Hakutulokset

  1. K

    Ystäviä Lahti/Nastola :)

    yv laitettu
  2. K

    Lahdessa...

    minä: 31-vuotias kotiäiti ja tyttäreni 11/11 syntynyt ilomielinen ja energinen taapero. Kaipailisimme uusia ystäviä Lahden seudulta, kerhot eivät tunnu olevan meidän juttu, vaan mieluusti tutustuisimme ulkoilun ja leikkimisen ohessa.
  3. K

    Lahden alueen äidit? HOI!

    äiti 30 v ja tyttö kohta 11 kk kaipailevat uusia ystäviä
  4. K

    äitiystäviä Lahdesta

    Niin toki muihinkin kun Kariston äiteihin olisi kiva tutustua, meillä ei vaan aina ole autoa käytettävissä niin siksi huhuilin tämän alueen äitejä :) Itse olen hoitovapaalla ainakin ensisyksyyn saakka, joten päivisin on aikaa ja olisi kiva saada juttukaveria itselle ja tosiaan tytöllekin vähän...
  5. K

    äitiystäviä Lahdesta

    Olisiko täällä Karistosta äitejä ? Olemme juuri muuttanet tänne ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin ja saada seuraa 10, 5 kk tytylle.
  6. K

    Lahti hohoi

    Leikkikavereita reilu 10 kk tytölle ja äitille myös tietty juttuseuraa.
  7. K

    äitiystäviä Lahdesta

    Heippa, Lion81, täällä ollaan edelleen vaikka ajattelinkin että ei tänne kukaan eksy ;)
  8. K

    Lahti hohoi

    Edelleen huhuilen muiden lahtelaisten mammojen perään. Olisi kiva saada seuraa sillointällöin kahvitteluun, kaupunkiin, lenkille ja kunhan tyttö vähän kasvaa niin puistoonkin. Asutaan keskustan tuntumassa mutta auto myös käytössä päivisin.
  9. K

    äitiystäviä Lahdesta

    Hiljaista tuntuu olevan yleisesti kun vertaa muiden kaupunkien mamma tapaamisiin.. Asutaan keskustan tuntumassa. mutta päästää autolla kauemmaksikin tarvittaessa.
  10. K

    Lahti hohoi

    Kaivetaampas tätä ketjua, jos löytyisi 30-v. äidille ja 3 kk tytölle seuraa muista Lahtelaisiststa äideistä. Olisi mukava tutustua muihin samassa elämäntilanteessa oleviin, saada juttu ja kahvitteluseuraa sekä lenkille ja shoppailemaan.
  11. K

    äitiystäviä Lahdesta

    Olen 3 kk:tta vanhan tytön äiti Lahdesta ja pikkuhiljaa olisi mukava tutustua muihinkin äiteihin, kun en täältä juuri perheellisiä ihmisiä tunne. Olisi kiva löytää ystäviä jutusteluun, kahvitteluihin ja lenkille ja tietysti tytölle leikkiseuraa kun vähän kasvaa tuosta ja alkaa kaivata kavereita.

Yhteistyössä