Hakutulokset

  1. L

    "raskausoire"-ketju

    Onnea intoilija plussauksesta! Mulla on samanlainen epävarmuus päällä kun simplillä. Hoidoissa en ole siis, mutta ovis ilmeisesti karkasi/vaihtoi paikkaa jotenkin. Sen olis pitänyt olla suurinpiirtein 27.-29.3 välillä, mutta luulen, että se siirtyi muuton takia, joka osui siihen muutaman...
  2. L

    "raskausoire"-ketju

    Huomenta vain! Ja jännään Naspula sun kanssa täällä. Mulla ei ole mitään kokemusta roskishaamuista, mutta en ole niitä myöskään koskaan saanut. Toivottavasti olis napannut pikkuinen kiinni. Sun oireista on vaikea sanoa mitään varmaa tietenkään, mutta itsehän sen parhaiten tietää, mikä on...
  3. L

    "raskausoire"-ketju

    Toivotaan, että pysyy poissa tätinen!
  4. L

    "raskausoire"-ketju

    Mikä tilanne Naspula? :) Toivon kovasti onnea matkaan sulle.
  5. L

    "raskausoire"-ketju

    Onnea ja plussatuulia Nesu! Toivottavasti pian tärppää.
  6. L

    "raskausoire"-ketju

    Odottaminen on todella nihkeää! Siis odottamisen odottaminen ;)
  7. L

    "raskausoire"-ketju

    Kiitos kaikille tsemppailuista, mutta kyllä tämä nyt jo tädiltä vaikuttais. Aamulla vielä hihkuin, kun ei ollut mitään vuotoa, mutta sit aukes hanat ja kivut myös sen mukaiset. Nytpä ei sitten hetkeen taas tarttee edes unelmoida, koska seuraavan oviksen aikaan ei ole miestä näillä mailla...
  8. L

    "raskausoire"-ketju

    Kiitos Minnacanth ja tiedän kyllä, ei siihen osaa mitään sanoa oikein. Tosin ei olekaan nyt vuotanut tavalliseen tapaan koko päivänä, vaikka luulin että nyt alkoi tapahtua. Aamusta vaan jäi pikkuisen paperiin, ei siis punaista verta, vaan sitä mitä yleensäkin kuukautisten alussa mulla. Ensi yö...
  9. L

    "raskausoire"-ketju

    Se siitä sitten. Näyttäis ekalta tädin vierailupäivältä. :( On kyllä varsin ikävät fiilikset nyt. Ja räntää sataa.
  10. L

    "raskausoire"-ketju

    Kp 29/28-31. Ei tätiä eikä punaista tikussa. Kamalaa odottaa vaan ja valmistautua pettymykseen. Jos ei raskaus näy herkässä tikussa vieläkään niin en varmaan sitten voi olla raskaana?
  11. L

    "raskausoire"-ketju

    Repeilen täällä yksinäni, kun kirjoittelin tossa työjuttuja ja yhtäkkiä tunsin vasemmassa nännissä (!) kuumotusta ja pakko sitä oli heti alkaa tökkimään, että mitä, mitä! JES! :D Ei se kyllä tuntunut miltään, mutta kuumottaa vaan. Outo.
  12. L

    "raskausoire"-ketju

    Kiitos nellielli ja IrisRose. Mä toivon myös niin paljon että meinaa nuppi olla sekaisin! Tätiä ei ole näkynyt eikä tätikipuja vielä, nyt kp 28/28-31. Ei vuotoa. Yleensä alkaa niin, että aamulla huomaa vessassa ja eka päivä on sellaista "jää vain paperiin" -tyyppistä, seuraavana päivänä sitten...
  13. L

    "raskausoire"-ketju

    Juttelen sitten itseni kanssa täällä...:D Tein tuossa kaikenlaisia laskureita kuumeillessani ja huomasin, että silloin kun kirjoitin tämän... "Pakko jakaa, kun taas maha vääränä jännityksestä heti aamusta Eilen tuntui alkuillasta mahassa aika ylhäällä sellainen ihme tuntemus, mitä en ole...
  14. L

    "raskausoire"-ketju

    Hajujen voimistuminen nyt on hyvinkin selkeä raskausoire (kunhan sitä ei kuvittele tai ole vatsataudissa). :) Tähän liittyen mietin sellaista, että onko pissan hajun voimistuminen mahdollinen merkki raskaudesta ja voimistuuko se haju oikeesti vai haistaako hajut muuten vaan eri tavalla? Ei ole...
  15. L

    "raskausoire"-ketju

    Minnacanthille en osaa varmasti vastata, mutta oman ymmärryksen mukaan raskausoireita voi olla niin kauan kuin sitä "raskausmateriaalia" (Toivottavasti kukaan ei loukkaannu sanavalinnasta, en vain tiedä miten muuten kutsua!) on kropassa. Eli siis jos onkin tosi aikaisessa vaiheessa mennyt...
  16. L

    "raskausoire"-ketju

    Hei vaan taas! Pakko jakaa, kun taas maha vääränä jännityksestä heti aamusta :) Eilen tuntui alkuillasta mahassa aika ylhäällä sellainen ihme tuntemus, mitä en ole ainakaan huomannut ennen, samalla kuivailin hiuksia siinä ja hymähdin vitsinä mielessäni, että nonni, nyt se telakoitui siihen...
  17. L

    "raskausoire"-ketju

    Hei vaan taas. Mistäköhän johtuu, että ovulaatiot ovat muuttuneet kivuliaiksi? Tai muutama ovis on ollut sellainen kunnon episodi, että todella sattuu ja säteilee alavatsasta selkään ja koko jalan alueelle. Kesti monta tuntia tämä kipu ja vieläkin jomottaa tasaisesti. Viime kesänä oli kanssa...
  18. L

    "raskausoire"-ketju

    Onnea haamusta nellielli!
  19. L

    "raskausoire"-ketju

    Kiitos ja tsemppiä meille kaikille! Mä luulen, että toi rintojen kipuilu vois olla aika hyvä merkki raskautta toivoessa. Ja tosta epäselvästä fiiliksestä, niin ihan sama on ollut mulla joka kerta kun oon vaikka odottanut testin tulosta. Ollut ihan riemun huipulla, kun ajatellut, että on ehkä...
  20. L

    "raskausoire"-ketju

    Niin. Noi miehet on jokseenkin hämmentäviä myös musta. Lasta ei mun poikaystävä vielä haluaisi, mutta meillä ei ole mitään muuta ehkäisyä käytössä, kun keskeytetty yhdyntä. Toisaalta olemme etäsuhteessa, joten näemme ehkä hyvällä tuurilla kahdesti kuussa, joten joku matemaattisesti lahjakas voi...

Yhteistyössä