Hakutulokset

  1. carpenters

    Kuuntelitteko Matteus-passiota?

    En tänä vuonna katsonut, mutta olen nähnyt sen monena vuonna. Viime vuonna kävin paikallisessa kirkossa kuulemassa Luukas-passion. Requiemin olen "livenä" kuullut parisen kertaa ja telkusta usein..vaikuttavia biisejä. Stabat Materissa olen itse laulanut kuorossa. :heart:
  2. carpenters

    Mikä teitä hoitajia motivoi työskennellessänne vanhojen potilaiden

    Keskustelu oli alunperin vanhuksista, tässä keskustelussa en ajatellut nyt lapsia. Ei tietenkään lapsia saa kohdella huonosti, vaikka sitäkin valitettavasti tapahtuu.
  3. carpenters

    Mikä teitä hoitajia motivoi työskennellessänne vanhojen potilaiden

    Ne, jotka valittavat vanhuksista - minusta he ovat viehättäviä ihmisiä, kaikkineen päivineen. Sinä itse olet joskus vanhus! Haluat varmasti hyvän hoidon? Kohtele vanhusta, niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan.
  4. carpenters

    onko haaparannan ikea auki tänään?

    Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille palstalaisille! :heart: :flower:
  5. carpenters

    G:Ihminen joka säväytti sinua

    Sama juttu. Jotain säilyy niin kauan, kuin elämme ja sen jälkeenkin.
  6. carpenters

    Kuka "pelkää" vammasia?

    peesi
  7. carpenters

    Tänään aamulla komea miesvartija...

    mikäpäs siinä, komee miesvartija työasussaan.. :p kelpais mullekin ;) miten niin puutteessa.. =)
  8. carpenters

    Vilkuileeko miehenne muita naisia?

    No tottakai vilkuilee ;)
  9. carpenters

    G: KOLME asiaa joihin olet tyytyväinen ulkonäössäsi?

    - ruskeat silmät - paksu tumma tukka - "luonnollinen" kokonaisolemus..ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan :|
  10. carpenters

    G: Oletko 100% hetero?

    Mä en usko, että kukaan on, kaikissa on biseksuaalisia piirteitä. Vastatkaa kysymyksiin! USKO POIS! 1. Mitä mieltä olet homoista/lesboista? HE OVAT OK IHMISIÄ 2. Entä bi-seksuaaleista? SAMA, KUI EDELLÄ 3. Oletko harrastanut seksiä naisen kanssa? Haluaisitko? EN. EN. 4. Oletko ikinä...
  11. carpenters

    Missä olet 7.7.2007

    Ystäväni häissä...tietenkin! :heart:
  12. carpenters

    Oletko mielestäsi kaunis ja naisellinen?

    kauniiksi ne sanovat, ikäistäni nuoremmaksi :whistle: Oon "tavallaan" naisellinen..tykkään meikata hillitysti, tukka pitää olla ok, hyvin kammattu, suorat, ei kiharoita..jos hameita ja mekkoja käytän, niin yksinkertaisia...farkkuhame ja silleen. Tykkään farkuista, nahasta, mokasta. Oon vähän...
  13. carpenters

    Kuinka moni käy kurkkimassa?

    Mä käyn todella harvoin! Voisi käydä useamminkin, tiedä vaikka löytyisi hyviä keskusteluja.... =)
  14. carpenters

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    Nostetaans! :D

Yhteistyössä