Hakutulokset

  1. O

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moi kaikki, täällä pikku2 ilmoitteli viime viikolla tulostaan, aiemmin olin jo aavistanut asian. 25.4 on laskurin mukaan la. Eka neuvola 18.9. Laitoin truudylle viestiä facebookkiin pääsystä, olen vähän huono tänne kirjoittelemaan.
  2. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Nurmo: Meillä kanssa kaverin häät heinäkuun alussa. Koitin katsella juurikin bebesistä ja nellystä mutta mun mieleen tosi tylsiä..kun ei häihin kiva ole mustaa laittaa päälle. Asos.com:ista näyttää saavan tosi kivojakin ja halvalla. Katoppa sieltä:)
  3. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Stressihiiri: Mulla ei ole ollut neuvolalääkäriä. Vantaalla vain 2krt raskauden aikana lääkäri ja jos ei mitään sairauksia tai muuta niin vasta eka puolivälissä. Aika monissa kunnissa on 3 krt mutta Vantaa säästää.
  4. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Tullut tosi vähän tänne enää kirjoteltua kun siirryin FB ryhmään, mutta joka päivä käyn kyllä lukemassa mitä kaikki kirjotelleet. Meillä oli kanssa aikasin tuo np-ultra. Viikkoja silloin 11+3. Petipuuhista: Meillä on ollut todella todella hiljaista, aluksi mua ei huvittanut ja nyt jos...
  5. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Haleja Jiiille :( Ei näin saisi käydä kelleen. Joku kyseli napakorusta, samaa olen itsekkin miettinyt. Mulla ollut myös n.4 vuotta koru ja en siitä kyllä haluaisi luopua mutten myöskään halua rumaa arpea siihen. Joten itse ajattelin sen kohtapuolin jo ottaa pois kun vatsa alkaa kasvamaan...
  6. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Voimia suuren suruun joutuneelle:( Täällä odoteltu np-ultraan kutsua muttei vielä ole näkynyt. Nyt pari päivää olo on ollut huomattavasti parempi kuukauteen, josko tämä tästä. Väsymystä, rintojen arkuutta ja sen sellaista vieläkin löytyy mutta pahin kuvotus on tiessään. Huoh. Tänään kerroin...
  7. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Terveisiä neuvolasta:) Tänään oltiin ja hyvin meni, tosi mukavan tuntuinen th meille tuli. Harmi kun kesällä muutto niin vaihtuu silloin myös neuvola. Ei siellä sen kummempaa tapahtunut, kaikki oli ok ja nyt odotellaan ultra aikaa. Tulisipa se pian! Ihania linkkejä oli joku (en nyt muista...
  8. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Ruuvih: Hihi mulla aivan sama juttu, leikin useinki nukkuvaa. Myös ennen raskautta jos väsytti niin ei sillon nappaa se homma:) Nyt ukko on luovuttanut kokonaan ja ei edes yritä, hehe. Mutta kyllä kuulemma jaksaa odottaa ja se on kiva kuulla. Hui joku joutui paistamaan jauhelihaa. Mä en ite...
  9. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Jee kuukausi vaihtui:) Tervetuloa uusille. Mä oon ihme ja kumma pystynyt olemaan stressaamatta masuasukista muutaman päivän, meillä asunnon osto projekti meneillään joka vie kivasti ajatuksia pois massusta. Maanantaina eka neuvola. Sitä kovasti ootellaan. Vaikka olen salaa toivonut että...
  10. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa taas uusille. :) Oli puhetta ilmavaivoista ja ruokahaluista..täältä löytyy molempia. Voisin syödä kokoajan ja nyt kun kotona sairaslomalla flunssan takia niin ei paha olo ole varmasti sen takia kerennyt tulemaan kun puputan koko ajan jotain. Eniten tekee mietli sipsejä. Järkyttää...
  11. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Ihana kuulla teidän hyviä ultrakuulumisia, voikun itelläkin olisi jo pian. Jäin tänään kotiin kun lämpö nousi eilen, ei kuitenkaan kuumeeseen saakka. Tänään normaaleja raskausoireita ole ollut juurikaan ja siitähän sitten stressailen taas:( On se kumma kun silloin kun kuvotus pahimmillaan...
  12. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Täällä pää myös yhtä tyhjä kuin muillakin:) En muista ketä kysyi linkkiä neuvolan lomakkeisiin..en tiedä käykö nämä Vantaan linkit..jos asut muualla mutta tässä olisi. Vantaan kaupunki - Lapsiperheiden Nettineuvola Sukupuolesta: Me haluttais tietää sukupuoli jos mahdollista, en malta oottaa...
  13. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa uudet ja onnea plussista. Halaukset kovia kokeneille. Valkovuodosta: Mulla vuoto ollut melko vähäistä, mutta kai sekin normaalia?! Mulla tänään huomattavasti parempi päivä olojen suhteen. Olen nyt joka aamu pahoinvoinnin alusta lähtien, syönyt heti sängyssä jo pienen keksin ja...
  14. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Joku kyseli sitä kelan laskuria..tässä olisi : Kela - Laskurit lapsiperheille :)
  15. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Lumilinnea: Kiitos vinkistä, mulla tosiaan ei mitään hajua miten nuo kaikki pitäisi hoitaa. Onko siihen isäkuukauteen tulossa muutosta 2013? Joku sanoi että se vähän pidentyisi..Mulla kesälomaa vain viikko, mutta ehkä sekin olisi hyvä säästää sinne loppuun, onhan sekin jotain kuitenkin.
  16. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Löysinkin kelan sivuilta laskurin jolla sen äitiysloman voi laskea. Mulla siis alkaisi 5.9 jo. :)
  17. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Kiyokolle jaksuja:) Meillä töissä pitäsi jättää kesälomatoiveet ja haluaisinkin sen niin että jäisin lomalta sitten suoraan äipälle. Miten se menee jos mulla LA 10.10 niin alkaisiko mun äippäloma 9.9? Vai 10.9?
  18. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Muakin kiinnostais auttaako nuo pahoinvointirannekkeet vaikkei oksentaisi? Paha olo ja kuvotus kuitenkin 24/7? Tänään tuntuu ehkä hieman helpommalta päivä..en haukottele ihan koko ajan ja kuvotuskin vain hetkittäistä. Onneksi huomenna on perjantai ja saa viikonlopun levätä:) Onnellinen84...
  19. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Miten siihen facebook ryhmään pääskään mukaan? Voisin uskaltaa jo tullakkin :)
  20. O

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Sabrinafair: Mä olen ollut uudessa työssäni vasta reilu 2kk, joten ei sulla mitään huolta:) Koeaikakin mulla vielä päällä..sen yritän sinnitellä vielä kertomatta ja luultavasti en kauhean iloista vastaanottoa tule saamaan..mutta eipä mua paljoa haittaa. Elämä on tälläistä ja tärkeintä maailmassa...

Yhteistyössä