Hakutulokset

  1. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Oli taas bilirubiiniarvot noussu, mutta ei niin paljon, että pitäis valoon mennä. Aamulla taas kontrolliin. Siitä jatkoketjusta muuten. Minäkin saattaisin sinne kirjoitella, mutten taida jaksaa sellaista tehdä/päivittää. Mutta jos joku innostuu sen tekemään, saatan sinne tulla.
  2. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Crocukselle valtavasti onnea! Ja ihanaa, että parempaan päin ollaan menossa. IMN helpottava kuulla, että teillä syöttöväli venyi niin pitkäksi. Meilläkin nimittäin venyi liian pitkäksi ja heti aloin pelätä, että bilirubiinit on taas nousussa ja joudutaan osastolle. Yks merkki ku kuulemma on...
  3. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Hei taas kaikille ja onnittelut kaikille vauvan saaneille! Olen tuota listaa nyt päivitellyt, huomauttakaa, jos joku sieltä puuttuu tai on virheellistä tietoa. Olen sitä kännykällä sairaalasängyllä päivitellyt, niin hyvinkin on voinut sattua joku virhe. Meidän neiti tosiaan syntyi perjantaina...
  4. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    lena täältä OYSista vastailen, että ei ainakaan tällä hetkellä ole ruuhkaa. Perjantaina ainakin oli synnärillä suhteellisen rauhallista, eikä osastollakaan ole nyt mitenkään erityisemmin ruuhkaa. Muuta en ny jaksa täältä kirjoittaa. Kertomusta sitten myöhemmin. Pitää kuitenkin käydä täälläkin...
  5. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Sen verran, että meidän tyttö syntyi tänään perjantaina 20:53! :heart: Painoa 3565 ja pituutta 49cm. Nyt täällä ihmettelen neitiä niin kovasti, ettei unikaan tule, vaikka on melkein 40 tuntia valvomista takana. Lisää myöhemmin! Onnea myös muille vauvaantuneille!
  6. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Jaahas. Täällä sitä ollaan synnärillä. Ennen puolta yötä alkoi supistella silloin tällöin ja kahden aikaan sitten vähän säännöllisemmin. Neljän jälkeen tuli veristä vuotoa, niin tultiin tänne. Täällä sitten holahti lapsivettä ihan kunnolla ja olin jo neljä senttiä auki. Että tämän vuorokauden...
  7. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Mäkin olen jo kahdesti joutunut ostamaan uudet karkit sairaalakassiin :D Kyllä tuo taitaa limatulppaa olla mullakin, joka nyt irtoilee. En nyt liikaa halua siitä innostua, mutta kiva, kun edes jotain tapahtuu. Tänään on pari napakampaa supistustakin tullut. Tähän asti ku on tuntunut, ettei ole...
  8. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea Öhkis ja IMN!
  9. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Crocus onpa tosi tympeä tilanne! Ja kurjaa, ettei mitään apua edes tarjota. Anime mulla on ihan samalainen fiilis. Siis kauhea väsymys. Oon nukkunut ihan kunnon yöunet ja vielä päiväuniakin päälle. Tiskikone ja pyykkikone on ainoat, joista oon edes vähän jaksanut huolehtia. Odotin hulluja...
  10. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    IMNlle tsemppiä!!
  11. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Skonssi Tosiaan mukava ajomatka sulla. Joo, kyllä tässä alkaa olla paikat sellaisessa kunnossa, että kaikenlainen hieronta tekee hyvää. Tuo oli vielä sellainen luksustuoli, joka hieroo pohkeet ja jalkapohjatkin, ne on mullakin tosi kipeät. Olen tässä raskausaikana käynyt myös oikeasssa...
  12. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Crocukselle kovasti tsemppiä kipujen kanssa! Toivotaan, että pääsisit pian synnyttämään ja kivut loppuisivat siihen! Tsemppiä myös yöllisten supistusten kanssa kärvisteleville! Kurjaa, kun saa yöt valvoa supistusten kanssa, mutta mitään ei tapahdu. Kai sitä on sitten jo aika poikki, kun vihdoin...
  13. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Moni on nyt laittanut tuon pipon/päänympäryksen syntyneeltä vauvalta. En niitä ole laittanut tuonne listaan, kun niitä ei siellä alussa ollut. Haluaisitteko, että laitetaan? Voin yrittää kaivella ne noista viesteistä.
  14. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnittelut Zandelle pienestä tytöstä! :heart:
  15. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea Kata ja temppiä Jensar! Mulla ei tietenkään mitään kokemusta ole tuosta supistusten välin laskemisesta, mutta munkin logiikka sanois, että lasketaan alusta alkuun. Jotenkin se vain tuntuis loogiselta. hortensia täällä on toinen, jolla ei ole tuollaisista säännöllisistä supistuksista...
  16. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    lena mulla viimeinen lääkärikäynti oli ihan samanlainen. Olin kans jäänyt siihen käsitykseen, että siellä mittaillaan ja arvioidaan synnytystapaa. Mutta ei. Mulle on onneksi OYSissa gynekologi muissa asioissa vuosia sitten sanonut ultraressaan, että mulla on synnyttäjälle hyvä lantio. Luotan siihen.
  17. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Sama täällä tuon suklaan kans. Jos syödään, niin syödään sitten kunnolla. :) Levy on ihan normaali annos. Ja mä olen kans jo kertaalleen syönyt saitaalakassin suklaat. Ostin Lidlistä sellaisen paketin, jossa on 8 suklaapatukkaa. Ajattelin, etten avaa sitä ollenkaan, ettei tule syötyä. Sitten yks...
  18. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnittelut pienestä little prescious! :flower: Tämä meidän pino on kyllä ihanan aktiivinen. Päivän, kun touhuaa jotain muuta, tulee niin paljon viestiä, ettei meinaa perässä pysyä. :) Mulla oli tänään taas neuvola. Pissa puhdas, paineet hyvät. Turvotus on siis ihan vain normaalia...
  19. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Mäkin olen alkanut kuorsata nyt raskauden aikana. Olen kans yleensä nukkunut korvatulpilla miehe kuorsauksen takia, mutta nyt se on joutunut monena yönä siirtymään sohvalle, ku mä kuorsaan. :D Ja säpsähdin kans tässä yks yö omaan kuorsauksen. :) Toivottavasti tämä loppuu sitten synnytyksen jälkeen.
  20. Sabrinafair

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Killi mulla kans tuntuu nuo supparit myös tuolla peräpuolella. Eikö tule muillekaan tarvetta mennä vessaan silloin. Ajattelin kans, että se vauva vain painaa johonkin sinne suoleen silloin. Varsinkin, kun on ummetuksen takia varmaan suoli ihan täynnä, niin tuntuu ikävältä. Toi googletus voi...

Yhteistyössä