Hakutulokset

  1. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Kirjotin varmaan kovin epäselvästi... Eli jos se on kova ja takana, niin se on hyvä merkki! Mutta jos on pehmee ja alhaalla, niin sitten voi odottaa menkkoja. Mutta mulla tosiaan pehmeni ja laskeutu viimeksi vasta just ennen menkkoja.
  2. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Mä yritin viime kierrossa tutkia sitä nipukkaa/napukkaa (kumpi se nyt oikeesti onkaan), mut mun mielestä se muuttu mulla pehmeäksi vasta just ennen menkkoja. Oli vielä edellisenä päivänä kova ja korkealla, mut sit tosiaan pehmeni ja laskeutu yhtäkkiä ja menkat alko.
  3. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Ajattelin nyt kirjoittaa vähän pitemmin, kun eilen en ehtinyt. Kiitos kaikille onnitteluista ja munkin puolesta onnea paljon kaikille plussanneille ja voimia plussausta vielä odottaville. Meillä tosiaan tärppäs kolmannesta kierrosta. En oo mittaillut lämpöjä enkä tikutellut ovista, mutta...
  4. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    YK 3 ja kesäloma tepsivät - plussasin :heart: Meille on siis tulossa oikein perinteinen kevätvauva huhtikuussa =) Ja mulla on olleet oireet todella minimaalisia enkä meinannutkaan millään uskaltaa testata.
  5. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Tänne sitten taas aamulla löysi täti :( Kp 34/29 muuttui kp 1:ksi. Tiedä missä sitten vika, kun ennen niin säännöllinen kierto menee tällaseks... Itkettää vaan :'(
  6. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa kaikille! Kirjoittelin tänne ketjuun muutaman kerran toukokuussa. Meillä on nyt menossa yk 2. Tuolloin kuukausi sitten menkat alkoivat kuin alkoivatkin kp 32/29 :'( Olin kierron puolivälin jälkeen jo ihan varma raskautumisesta, mutta kuvitelmaa se sitten olikin. Pari iltaa meni...
  7. K

    Toukokuussa muita jännäilyn aloittajia?

    Täällä myös! Ollaan molemmat 28 vuotta, esikoinen on 2 vuotta ja töihin olen jo palannut. Menkat tulee kaiketi huhtikuun viimisinä päivinä, sitten touhuamaan :wave:
  8. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    On tää ihmeellistä tää vauvakuume, niin monta kertaa kun itkin ja vannoin, että tää tauti ei enää muhun tulisi, mutta kuinkas kävikään :D Nyt on vielä menkat pikkasen kesken ja seuraavat saa tulla vielä normaalisti huhtikuun lopussa, mutta sitten alkaisi kaiketi pikkukakkosen yritys toukokuun...
  9. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Varovaisesti täältä taustalta mukaan. Esikoistyttö 2 vee. Yritys alkaa ehkä toukokuussa. :p

Yhteistyössä