loma perheen kanssa ulkomailla. Itsekin olen ollut 10 vuotta sitten häämatkalla viimeksi.
  20. P

    raskaana ollessa luomenpoistoon?

    Kyllä voi poistaa raskaanaollessa.Itseltä poistettiin niskasta luomi aika loppu raskautta.En tiedä poistavatko kuitenkaan mielellään vatsan seudulta jos ei ole ihan pakko!?

Yhteistyössä