Hakutulokset

  1. T

    Onko painoindeksisi yli 30?

    Onko painoindeksisi yli 30? Kaipaatko vertaistukea laihduttamisessa? Oletko "yltiösosiaalinen papupata", jolle päivittäinen kanssakäyminen samanoloisten ihmisten kanssa ei ole kauhistus? Jos vastasit kyllä, liity Läskiklubiin! Olemme ryhmä laihduttajia, joilla kaikilla on reilusti...
  2. T

    BMI yli 30?

    Nostanpa tämän :attn: Aktiivisia, reilusti ylipainoisia painonpudottajia huhuilen =) Itse olen saanut kyseisestä ryhmästä aivan huikeasti tärkeää vertaistukea.
  3. T

    BMI yli 30?

    Nostanpa tämän =)
  4. T

    BMI yli 30?

    Uuden vuoden ja uusien tuulien puhaltaessa olemme avanneet yllämainitun Läskiklubin ja vastaanotamme taas jäsenhakemuksia. Joten jos sinulla on reippaasti ylipainoa ja kiinnostusta toimia aktiivisesti ryhmässä, laitahan jäsenhakemusta tulemaan =)
  5. T

    Painoindeksi-kysely

    1. Korkein 40.1 2. Tällä hetkellä 27.0 3 .Tavoite 24.4
  6. T

    BMI yli 30?

    :attn: Rohkeasti vain jäsenhakemusta laatimaan! Meiilä on hyvä ja aktiivinen porukka kasassa, mutta uusiakin kilojen karistelijoita kaivataan.
  7. T

    BMI yli 30?

    Läskiklubi on ryhmä niille, joiden BMI on yli 30. Jokaiselle on ryhmässä päiväkirja, ja yhteisiin taulukoihin tilitetään mm.painonpudotusta, mittoja, liikuntaa jne. Ryhmä tarjoaa upeaa vertaistukea, mutta vaatii myös 100% mukanaoloa, pelkästään sivustakatsojana ei tällaisessa ryhmässä voi olla...
  8. T

    GALLUPPI

    1. Paljon on laihdutettavaa? 10-15kg 2. Paljon olet jo pudottanut? 33kg 3. Kuinka usein käyt vaakalla? Kerran viikossa 4. Mikä on keskimääräinen painon putoaminen (esim. viikossa) ? n. 700g (isoin pudotus 2kg/viikko, pienin +500g) 5. Oletko tyytyväinen painon putoamis tahtiin? Olen nyt, kun...
  9. T

    G: Paljonko olet painanut painavimmillasi (myös raskaana) ja paljonko painat nyt? Pituus myös.

    Vedänkö pohjat? =) Painavimmillani olin vajaa vuosi sitten: 121kg (ja tuolloin raskaudesta oli 2v). Nyt painan 88kg, jonkun verran on vielä matkaa tavoitteeseeni. Pituutta on 174cm.
  10. T

    Muita onnistuneita?

    Snowflake, puhut täyttä asiaa. Tutulta kuulosti kirjoituksesi närästyksestä, kankeudesta ja ainaisesta apatiasta itseinhosta puhumattakaan. Olen nyt pudottanut iäksi 26kg pelkkää läskiä itsestäni ja taannoin havahduin määrän suuruuteen todella konkreettisesti, kun kannoin 27-kiloista lastani...
  11. T

    gallup: nykyinen/tavoite painoindeksi

    Aloittaessani bmi oli 40.1 Nyt se on 32.3 Lopettaessani tulee olemaan n. 25
  12. T

    twist stepperi

    Täällä ollaan oikein tyytyväisiä Prisman twist stepperiin :wave:
  13. T

    Kolminumeroisille laihduttajille

    \ Kah, vanha tuttu! =) Lulin kaikkien ihan vajonneen maan alle. Hei, ei sinulle kaksinumeroiseksi ole mikään mahdoton matka!!! Uskon kyllä sinuun, usko sinäkin! Aiemmin muistelen sinun pohdiskelleen kaikkia mielenkiintoisia viisauksia -varmasti saat itsesi psyykattua ihan tavoitteeseesi...
  14. T

    Kolminumeroisille laihduttajille

    Tulinpa tänne toivottelemaan tsemppiä teille jokaiselle! Olin mukana tuossa vanhemmassa "kolminumeroiset laihduttajat"-ketjussa. Puolisen vuotta sitten olim kolminumeroinen yl 20kg:n verran, nyt olen jonkin aikaa ollut kaksinumeroinen. Matkaa on vielä jäljellä, mutta hieman on sitä...
  15. T

    Paljonko on jo jäänyt taa? Minkä verran vielä tavotetta?

    Jälkeeni olen lopullisesti jättänyt reilu 19kg(pian 5kk elämäntaparemppaa takana), tavoitteeseeni on matkaa enää vaivaiset 25kg..<br><br>
  16. T

    Pudotus saavutukset?

    Syyskuun puolessa välissä aloitin, nyt olen puottanut lopullisesti 16kg. Paljon vielä jäljellä -jatkan tavoitteeseen saakka!
  17. T

    Painonvartijat??

    Vanhassa pistevihossani lukee näin: Bataatti, 300g, 1kpl.......4,5 p
  18. T

    olen varuillani jouluna...

    Ihailtavan päätöksen olet tehnyt, Julle! Itsekin pyrin mahdollisimman vähäiseen suklaan kanssa pelleilyyn, mutta kun otti yhden, otti toisenkin jne. No, sellainen oli tämä päivä, huomenna itsekurini on vahvempi, sillä laihdutettavaa on vieläpaljon -miksi aiheuttaisin itselleni "turhaan"...
  19. T

    Painon pudottamisen aloitus

    Täältäkin iso potku takamuksille! En periaatteessa ole kelvollinen vastaamaan aloitukseesi, koska olen toistaiseksi pudottanut "vain" 10,8kg -kolme samanlaista määrää vielä jäljellä :o Ymmärrän kuitenkin tuntemuksesi vallan hyvin! Minulla kesti lopulta vuosia ennenkuin sain sen oikeanlaisen...
  20. T

    10kg laihdutuksesta..

    Olen pudottanut nyt tuon nimenomaisen 10kg -ja 800g päälle reilussa 2kk:ssa B) Pudottelen Painonvartijoiden pisteillä. Pääpiirteissään syön aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja vielä jää iltamussutteluun pisteitä. Vettä juon yli 3 litraa vrk:ssa. Ruokavalinnoistahan sekä...

Yhteistyössä