Hakutulokset

1. L

40e rahaa kuukauden ruokiin. Olisko vinkkiä heittää mitä rahalla saisi?

No jotain semmoista mitä voi syödä mahdollisimman monta päivää peräkkäin. Eli keitot on aika helppoja kun niihin tulee vettä. Riippuu tietty montako teitä on syömässä sitä. 10/vko eli tiukille vetää. Miksi teillä on niin tiukasti rahaa?
  2. L

Paljonko maksatte vuokraa 4-5h ja k pääkaupunkiseudulla??

Sanotaanko että Kauniaisen kupeesta oli tämä vvo:n kolmio. Tää nykyinen Pohjois-Espoosta.
  3. L

Mies on kovapalkkaisessa työssä ja itse tienaan keskivertoa palkkaa.
  4. L

Me asuttiin ennen vvo:n kolmiossa 75neliöö ja vuokra oli 770e. Nyt asutaan 5h,k+s paritalo ja vuokra on vesimaksuineen ja autopaikkoineen 1095e. Espoossa asutaan.
  5. L

Kysy mitä tahansa, mä vastaan!

Hmm... no en kyllä tiiä mitään oikeeta grilliä, en käytä niin en tiiä. Yhden tiiän joka ei kyl ihan lähellä oo mut vissiin lähin, Aladdin burger. Lempiruoka on kanatortillat ja lohi kaikissa muodoissa. Mä juon rasvatonta Valion tai Ingmanin maitoo.
  6. L

SATUHÄÄT alkoi!!

Mäkään en mitään erityisen karua nähnyt. Ja siinä kohtaa kun morsian laski viiteen ja vei kiukkuavan lapsen nukkumaan, ajattelin että wau, joku joka näyttää lapselle että rajat ovat vanhemman käsissä. Muistaakseni oon lukenut tästä parista, onko ollut juttua ihan kaksplussassakin? Arvostan...
  7. L

On mies ja elämme avoliitossa.
  8. L

Sairaanhoitaja.
  9. L

Lähigrilli, jaaha, nyt pistit pahan! Mäkkäri varmaan lähin tossa muutaman kilometrin päässä :)
  10. L

Tänä iltanakin treenien ja saunan päälle tylsää, kysellä saa jos jollain muullakin tylsää :)
  11. L

Miten teillä lapsi oppinut vaipattomaksi? Tehtiinkö nyt hölmösti..

Äläkä nyt hyvä ihminen lapselta kysele tahtooko vaippaa, sinä oot aikuinen ja sinä päätät. Kivoja pikkareita ja kovasti kehuja onnistumisista ja epäonnistumisia et huomaa ollenkaan. Kyllä se siitä. Meidän tyttö lopetti vaippaan tekemisen alle 1-vuotiaana mutta on ollutkin äärimmäisen siisti joka...
  12. L

Ei oo, enää...
  13. L

Jos lapsella on lämpöä korvasta 37.4 tai toisesta 37.1

Sen verran niihin ainakin luotetaan että Hyksissä niitä käytetään. Tosin ihan lääkärin neuvo tähän asiaan; tulos on täysin luotettava vain yli 38 asteen kuumeessa mutta kyllä se nyt lämmönkin näyttää.
  14. L

No menipä tää nopeesti alas sillä välin kun kävin jääkaapilla. Mulla on tylsää joten kysykää mitä mieleen juolahtaa! Hyvällä maulla mieluiten tietenkin :)
  15. L

Oon 29v. Mulla on kaks lasta 6v ja 3v. Harrastan lenkkeilyä, judoa ja zumbaa, keväästä syksyyn pyöräilen niin polkemalla kuin moottorin avustuksellakin :) Oon satunnaisesti lukenut täällä jo varmaan 2v mutta nyt kirjauduin mukaan bileisiin :)
  16. L

Niin, teepä se...

Yhteistyössä