Hakutulokset

  1. Toivotonko

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Meille syntyi prinsessa <3 Mitat n. 4kiloa ja 54 cm :) Maailman ihanin tuhisija ja kaikki meni hienosti.
  2. Toivotonko

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Ja minä NIIIIIN komppaan Pisangia oikeen ääneen nauroin kun luin sun tuntemuksista, tasan samat fiilikset täällä. Ja mulla siis ylihuomenna LA! Eilen viimeksi appiukko toiselta puolelta Suomea (joka EI KOSKAAN SOITA MULLE) kyseli, että jokos siellä ollaan tositoimissa. Ihan kuin vastailisin...
  3. Toivotonko

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Heippa kaikille ja onnea tuhannesti jo nyytin saaneille. Filuurin synnytyskertomus oli kiva lukea, toivon vähän samanlaista synnytystä itselleni tämän kakkosen kanssa. Ekaa kun sai synnyttää sen 2 vuorokautta, niin nyt toivoisi edes vähän nopeampaa toimintaa. Kyllähän sitä sanotaan, että...
  4. Toivotonko

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Taustalla päivittäin luen kuulumisianne, sen verran iskias- ja häpyluukivut olleet nyt 3 viikkoa kiusana, ettei paljoa energiaa kirjoitella. Hempat myös alhaalla. Paikat vähän auenneet, mutta ei muuta. Pientä rakasta pikku-kakkosta odotellessa :) Tsemppiä kaikille ja onnea jo nyytin saaneille <3...
  5. Toivotonko

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Pitkästä aikaa täällä kirjoittelen, onnea jo syntyneiden ja syntymässä juuri olevien johdosta! Itsekin olen vakuutusta ottamassa vaaville, olisi pitänyt jo ottaa aikaisemmin se vauvavakuutus, mutta jos sitten sen 2kk vakuutuksen saisi. Ekalla lapsella otettiin jo ennen syntymää ja suosittelen...
  6. Toivotonko

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Pakko kommentoida tuota Changen mitoitusta, se poikkeaa tosiaan muiden liiviliikkeiden mitoituksesta aika lailla. Itse olen normikaupan liiveissä n. kokoa 75 D, mutta Changella 80 F :laugh: Mutta hyviä imetysliivejäkin olen sieltä kyllä löytänyt, että tykkään kyllä liikkeestä. Täällä kaikki...
  7. Toivotonko

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Terve kaikki ja teretulemast uudet! Huomenna täällä alkaa 26.viikko että POKS-POKS! :) Harjoitussuppareita en tuntenut viime raskaudessa, enkä nytkään...uskon, että niitä on, en vaan tunne / tajua niitä :) Mullakin sokerirasitus edessä vielä, viimeksi sain juuri ja juuri raskausdiabetes...
  8. Toivotonko

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Pitkästä aikaa päivää! :) Täällä masussa möngerretään urakalla, lähinnä yöt pitää heräillä pieni kun heittelee kuperkeikkoja ja hikkakin vaivaa. Mutta silti häntä ajatellessa on vaan niin uskomattoman onnellinen. Nyt alkaa iskias-vaivat palailemaan, niitä mulla oli viime raskaudessa myös...
  9. Toivotonko

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Rakenneultrassa kaikki paremmin kuin hyvin...IHANAA! Nyt annan itselleni luvan nauttia tästä rakkaasta tärkeydestä koko keholla :) Olen niin onnellinen <3
  10. Toivotonko

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Omaa napaa: *POKS 20+0 POKS* Hihii, siis viikko 21 alkaa ja maanantaina rakenneultra!!! Pitäkää peukkuja!
  11. Toivotonko

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Kiitos päivityksestä, tammikuu senkun lähenee! Mulla tuo laskettuaika on neuvolan mukaan 25.1 mutta reilun viikon päästä rakenneultrassa kai se tarkentuu, jos on muuttuakseen. Täällä napa on vielä työpaikalta piilossa, mutta rakenneultran käytyäni kerron sitten koko porukalle. Iltaisin maha...
  12. Toivotonko

