Hakutulokset

  1. Illacrimo

    Toukokuiset 2020

    Minäkin ilmoittaudun mukaan jännittämään. Tänään rv5+0, luomuplussa. Ollaan saatu esikoinen 1v 3kk IVF-hoidolla, nyt oli tarkoitus mennä syksyllä hoitoihin kun sain koulun pakettiin, mutta tulikin iloinen luomuplussaylläri. Takana 3 keskenmenoa, joten aika pelonsekaisin tuntein mennään, mutta...
  2. Illacrimo

    Kesäkuiset

    Heippa, Uskaltaudun mukaan vihdoin.... Illacrimo/19.6/ensimmäinen/NKL
  3. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    PItäisköhän perustaa uusi ketju ? Sillä vaan kun toi vuosikin vaihtui? Mä en osaa tehdä noita alkujuttuja, osaako joku teistä? Saatais kaikkien tiedot talteen ja muuta.... Mä tässä odotan että hormonipoli aukee, antoivat inssiajan torstaille, mutta eilen ultran jälkeen kotona ovulaatiotestissä...
  4. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Tervetuloa, Pääsittekin heti hommiin... :) Miltäs tilanne näyttää nyt? Meillä alkoi Gonal F pistokset eilen ja kohti kolmatta inssiä siis mennään. Mä alan olla niin loppu näihin insseihin, että nyt on pakko jutella lääkärin kanssa josko lähdettäis siihen IVF jonoon. Aloin jo pyöritellä...
  5. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Ja täällä jälleen epäonnistunut inssi. Näin ihan hirveetä untakin yöllä, että koira piti lopettaa jonkun aivokasvaimen vuoksi, enkä saanut edes hyvästellä. Täytyy taas kasasta välikierron aikana itsensä, kohti kolmatta inssiä. Se on meille viimeinen, jonka jälkeen mennään IVF-jonoon. Miten...
  6. Illacrimo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On tää ihmisen mieli kummallinen. Niin puhdas nega kun vaan voi olla. Nyt taas välikerto ja kohti uutta inssiä. Se onkin sitten viimeinen, josta lähdetään kohti IVF-jonoa. Tsemppiä kaikille , toivon todella että ensi vuosi olisi meille jokaiselle onnekkaampi.
  7. Illacrimo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Raskauskeijulta mäkin noi omani tilasin... ohjeissa oli vielä, että testi pitäis tehdä max. 30 •C virtsasta. Tein suoraan, eli siis ruumiinlämpö oli lämpötila. Olen niin maani myynyt jälleen kerran, toka inseminaatio takana, yritystä yli kolme vuotta takana. Vuotoa ei vielä ole, huomenna...
  8. Illacrimo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos vastauksesta... en ole itse näitä aiemmin käyttänyt ja lie mieli laittaa luulemaan taas kaikenlaista.
  9. Illacrimo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa, Nyt tarviis tulkintaan apuja.... Inssi-kierto, dpo 12 menossa. Enpä malttanut odotella, virallinen testauspäivä vasta torstaina. Tein testin juuri äsken, siitä lähti lepattaan toi max-lärpäke... haittaakohan se? Paljasti alta tuon viivan.... mitä ootte mieltä?
  10. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Olen pahoillani.... Toivoin meille kaikille sitä parasta mahdollista joululahjaa . Mun pitää vielä piinailla hetki. Onneksi oltiin kotona joulu kahdestaan, ei tarvinnut vastailla typeriin kysymyksiin typeriä vastauksia . Oli kivan erilainen, stressitön joulu.
  11. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Kiitti, näin mäkin sen laskin. Tunsin kyllä oviksen, ei paljoa tarvinnut arvuutella. Joulun yli kun jaksaa piinailla vaan... olis niin hyvää viiniä kaapissa mutta jääpi avaamatta jos sattuis käymään iso onni. Toivottavasti ei tarvisi avata piiiiiiitkään aikaan . Mitkäs on teidän tuntemukset?
  12. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    miten teillä on muuten annettu ohjeet inssin jälkeeen tehdä testi? Mun paperissa luki 5.1 ja inssi tehty 15.12? Miten mä jotenkin ajattelin mielenisopukoissa että testin voi tehdä kahden viikon kuluttua inssistä? Onko virhe lekurin vai onko mun pää nyt täyttä sahajauhoa? :D Tsemppiä molemmille ...
  13. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Eilen ehtiin toka inssi. Nyt katetrin laitto onnistui ykkösellä, eikä ollut sellaista tusaamista kun viimeksi. Näin itse myös näytöltä kaksi n. 20 mm munarakkulaa, simppoja vähemmin kuin viimeksi, 11 milj. Mutta taas toivo elää ja peukut pystyyn. Missäs vaiheessa te meette nyt?
  14. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Aloittelin taas eilen pistämään Gonal F:ää ja nyt ihan positiivinen mieli. Sain tänään hyviä uutisia, pääsin hakemaani kouluun! Jes, kamala työstressi loppuu väkisellä ja voi ottaa iisimmin ja opiskella. Josko tuo stressin helpottaminen toisi myös vihdoin plussankin.
  15. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Pitkästä aikaa taas aktivoidun.... ollut ihan tolkutonta touhua taas töissä ja muuten.... Meillä välikierto ja seuraavista menkoista sit taas kohti inssiä. Ollut jotenkin ihan totaalisesti ajatukset muualla, pääsykokeissa ja muussa. Pahoittelut vuodosta hoping-for-baby!! Välli, tervetuloa...
  16. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Vuoto alkoi eilen ja ihan uskomattoman kovat kivut. Harvoin joudun ottaan kipulääkettä, nyt on mennyt paljon. Hirveitä kramppeja. Vuoto alkoi tismalleen kuten piti, mulla on miltei kellontarkka kierto . Onko sulla mitään tuntemuksia olisko tärpännyt?
  17. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta tuntemusten mukaan alkaa kyllä hetkenä minä hyvänsä. Joo, meillä selittämätön lapsettomuus. Inssissä lääkäri sanoi, että simpat oli ihan priimaa. Mulla on tosin ihan jäätävä stressi oman elämän kanssa. Pakko vaihtaa alaa ja kouluun hakeminen päällä ja pitää...
  18. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Tänään oli testiaamu ja niin tyylipuhdas nega tuli... :( Eli nyt välikierto ja pitää taas keräilä itsensä. Vaikka koko ajan hokee itselleen , että älä intoile tai toivo liikoja niin kyllä taa joka hemmetin kerta sattuu niin paljon. Tää on niin raadollista, että ensin pistät kellontarkasti, elät...
  19. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Heippa, eli sullakin nyt piinaviikot menossa.... mulla ke testin teko ellei menkat ala ennen. Lämmöt koholla ja janottaa, Luget varmaan asialla veikkaan, nehän tekee oireita. Veikkaan, että mieli tekee tepposiaan taas. Jotenkin olen niin itkuinen ja raivokynnys ihan supermatala. Tsemppiä...
  20. Illacrimo

    Inseminaatio 2016

    Niin ja minut voisi lisätä joukkoon: Nimimerkki IUI Ajankohta Folliuä Lääkitys Yritetty lähtien Syy Illacrimo 10/16 g/pr/l / -13 / selittm.

Yhteistyössä