Hakutulokset

  1. Karussa

    Saako luottotiedoton kotivakuutuksen? (If:ltä)

    Kertokaas tietäväiset! =)
  2. Karussa

    Mitäs täällä tänään kuohkataan?

    Onks modeilla joku bonus-päivä? B) Mikäs toi Borkku-juttukin oli joka katos?
  3. Karussa

    Mitä SAW nelosessa tapahtu?

    Niitä on niin monta ja kauan aikaa siitä kun ton katoin niin voisko joku virkistää mun muistia? :D Tänään ajattelin vuokrata uusimman niin olis kiva tietää että olis kärryillä vähän paremmin...
  4. Karussa

    "Vodka ei hengityksestä haise"?

    Tuli vaan jostain takaraivosta mieleen tämmönen väite kun eilen pullon vodkaa ostin. Pitääkö muka oikeasti paikkansa, oon näin tärkeää asiaa tässä pohtinut pitkän aikaa jo? :D
  5. Karussa

    Ja mä en ymmärrä mitään joka toinen vkl tapaamissysteemiä!!

    Tän olis voinut laittaa tohon toiseenkin avaukseen mut teinpä oman piruuttani. Siis kuka ihme on keksinyt sen, että kun erotaan niin lapset menee etävanhemmalle aina joka toinen viikonloppu? Ja todella moni pitää tätä jonain automaattina. Sehän on todella harvoin, jos lapset on tottuneet...
  6. Karussa

    Ketäs tällä hetkellä on täältä hukassa?

    Missä vili43? Entäs tytsin moraalia puhkuvat avaukset? :D
  7. Karussa

    Jos lähetän kuvia kännykästä sähköpostiini....?

    Voinko liittää yhteen viestiin miten monta kuvaa vaan, ja hinta on silti sama? Tyhmä kysymys ehkä mutta kysynpähän varmuuden vuoksi... :ashamed:
  8. Karussa

    Velkojen vanheneminen?

    Tilasin oikeusrekisterikeskukselta tiedot asioista joista heillä on multa saatavia, ja niissa lukee "vanhenee ......2011" Eli jos ei niitä maksa niin häviääkö ne vaan? :o Ja saan luottotietoni takas myös?
  9. Karussa

    Eilisen salkkarit

    Olisko linkkiä tai sit kertokaa mitä siinä tapahtu? :D
  10. Karussa

    Saako salkkareita vielä jostain ennakkoon?

    Jos joku tietäisi, linkkiä kiitos... :D
  11. Karussa

    Minkä kirjan luit viimeksi?

    Ja mistä kertoi, oliko hyvä? Mä oon menos kirjastoon niin kiva jos joku vinkkais jokun mielenkiintosen opuksen. :D
  12. Karussa

    Mistä ihmeestä mä löydän välikausipuvun lapselle?!

    Siis nyt vasta täällä päin alkaa välikausipukukelit eikä mistään enää niitä löydy!! :o Olen kolunnu Prisman, Carlsonin, Sokoksen ja Anttilan ja jäljellä oli enää muutama hajakoko, ei tietenkään sitä meille sopivaa. :headwall: Miten ne näin aikasin on kaupoista loppu? Reimateccejä oli jossain...
  13. Karussa

    Helvetin H&M!!

    Just kun mä oon tekemässä tosi isoa tilausta niin pitää alottaa joku huoltotauko!! |O Ja sen piti loppua 00.40 mut ei näköjään sitten... Nyt mä joudun valvomaan ja odottamaan että pääsen sinne perkeleen kassalle 30 ostoksen kanssa, jos painun jo nukkuun kaikki työ on mennyt hukkaan enkä saa...
  14. Karussa

    Miten kypsennän porsaan filepihvit uunissa??

    Aina paistanut pannulla joten en tiedä... :ashamed: Mikä olisi hyvä lämpötila ja kauanko pidän uunissa että pihveistä tulee kunnolla kypsiä?
  15. Karussa

    Kertokaas joku hyvä kuorrutus-ohje mokkapaloihin!!

    Teen siis pellillisen ja sitä kuorrutetta tulisi olla suht paksulti. :p Ja miten siitä sais semmosen pehmeähkön, en tykkää jos se on kovaa ja halkeilevaa. :/
  16. Karussa

    Jos on velkoja joita ei maksa ja luottotiedoissa niiden takia merkintä?

    Niin poistuuko se merkintä joskus, vaikka vielä olisi maksettavaa vai eikö tämmöiset asiat "vanhene" koskaan ja näin ollen merkintä säilyy vaikka koko elämän ajan?
  17. Karussa

    Meinasin rueta lihomaan...

    Mutta se saa loppua heti alkuunsa. :kieh: Ainakin herkuttelun jätän melkein kokonaan pois ja syön vähemmän aterioita päivässä, olen kautta aikojen pysynyt hoikkana niin että syön ekan kerran vasta aikasintaan klo 16, vaikka oudoltahan se kuulostaa... Nykyään syön jo muutaman leivän tms. klo 14...
  18. Karussa

    Entäs se mies ja suuseksi -ketju?

    :o Ei löydy enää mun profiilista, miksi se poistettiin?
  19. Karussa

    Kuka katsoi maanantaina Vuoroin vieraissa?

    Mitä siinä tapahtu, kun multa jäi väliin? :/
  20. Karussa

    Miten kaukaa olisit valmis ottamaan hoitopaikan lapselle?

    Jos ajatellaan, että kävellen pitäis joka aamu kuljettaa lapsi ja sun pitäisi olla koulussa/töissä klo 8, yhteensä pitäis kävellä 3-4km kun veisit lapsen ja hakiessa tietysti sama matka... Tietäisit, että lähempänäkin olis muutama paikka mutta kauempaa tarjotaan. Jäisitkö vielä jonottamaan...

Yhteistyössä