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Heippa kaikille Edelleen päivittäin luen postauksianne, mutta harvemmin saan ajan irti, että itse kirjoittaisin. Masussa oli pari päivää aivan hiljaista...jännitti jo että mitä on tapahtunut. Nyt aamupäivällä vetäisin suklaata pari (kymmentä) palaa napaan, niin johan alkoi viuhtoa :)...
  13. Toivotonko

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Ihan tulin tänne vaan omaa napaa hehkuttamaan ja poksumaan. Eli POKS 18 viikko alkaa tänään :) Vaavin liikkeet tuntuneet päivittäin viikolta 15+ alkaen. Parin viikon päästä rakenneultra ja ilmoitan töihin samalla. Aamuisin pieni maha - iltaisin hillitön pallo! :) Zarix tulipa oikein paha olo...
  14. Toivotonko

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Täällä ollaan vaikka viime kirjoituksesta huima aika jo...Lääkäri-neuvola myös minulla takana...koin pelottavia hetkiä kun ei meinannut saada millään sydänääniä kuuluviin, lekuri haki jopa uuden dopplerin kun toinen vaan suhisi. Kyllä siinä odottaessa ehti taas käymään kaikki aiemmat...
  15. Toivotonko

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Oikein sydän muljahti Magicarnie tuosta ilmoituksestasi, MAHTAVAA! Nyt odotetana vaan innolla että mikä viikko sieltä annetaan, ihanaa ihanaa!!! Ja tervetuloa uudet, itse aika paljon täällä taustalla himmailen ja huomenna lähdemme reissuunkin...mutta mukana ollaan ja huomenna poksuu tasan 12...
  16. Toivotonko

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Helpotuksen huokaus! Siellä se pieni vääntyili jalat ristissä ja kaikki oli kohdallaan! :heart: Vastasi täyttä 12 viikkoista, mutta vain neljää päivää enemmän niin laskettuaika pysyy samana. Niskaturvotus oli 0,5. Olen NIIN ONNELLINEN :) Toivotonko + Toivo 11+3
  17. Toivotonko

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Tulin pitkästä aikaa poksumaan *POKS POKS* Kaikki viestit luen päivittäin, mutta harvoin tulee kirjoitettua. Migreeniä ja niska-hartia-jumia kärsitty täällä. Tiistaina nt-ultraan jos saisi rauhan tähän odotukseen sieltä :) Ja täällä on aivan selkeä tyttöolo! <3 Toivotonko + Toivo rv 11
  18. Toivotonko

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Fossiili PALJON PALJON VOIMAA JA JAKSAMISTA TOIVON SINULLE! Meillä olisi hoidot alkaneet, mutta jäin raskaaksi heti keskenmenon jälkeisestä kierrosta (oli spontaani niin ei tarvinnut odotella) ja sillä tiellä ollaan. Hoidot alkaa meilläkin jos nyt menee kaikki pieleen...mutta usko ja toivo elää...
  19. Toivotonko

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Päivää kaikille! Minulla alkaa huoli hiipiä mieleen, kun pahoinvointi on lakannut oikeastaan kokonaan ja rinnatkaan ei ole enää niin arat. En tiedä miten kestän, jos tämäkin raskaus epäonnistuu. Vähän alle kahden viikon päästä NT-ultra...pelottaa. Yritystä meillä on takana noin vuosi ja kolme...
  20. Toivotonko

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    AnnCa suuri pahoitteluni! Vitskuista olen nauttinut ihan alussa lisärautaa ja jatkan edelleen MultiTabsin raskausvitskuja. Hemppa oli minulle melko alhainen ekassa neuvolassa eli 120 kun esikoista odottaessa tähän aikaan se oli 158. Kivunlievitystä sain ekan vuorokauden (oltiin ensin 9h...

Yhteistyössä