Hakutulokset

  1. M

    Haastan juuri Sinut käymään joulukuussa 2015 kirkossa! :)

    Ei ole vaikeaa ottaa haaste vastaan. :)
  2. M

    KINGI

    alkaa lauantaina maikkarilla. En voi kuin ihmetellä taas erään näyttelijän "hahmoa" joka kilpailee... isänsä on pappi, joten piti ottaa usko mukaan roolihahmoon. Pilkkaako hänen hahmonsa: a. uskoa/uskontoa, Jeesusta b. romaaneja Kannanottoja, mitä ajattelette? ;)
  3. M

    Uskotko jonkun uskonnon mielikuvitusolentoihin/jumaliin? Tai muihin satuolentoihin?

    Uskon Jumalaan ja Hänen Poikaansa Jeesukseen. :)
  4. M

    Ateisti haukkuu kristinuskoa koska ei ymmärrä sitä

    Asiallinen on mielestäni tuo aloitus. JOH 3:16
  5. M

    Katsoin tuossa just A2:sen kiusaamisillan ja tuo Karita Viitanen huh..

    Jäi katsomatta tuo ohjelma, mutta pitää kyllä katsoa Areenasta kun ehtii. Itsekin oli koulukiusattu varsinkin ylä-aste (yläkoulu) ikäisenä, tosin sain sitä osakseni jo alakoulussakin.
  6. M

    G: Käytkö suihkussa aamulla vai illalla?

    Mulla ihan sama juttu, tykkään olla "puhdas ja raikas" päästä varpaisiin. Helteillä kävin suihkussa aamua iltaa. :)
  7. M

    Äänestääkö EU-vaaleissa vanhaa ja kokenutta vai nuorta ja aktiivista?

    Äänestän henkilöä, jolla on samanmtyyliset arvot kuin itsellä ja hän on siellä ollut jo yhden kauden.
  8. M

    Uskonto josta positiivisin mielikuva? Entä negatiivisin?

    En tarvitse uskontoja koska olen löytänyt henk.koht. uskon Jeesukseen, tai Hän löysi minut yli kakskyt vuotta sitten. Hän on Tie, Totuus ja Elämä. Hän on mulle elinehto, ei mikään vaihtoehto muiden joukossa. :heart:
  9. M

    Transvestiitti voitti ja se on ok.

    En katsonut. Ei vaan jaksa kiinnostaa koko laulukilpailu enää. Ei ole hajuakaan, minkälainen poppoo Suomea edusti. :D
  10. M

    Uskisketju pääsiäisen kunniaksi

    Niin...uskon siis Jeesukseen, Jumalan Poikana ja syntieni sovittajana ja vapahtajanani! :heart:
  11. M

    Uskisketju pääsiäisen kunniaksi

    Tänä pääsiäisenä en oo käynyt kirkossa/messussa ollenkaan. Mut pääsiäiseen liittyviä ohjelmia olen kyllä katsellut TV7:lta, kun eipä niitä juuri muualta tule nykypäivänä enää. :|
  12. M

    Pelasta perheemme, Supermarjo

    Tuleeko nuo jaksot milloin uusintana? Mulla tökkii välillä netti niin kivasti, ettei oo kiva katsella netin kautta. Voisi ekan jakson katsoa ihan uteliaisuuttaan, mut olenpa aika varma ettei oo sellanen ohjelma jota kehtais alkaa seuraamaan.
  13. M

    Miten perusteellisesti siivoatte vuokra-asunnon muuttaessa?

    Jääkaapin ja hellantaustan tarkistaisin, jos niitä ei ole tullut siivottua vähään aikaan. Samoin ikkunat ehkä pesisin, jos olisi pidempi aika kulunut ikkunoiden välien pesusta. Hella mulla on päässyt (varsinkin se lasi) pinttymään, että mitenköhän sitä enää puhtaaksi saa...:confused: Uunin...
  14. M

    Elämän turhuus?

    Niin olisiko niin että Raamatussa on viisaita ohjeita tähän elämään ja jos niitä tosissaan alkaisi noudattamaan ts. ainakin pyrkiä elämään Jumalan antamien ohjeiden mukaan, elämä olisikin paljon mielekkäämpää?? Kyllä se elämän tarkoituksen punainen lanka löytyy sieltä, sillä etsivälle on...
  15. M

    Paaston aika

    Kehoitan katsomaan TV7 kanavalta hyviä kristillisiä ohjelmia tai kuuntelemaan Radio Deitä. Panosta ajallisen elämän sijaan enemmän iankaikkiseen elämään. Siellä missä on aarteesi on myös sydämesi. :)
  16. M

    Onko sitten nyt kolmas maailmansota tulossa? Ihan järkyttävä lukea uutiset

    Maailma on menossa hullunpaan siihen ja juuri niin on ennustettu Raamatussa ja asiat tapahtuvat sen mukaan.
  17. M

    Paaston aika

    alkaa kesliviikkona ja alkaa pääsiäiseen valmistautuminen. Otetaan tämä aika itsetutkiskelun ja parannuksen aikana. Meillä on vielä armon aika Suomessa. Golgatan sovitustyön vastaanottaminen omalle kohdalle on mahdollista tänäänkin. Kannattaa uskoa evankeliumi.
  18. M

    saako teidän lapset meikata tai värjätä hiuksia?

    Ei värjää (vaaleat ja kauniit ovat luonnostaanki) hiuksiaan, eikä meikkaa. Huulikiiltoa on kokeillut sekä joskus on kynsissä ollut lakkaa. Kesällä täyttää 11v.
  19. M

    Joko olette tehneet vaginakakkuja?

    En, enkä tule tekemäänkään.:$
  20. M

    Ketä ei kiinnosta koko Putous?

    Olen joka vuosi jonku verran katsellut, mut viime lauantaina mentiin niin yli hyvä maun rajan että...joten minun kohdalta saa jäädä taas katsomatta.

Yhteistyössä