Hakutulokset

  1. N

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Ainiin, Tiukutukselle vielä...Todella tökeröä käytöstä joltakin sinua kohtaan!! Pistää vihaks tuollaset.. :mad: Ehkä tällä mummelilla oli huono päivä, muttei se oikeuta tuollasiin heittoihin kyllä. Jokainen tietää itse milloin on valmis ja sopivanikäinen vanhemmaksi ja sillä sipuli :)
  2. N

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    :cool: Aurinkoista pääsiäistä teille kaikille..!! :cool: Pitkästä aikaa ehdin itekkii kirjoitella hieman, monesti oon vaan iltaisin käyny lukemassa uusimmat kuulumiset. Vilpittömät pahoittelut kaikille, jotka ovat joutuneet kohtaamaan suurta surua :( Lämmin :hug: ja voimia jatkoon...
  3. N

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Epa_88 pahoitteluni ja hurjasti voimia sinulle :hug: Tuollaisia uutisia ei ikinä toivo kenellekään. Muista antaa itsellesi hyvin aikaa toipumiseen.
  4. N

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Mukavaa torstaita, ihanaa kun aurinko paistaa jo heti aamusta! :cool: Ja olisihan se kiva jaksaa lähteä ulos siitä nauttimaankin, mutta tuntuu lähes mahdottomalta tehtävältä tämän oksentelun takia :( Anzu kysyit sairaslomista..mä olen kans alle 3-vuotiaiden ryhmässä ja pari viikkoa...
  5. N

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Ainiin, onko kukaan ajatellut koota tulevalle isälle "isyyspakkausta"..? Mä tein esikolta ja nyt ajattelin kans väsäillä, oli niin mieluinen yllätys sillon aikoinaan :)
  6. N

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Heippa marrasmassukat! Täällä ilmoittautuisi mukaan yksi innokas odottaja. Ikää 25 vuotta ja toinen muksu olisi tulossa =) Ensimmäinen lapsi tuli hoitojen tuloksena, joten tämä luomuna alulle lähtenyt yllätti kyllä ihan täysin! Mulla on tosi pitkä kierto, joten la ajoittuu johonkin...
  7. N

    Kouvolan seutu

    Ihana ehdotus Sippu, syöminkejä =) Mulle sopisi lähes aina illat, viiden jälkeen. Ja paikaksikin passaa mikä vaan, mistä saa naminam ruokaa :whistle: :p
  8. N

    Kouvolan seutu

    Juu, Pentsoja on vielä tän viikon auki. Me ollaan tänään menossa sinne leikkiin =)
  9. N

    Kouvolan seutu

    Me yritetään kans perjantaina ehtiä pentsoilemaan sisälle, riippuen nean unista :) Mä en päässykkää syömään eilen, harmittaa :( Töissä jo alko kaamee olo ja kotiin kun pääsin niin ilmeisesti mulle iski elämäni ensimmäinen migreenikohtaus ja hirveetä oli :x Mutta ensi kerralla uus yritys...
  10. N

    Kouvolan seutu

    Tervetuloa mukaan kaikki uudetkin mammat! :wave: Tännehän mahtuu kyllä. Kun aikoinaan tän ketjun aloitin (vauvaunelmana) niin empä olisi uskonnu, että vielä nytkin jatkuvasti aika-ajoin tulee uusia äitejä mukaan. Tosi kiva! Kun kävin haastattelemassa neuvolan perhetyöntekijöitä niin olivat...
  11. N

    Kouvolan seutu

    Täällä olisi yksi syömään mukaan lähtijä :wave: Sehän onkin Minnan nimipäivä silloin! Ihanaa kun kesä tekee nyt oikein kunnolla tuloaan, nytkin ihana ilma ulkona. Tällaisina päivinä ei harmita yhtään jollen saakkaan kesäksi töitä, saa olla tytön kanssa päivät ulkoillen ja lomaillen B)...
  12. N

