Hakutulokset

  1. S

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Mulla tullut myös tää huimaus kehiin.. Sunnuntaina kummipojan ristiäisissä oli aika tuskaa yrittää seistä ku meinas huipata niin kovin. Samoin tänään töissä oli aika kurja olla kun vähän väliä oli istuksittava huilimaan, kun ei meinannut pystyssä pysyä. Ärsyttävää! Samaten tänään alkoi taas...
  2. S

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Vastasin sulle.
  3. S

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Kyl sen pitäs pystyy mut tarviin yhden facekamun kenet siihen lisään heti alkuun.
  4. S

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Mäkin vähän olisin sitä faceryhmää kaipaillut. Eli messissä ollaan jos moinen vielä järkätään/ porukkaa lähdössä mukaan. Mäkin luen tätä päivittäin, mut viimeksi kun kirjoitin pitkän ripsun niin se sit herjas jotain erroria ja hävis koko teksti...sit jäikin uudestaan kirjoittamatta sama pompsi...
  5. S

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Argh, mulla alkaa järki lähteen tän jokapäiväisen pääkivun kans. Tänään sentäs heräsin ilman pääkipua ja melkein koko työpäivä meni ilman sitä, mut auta armias ku kello läheni 17.00 ja kotiin lähdön aika koitti, niin taas oli kupoli kipeenä. No kait sitä on jotain oltava vaivana, kun...
  6. S

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Argh, mulla alkaa järki lähteen tän jokapäiväisen pääkivun kans. Tänään sentäs heräsin ilman pääkipua ja melkein koko työpäivä meni ilman sitä, mut auta armias ku kello läheni 17.00 ja kotiin lähdön aika koitti, niin taas oli kupoli kipeenä. No kait sitä on jotain oltava vaivana, kun...
  7. S

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Ps. Kuinka tuonne listaan merkitään noi tiedot? Itse vai onko joku tietty aina lisäillyt tiedot sinne?
  8. S

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Heissan kaikki, Täältä liittyisi mukaan Tammikuisiin odottajiin yksi uusi odottaja. LA 19.1 / särkke / 26v. / KYS / toinen ja kolmas Viikkoja tämään menossa 12+0. Maanantaina selvisi np-ultrassa, että yhden sijaan odotankin kahta. Pikkuisilla kaikki hyvin ja äidinkin vointi suhteellisen...

Yhteistyössä