Hakutulokset

1. D

Kympin hoidot

Kiitos haleista, olen myös pahoillani Meg teidän puolestanne :hug: ..
  2. D

Kympin hoidot

Onnea Mollis plussasta, ja ilmeisesti Nonna on kanssa plussannut onnea myös teille!! Meillä hoidot jatkuu syksyllä, eli silloin edessä 1. IVF 3. PAS, nyt takki (ja lompakko) tyhjä.. :( Mutta hyvää kesää kaikille, ja tsemppiä piinailijoille.
  3. D

Kympin hoidot

:flower: Paljon Onnea Hanuu !!! :flower:
  4. D

Kympin hoidot

Linnia :hug: Mansikkainen79 mulla oli myös viime PAS n jälkeen ihan niukat kuukautiset, itsekin niitä ihmettelin, kun olen kuullut myös niistä tulvista.. (.) Outoja tuntemuksia ollut pari päivää, alavatsaa on nippaillut, viiltänyt, kutittanut (sisältä päin), ja myös polttanut/ ollut...
  5. D

Kympin hoidot

Voi ei Linnia.. Voimia, ja onneksi saat arvot tietoon pian.. Nonnalle onnea pikku-kyytiläisistä, ja hyvää piinailua myös teille!! Ja Meg mulla ei vielä mitään oireita havaittavissa, mutta tänään on ollut välillä nippailua vatsassa, pari sellaista, että on pitänyt jäädä puhaltelemaan, mutta en...
  6. D

Kympin hoidot

Hauskaa Meg , että kerrankin mulla on piinailija-kaveri samoilla päivillä!! Mulle kanssa sanottiin, että kahden viikon päästä pitää tehdä raskaustesti. Meillä ei ole noita veritestejä automaattisesti. Mulle tehtiin lääkkeellinen PAS ja Lugeja 3 x 2 kpl päivässä. Keskimmäinen satsi on aika...
  7. D

Kympin hoidot

Linnia tsemppiä odotteluun, toivotaan tosiaan että arvo siitä nousee.. Piinailijoille myös paljon jaksuja loppuun asti, tuntemuksista huolimatta. Ja valtavasti onnea plussanneille :flower: Terkut siirrosta, kaikki meni hyvin. Ihan ekan kerran (nyt siis 3.siirto) näin alkion omin silmin, kun...
  8. D

Kympin hoidot

Hei kaikille! Palailen tauolta taas mukaan, vaikken ollut vielä äsken varma tulisinko.. Jotenkin tämä kevät on ollut ihan kauhean raskas elää tän lapsettomuus asian kanssa, tuntuu että nyt vasta se on iskenyt tajuntaan, vaikka jo 4 vuotta tuli toukokuussa täyteen yritystä. Täällä on ollut...
  9. D

Kympin hoidot

Tänään palailtiin reissusta, mihin lähettiin tiistaina aamulla, ja niinpä olinkin täysin nettipimennossa nuo "kriittiset" päivät.. Ei tullut meistäkään PAS plussa pinon korkkaajaa, mutta toivottavasti vielä yksi siirto ehdittäisiin tehdä tänä keväänä. Suosittelen lämpimästi pientä matkaa...
  10. D

Kympin hoidot

Mites täällä on nyt näin paljon epäonnea.. :hug: kaikille huonoja uutisia kuulleille.. Ja Salvia paljon onnea kyytiläisistä ja huurunenistä!! Mä en uskalla testata.. :ashamed: Huomenna virallinen testipäivä, mutta eiköhän se totuus jo näkyisi.. Jotenkin vain olo on tyhjä, ei juurikaan...
  11. D

Kympin hoidot

Wautsi, täällähän tapahtuu paljon, kun on vähän aikaa pimennossa. Paljon Onnea Stigu ja Lumipuu!!! :flower: :flower: Ja :hug: toivorikas.. Toivon todella, että pääsisitte vielä hoitoon.. D, joka jaksaa piinailla.. Luulenpa vain, että mun "oireet" on ihan Lugejen ansiota, eilen...
  12. D