    Kouvolan seutu

    Olisikos mammat kiinnostuneita treffaamaan taas hyvän ruuan ääressä..? :p Voitaisiin sopia joku päivä vaikka tuonne kuun loppuun tai ens kuun alkuun, miten nyt suurin osa mukaan pääsisi :)
  13. N

    Kouvolan seutu

    Onnea Sipulle tätäkin kautta vielä, voi että oon onnellinen teiän puolesta :heart: Hieno juttu, että saitte hyviä uutisia sairaalasta. Onneks nykyään on ihan huipputekniikkaa nuo sairaaloidenkin välineet, että voidaan tutkia ja tarvittaessa hoitaa tosi hyvin :) Varmaan kuitenkin säikäyttänny...
  14. N

    Kouvolan seutu

    Jei, niin monelle tuo aika jo käy niin lyödäämpä lukkoon :D Ite kävin joku aika sitte ekaa kertaa Nevillessä ja yllätyin positiivisesti..sielä tuntuis hinta-laatu suhde olevan kohdallaan ja valikoimaakin tosi hyvin. On myös hyvin tilaa isommallekin porukalle. Eli siis Nevilleen tiemme käy :p...
  15. N

    Kouvolan seutu

    Hyvää uutta vuotta kaikille!! :wave: Täältä taas pitkästä aikaa ilmoitellaan itsestämme. Kiva lueskella myös muiden kuulumisia :) Ei olla nähty niinkus sataan vuoteen teiän kanssa...Nea jatkaa vielä kevään mummin hoidossa, joten Nepparia varmaan näkee puistoilemassa. Huomenna ovat tulossa...
  16. N

    Kouvolan seutu

    Heippa kamulit! Täältä taas piiitkästä aikaa ilmoitellaan itsestämme :) Neaahan on monet voineet nähhäkin tuolla puistoilemassa, mutta ittellä päivät aina ihan täynnä. Kohta kuitenkin työt loppuu ja alkaa odotettu joululoma :xmas: En päässyt sinne mammasyöminkeihinkään..ostettiin oma koti ja...
  17. N

    Kouvolan seutu

    Täältäkin suunnalta pitkästä aikaa kuulumisia :) On ollu ihan hirveetä kiirettä kun koulu alkoi pari kuukautta sitten, huh! Asiaa on ollu paljon ja niinä päivinä kun en ole ollu koulussa, oon ollu töissä. Teen siis sijaisuuksia Nurmilinnun päiväkotiin :) Nyt on sitten toista viikkoa meneillään...
  18. N

    Kouvolan seutu

    Mekään ei eilen päästy pentsojaan, Nealle nousi 39 asteen kuume ja itelläni lämpöä :( Edelleen tyttö kuumeessa ja sohvalla pikku "pesässään" boblinssia vaan katselee ressukka. Haaveilen niin jo niistä amarillon ruuista, että pakko päästä mukaan :p kuudelta siis? Nyt aamupalallle..Mukavaa...
  19. N

    Kouvolan seutu

    Ilmoittaudun mukaan syöminkeihin :wave: Maanantai käy ainakin, tiiistai ehkä. Amarillo on aika nams kyllä... Huuh, ompas ollut jännää palata taas koulun penkille, hyvin on mennyt ja neakin oikein mielellään mummin hoidossa :) Ei ole täällä enää ehtinyt pörräillä palstailemassa kun illat menee...
  20. N

    Kouvolan seutu

    :heart: :heart: Taisi olla pojalla kova kiirus maailmaan, hienoa että kaikki meni kuitenkin hyvin. Tervetuloa Lumiialle, täällä kirjoittelee reilu 14kk tytön 22v äiti kouvolasta :wave: Tulkaahan ihmeessä mukaan touhuiluun! Me päästiin just ja just muskariin, het ilm.päivän aamusta menin...

Yhteistyössä