Hakutulokset

  1. M

    Äidit Satakunnasta pinoon...

    :wave: minäkin hyppään joukon jatkoksi :whistle: . Minä ja mies ja aikaiseksi ollaan saatu 4 lasta :D
  2. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Mä olen vaan ollut kotona viimeset 6 vuotta lasten kanssa :whistle: . Opiskelut on kahteen otteeseen keskeytyneet eikä minkäänlaista koulutusta ole takana :ashamed: , mutta kait tuon ehtii myöhemminkin. Mieluusti olisin kyllä kotona siihen asti, kunnes saisi sitten lähteä nuorimmaisen kanssa...
  3. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Jo on vähän aikaa vierähtäny kun täällä kävin :ashamed: , mutta ku ei ole ehtiny, mukamas kiire ollu joulun ja uuden vuoden kanssa :whistle: . No, oikeesti mun kone on vieläkin kaapissa, enkä ole viitsiny miehen koneella niin kamalasti täällä roikkua, ettei ukkopaha saa hepulia. Mä nyt ole...
  4. M

    Äitit-79

    :wave: täälläkin yks kera 4 lapsen 6v, 4v, 2v, 5kk ja asemapaikka löytyy Satakunnasta :whistle: <br><br>
  5. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    :headwall: , kun ei ole ehtiny tänne, joulu pitää kiireisenä. Onneksi se on kohta ohi. Mutta siis meidän tilanne on sellanen, että kuumeilen kovasti, mutta yritystä ei vielä ole. Mies ei ihan täysillä ole touhussa mukana, mutta ukkoni tuntien ei mene kauaakaan kun sekin kelkkansa kääntää :D...
  6. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    OK :D eli tää olis sit 27v ja kuumeilee viidettä tenavaa :p <br><br>
  7. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    \ Haa :D . Mä tungen sitten itteni kanssa tähän, kun noita muita olen vaan lueskellut, muttei oikein ole mikään niistä napannut :whistle: ja yli-ikäinen tuohon yhteenkin olisin B) . Meillä vasta kuumeillaan... tai minä kuumeilen ja mies haraa vastaan, mutta ei kauan :kieh: .<br><br>
  8. M

    yli 3 lapsiset perheet

    :wave: Meilläkin 4... pojat 6v ja 4v, tytöt 2v ja 5kk. Itse 27v
  9. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 27, mies 30, 4lasta; 6v, 4v, 2v ja 4kk

Yhteistyössä