Kympin hoidot

Täällä kanssa joudutaan sietämään vaikka mitä p*skaa ihmisiltä, ja eniten varmaankin mun omalta äidiltä.. Tai sit se vaan tuntuu siltä.. Tietää tasan meidän tilanteen, ja joulunahan me jo kerrottiinkin onnistumisesta ja sitä yhdessä iloittiin, kunnes päättyi sitten loppiaisena. No veli...
  13. D

Kympin hoidot

Salvia kyselit meidän hoidoista.. Eli ihan tavallisella lyhyellä kaavalla tehtiin IVF. En tarkkaan muista määriä, mut puolivälissä piikittelyä oli annokset pakko puolittaa, koska munarakkuloita oli tulossa niin paljon. Lääkäri sanoi jo silloin, että vastaan aika hyvin hormooneihin, vähän...
  14. D

Kympin hoidot

Voimia Hoplop.. Toivotaan labrasta hyvää tulosta pa-mi !! Täällä olisi nyt sitten myös kyytiläinen matkassa.. Yksi oli otettu sulamaan eilen ja se oli jo ehtinyt jatkaa jakautumista, eli oli tänään jo yli 8-soluinen. Oli kuulemma ihan yhtä hyvä alkio kuin meidän tuoresiirrossa, mistä alkoi...
  15. D

Kympin hoidot

Paljon Onnea AaVee ja Nipsu!!! Ja paljon tsemppiä piinailijoille! Kohta liityn siihen sakkiin itsekin. Kävin tänään ultrassa ja viikon Zumejen jälkeen limis olikin jo 10 mm, eli siirto siirtyi ensi tiistaille (30.3.). Nyt alkoi jännitys..
  16. D

Kympin hoidot

Kiitos Hoplop vastauksesta, kylläpäs helpotti. Lääkäri vain sanoi mulle puhelimessa, ettei ole ihan optimaalinen päivä, mut pääsiäisen takia pakko siirtää.. Sen vuoksi tuli vähän epävarma olo. Kiitos toivorikas päivityksestä :)
  17. D

Kympin hoidot

:hug: Kaikille tällä erää pettyneille.. Ja Paljon Onnea plussanneille!! Kyselin jo aiemminkin, mutta kysynpä nyt uudestaan, että millä kp:llä teille on tehty PAS lääkkeellisessä kierrossa, vai lasketaanko ollenkaan niin? Meillä siirto näillä näkymin 6.4., ja se on jo kp 24.. Pääsiäisen takia...
  18. D

Kympin hoidot

Nyt täälläkin on jo vähän edistytty, eli lääkkeellinen PAS menossa, ja siirtopäiväksi ilmoitettiin 06.04. Ei ihan ole optimi päivämäärä, mutta pääsiäispyhien takia joudutaan tekemään siirto vasta Kp 24.. Tästä pitikin kysyä, että meneeköhän nyt ihan harakoille tää juttu?? Mulla ovis Kp 17...
  19. D

Kympin hoidot

Vadelmaunelma olen todella pahoillani.. Täälläkin päästy taas tositoimiin, ensimmäisen terolutin otin tänään, eli lääkkeellinen PAS edessä. Joku viisaampi varmaan osaa laskea jo siirtopäivänkin, ilmeisesti muutaman viikon päästä maanantaina, jos olen oikein ymmärtänyt.. Vähän pihalla olen...
  20. D

Kympin hoidot

Isot Onnittelut kaikille plussanneille, tsemppiä paljon piinailijoille ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!! Oma "nimi" vain nousee listalla, vaikka vieläkään ei edes km:n jälkeiset menkat ole alkanut.. Jälkitarkastuksessa kävin pari viikkoa sitten, ja kaikki näytti olevan kunnossa...

Yhteistyössä