Hakutulokset

  1. Z

    kestoliivinsuojat

    Täällä ei oo alkua lukuunottamatta muuta käytettykään :) Moni tekee mammalomalla ite, mutta mä oon ostellut nettikaupoista ja näiltä itse tekeviltä. Hyvin toimii, matskusta, vuodosta ja suojan paksuudesta riippuu kuinka usein pitää vaihtaa, mut kahdella yleensä pärjää päivän. Noin 10 paria...
  2. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea tosiaan kaikille jotka ovat jo pienet saaneet :) Me edelleen odotellaan. Ma neuvola ja oiskohan ollu to yliaika-arviointi hässäkkä jos ei tytsy ole maailmassa vielä. Yllättävän moni vauva tullut maailmaan sektiolla, oon jotenkin luullut että se on harvinaista... Mutta odotellaan. Me...
  3. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki näytti olevan hyvin :) Pitkin hampain suostui lopuksi kommentoimaan ettei ainakaan pippeliä nähnyt. Voiko tuota nyt sitten sanoa tyttölupaukseksi..ehkä? Huomenna mennään puolessa välissä, huu nopeesti menee aika!! :)
  4. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Mulle sanoivat että joudun sokerirasitukseen koska olen yli 25v. (ensisynnyttäjä). Riitti ilmeisesti syyksi, pöh... Verikokeista tuli tulosta kotiapäin ja 85% varmuus, ettei ole ainakaan Downia. Miten kaikki muut saavat ihan erilaiset tulokset esim. 1:100000 tms. Onko joku Vantaan oma juttu vai...
  5. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Miramei: Paljon voimia sinne!! :( ja emmaoo, toivotaan parasta!! Meidän ultrasta sen verran, että huomaa masu-tyypin saaneen vanhempiensa luonteen, kun yritti painella mahaa, että saisi minin parempaan asentoon, niin alkoi masussa nyrkin heiluttelut samantien :D Hetkeksi meinasi kyllä sydän...
  6. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Heips Ilmottauduttaisiin joukkoon :) Zanie~ 27 ~ ensimmäinen ~ KOS~ 27.10 parit ultrat jo takana ja ei nyt ainakaan ole mitään pahaenteistä vielä tullut vastaan. Toivotaan parasta...
  7. Z

    Ongelmia omassa äitisuhteessa

    Oma äitini teki samantyyppisen tempun kun ärähdin lapselle. Ja itse ollut todellakin huono äiti, mutta sillä ei ole kuulemma merkitystä koska siitä on niin kauan. Haukkui minut ja perheeni koko suvulle, jonka seurauksena ei olla enää tekemisissä äidin tai äidin puolen suvun kanssa. Vaikka poisti...

Yhteistyössä