Hakutulokset

  1. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Viimeisiä päiviä tästä toukokuusta viedään.... Joo, no työhaastattelussa aattelin kertoa raskaudestani, koska työt alkaisi vasta elokuussa, niin olisi tosi noloa mennä silloin maha pystyssä. Ja mulla kun kuitenkin on nykyisessä työpaikasssani töitä, vaikkei vakituinen lekaan. Kyllähän se...
  2. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    nita: Olithan se sinä joka kommentoi hissiä... Joo, meillä on se vika, että asutaan seittemännessä kerroksessa, että hissä vaan on käytettävä... no katsotaan Tietääkö kukaan itserusketavista voiteista? onko turvallista käyttää? Pömppöli: Sulle voimia tulosten ootteluun. on varmasti mieltä...
  3. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Heios! Olipas lukemista, kun viikonlopun oli poissa. Elikkäs vastauksia Asutaan kerrostalokaksiossa 54m2 ja olen ajatellut tässä asua vastakin. Selainen pelko on keskenmenostakin etten uskalla asuntoa isontaa ennen kuin lapsi on kotosalla varmasti. No ainoa huonopuoli tässä on, että talo on...
  4. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Hilla se on ainakin tunnollisesti kommentoinut muidenkin juttuja =) jotkut olivat käyneet neuvolassa ja hienoa että asiat olivat hyvin. Mahakipuja osalla on vaivana, toivotaan, että ei vakavampaa. Itsekin mietin juuri, että pääseekö tästä huolesta pikkusta kohtaan koskaan. HUolet varmasti...
  5. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Sofiias: Ootko sä vai mä laskenut viikot oikein, kun mulla la 27.11 ja laskujeni mukaan tänään ois rv 13 tasan. ja sulla kun oli jo 13+3? Auttekaa... Voi kumpa meilläkin tuo ultraus sujuisi noin, mutta ei... ei ollu kun toi alkuraskaudenultra ja sekin kesti sen 10 minuuttia ja ikivanhalla...
  6. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Pömppöli (tais mennä väärin): Olen pahoillani, jos sulle tärkeä asia on ohitettu. Täällä kanssa pidetään peukkuja että kaikki on hyvin. Ja kyllä sitä näin nuorempikin odottaja miettii kromosimipoikkeavuksia ja muita vammaisuuksia. ainakin minä, kun työni puolestä olen tietoinen. Hilla: Toki...
  7. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Viikkoja on nyt 12+1 ja neuvolassa oon käynyt kerran ja eilen sitten ultrassa nopsaan... kahen viikon päästä olis sitten lääkärineuvola ja siitä eteenpäin ei tietoo... On se kumma miten sekavakin ultrakuva on ihana, sitä tulee vähänväliä katseltua ja hymyn se vetää naamalle, ei voi mitään. En...
  8. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    No nyt se pikkuinen on sitten nähty :heart: :heart: :heart: Laskettuaika varmistui tuohon 27.11. niin kuin se olikin. Huono oli ultralaite, mutta erotti siitä sentään pään ja liikettä. Nyt sitten näkeekin pikkuista vasta synnyttäessä seuraavan kerran, jos ei omakustanteisesti mene...
  9. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Aivan ihanaa!!!!! kuulin lauantaina meidän pikkuisen sydämen :heart: :heart: :heart: Äitini lainasi töistä dopleria ja kuunteli ja kauan piti etsiä ja jo valmistautua siihen että kaikki on kuitnekin ok vaikkei kuuluisikaan, niin sitten jumps jumps jumps..... Enpä olisi arvannut että noi...
  10. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    dodiin... penisilliinikuuri ja nenäsumutekuuri alkoi täällä... toivottaasti tepsivät pian, että päästään taas elävien kirjoihin ja töihin... Mukavaa viikonloppua kaikille! Enni80 rv 11+4
  11. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Huomenia Kiitos H82 tiedosta ja tuesta! Tuntuukin jo paremmalta. Käväisin itsekin vielä tuolta säteilyturvasivuilta kattelemassa ja mieli parani. :) Nyt vaan odottelen lekurin soittoa tuloksista ja toivon, että mitään kuuria ei tarvitsisi sitten alkaa popsia. Se ei olisi kiva... vaikka kaippa...
  12. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Heips! Kiva kuulla ellu että kaikkia hyvin!!! Täällä ei menekäään niin hyvin. Mulla ei flunssa ota loppuakseen ja tulehdusarvot noussut niin pahasti, että jouduin keuhko ja poskionteloröntgeniin ja kaikenlaisiin kokeisiin... no huomenna niistä tulokset. Itsellä vaan huoli tuosta pikkuisesta...
  13. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Heips! Kiva kuulla ellu että kaikkia hyvin!!! Täällä ei menekäään niin hyvin. Mulla ei flunssa ota loppuakseen ja tulehdusarvot noussut niin pahasti, että jouduin keuhko ja poskionteloröntgeniin ja kaikenlaisiin kokeisiin... no huomenna niistä tulokset. Itsellä vaan huoli tuosta pikkuisesta...
  14. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Hassua, että joillakin tuo seerumiseula ja np-ultra liittyy niin voimakkaasti yhteen ja meillä todetaan pelkän verikokeen avulla onko jotain poikkeavaa... Täytyy kyllä käydä jollakin yksityisellä vielä myöhemmin ultrassa. Taitaa vaan maksaa mammonaa...??? Kiva olla flunssainen... viime yönä aina...
  15. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    No niin.... nyt on sitten uudet raidat päässä ja mielikin parempi, kun pää näyttää mukavalta..... Meillä tuo verikoeseula otetaan kun np-ultraa ei ole... siis en tajua miten ei ole kun toi alku-ultra.. epistä!!!! sitä vielä viikko ootellaan... kiva kuulla että aatu ja beetu voivat hyvin...
  16. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    No niin.... nyt on sitten uudet raidat päässä ja mielikin parempi, kun pää näyttää mukavalta..... Meillä tuo verikoeseula otetaan kun np-ultraa ei ole... siis en tajua miten ei ole kun toi alku-ultra.. epistä!!!! sitä vielä viikko ootellaan... kiva kuulla että aatu ja beetu voivat hyvin...
  17. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Tervetuloa Mirnu :wave: Enni80 rv 11 ( vielä viikko piinaa ja sitten eka viimeinen ultra miulla)
  18. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Täällä kärsitään kurkkukivusta..... ei oo kivaa.... muuten ei oo nuhaa tai yskää, mutta kurkku kun kakuspensas. :/ mekään ei olla kerrottu vielä kellekään. mun puolelta on kyllä äiti ja sisarukset jo arvannut, kun juomattomuuteni niin on paistanut eri tilaisuksissa, mutta miehen puoli ei...
  19. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Täällä kärsitään kurkkukivusta..... ei oo kivaa.... muuten ei oo nuhaa tai yskää, mutta kurkku kun kakuspensas. :/ mekään ei olla kerrottu vielä kellekään. mun puolelta on kyllä äiti ja sisarukset jo arvannut, kun juomattomuuteni niin on paistanut eri tilaisuksissa, mutta miehen puoli ei...
  20. E

    uusista perunoista

    Mä kysyin tätä neuvolassa, kun olin jostain huhuja kuullut, että saako syöd.... no vastaus oli että tottakai kun hyvin pesee.... ja yleensähän niistä melki lähtee ne kuoretkin pestessää.... että nam nam... niitä ootellessa

Yhteistyössä