Hakutulokset

  1. B

    Neulontapiiriin uusia ihmisiä (Tampere)

    Hei! Oletko kiinnostunut virkkaamisesta, neulomisesta, kanavatöistä tms käsitöistä, mutta yksin on tylsää tehdä ja kaipaisit ehkä apujakin muilta samoista asioista kiinnostuneilta? Olemme aloittaneet neulontapiirin muutaman hengen voimin Tampereella vähän aikaa sitten ja kaipailemme lisää...
  2. B

    Paljon tulee sanoja?*

    :wave:
  3. B

    -78 onko muita??

    \ Itsekin huomasin saman :) saanko udella, kuinka paljon etelämpää olet? =)
  4. B

    katja heikkilä

    onko hän asunut suomessa opiskeluaikoinaan? Oletko käynyt katsomassa koulukaverit.com sivustolta? Sieltä olen itse ainakin löytänyt monta kadonnutta ystävää :)
  5. B

    -78 onko muita??

    minä myös -78, mutta vasta tuleva äiti :) oulusta etelään...
  6. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    Heippa kaikille pitkästä aikaa!!! kauheeta kiirettä ja stressiä päättötyön kanssa :( JA HURJASTI ONNEA kaikille uusille odottajille! Ihanaa oli lukea teidän kaikkien juttuja monen sivun verran... pienellä viiveellä. Mulla oli niskapoimu-ultra perjantaina. Olen nyt tasan rv 13. Pikkuinen oli...
  7. B

    esikoinen lokakuussa

    Heippa! Löytyykö muita lokakuussa esikoisensa synnyttäviä? Ois kiva vaihtaa kuulumisia jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa! Olen 26v. opiskelija Pohjois-Pohjanmaalta. Vaihdetaan mailiosoitteet yksityisviestillä! Odotellen, Tiitu
  8. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    Mittari, voimia sinulle :hug: Pidän sinulle ja teille muillekin, jotka menetitte pikkuisen, peukut pystyssä jotta pian saatais teidät takaisin tänne!! Nyt ainakin tiedätte, että olette kykeneväisiä tulemaan raskaaksi :) jotain positiivistakin...
  9. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    Heippa hei pitkästä aikaa!! Nyt on minullakin eka neuvola ja se kauan odotettu ultra ohi! Tänään käytiin yhdessä miehen kanssa ultraäänessä. Siellä se pikkuinen kellui niin nätisti oikeassa paikassa ja sydän löi reippaasti =) Ei voi sanoin kuvata sitä tunnetta, minkä koin... ja mieskin oli...
  10. B

    OULU&LÄHIALUEET

    Minä voisin kanssa tulla tapaamiseen :) Käviskö tapaaminen jossakin ruokapaikassa? Pitsalla tms. Jos siellä eka tutustuttas ja siellä sitten porukalla keksittäs jatkosta?? Kuulostaako huonolta idealta?
  11. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    Suppis ja Siiri-Miina, olen tosi pahoillani myös teidän puolesta :hug: Nyt on alkanut itseäkin pelottaa... :'( ei pitäis ajatella niin. Kun sais äkkiä edes tietää, onko kaikki kunnossa! Ei jaksa odottaa... ultra vasta ens vkon torstaina!!
  12. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    Pirpana ja Mittari!! Mä olen tosi pahoillani teidän puolesta :'( Koittakaa molemmat jaksaa! En voi edes kuvitella, kuinka pahalta teistä varmasti tuntuu, kun jo ehditte pienokaisistanne iloita... mutta seuraavalla kerralla on varmasti jo onnea mukana! :hug:
  13. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    Heippa hei taas ystäväiset! Kyllä aika kuluu hitaasti... päivät ihan matelevat. Ensimmäistä neuvola käyntiä odotellessa :) :) Mitä siellä ensimmäisellä kerralla tehdään? Jokohan voidaan sydän äänet kuunnella? Mulla aika rv 8. Kuten myös eka ultrakin. Ja paljon onnea uusille odottajille...
  14. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    Kiitos vastauksistanne! Voin lopettaa tämän kertaisen pelkoni ja alkaa odottaa seuraavaa :laugh: :laugh: on tämä esikoisen odottaminen niin epävarmaa aikaa... mutta parempihan aina kysyä muidenkin mielipidettä kuin yksin murehtia =)
  15. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    Hei, onko kukaan teistä sairastanut nytten raskauden alkuaikana? Mulla oli tässä tämän viikon kova flunssa, korkea kuume jne. Jouduin syömään paljon särkylääkkeitä (panadol ym. parasetamol) mutta nyt mietityttää, voiko ne sittenkin vaikuttaa sikiöön, vaikka ns. luvallisia ottaa raskausaikana...
  16. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    Mittari, kiva kuulla, että kaikki nyt kunnossa! Itselläkin mennyt tämä päivä kovien kipujen kanssa. Mutta haluan itsekin koko ajan uskoa, että johtuvat endosta. Tai että kohtu kasvaa. Koitetaan jaksaa kipuinemme ja nauttia muuten olostamme =) Oireista... itselläni ei ole ollut muita oireita...
  17. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    tässä on paljon puhuttu alkuraskauden ultrasta, onko ketjulaisista joku jo varannut ajan? itse olen ensimmäistä kerta raskaana, enkä oikein tietä, että mitä mieltä asiasta olisin... kannattaisiko käytä ultrassa? Mä varasin heti ultraan ajan, kun sain plussan. Olen nyt rv 5+2 ja ultra on 17.3...
  18. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    \ Kaunis kiitos :hug: edelleen aivan sekaisin uutisesta :) pieni pelko painaa, miten alkaa sujumaan odotus, meneekö kaikki hyvin... mutta positiivisesti ajattelen :)
  19. B

    viikon 7 plussaajat-pino

    heippa!! Vihdoin meilläkin tärppäsi :) pari vuotta yritystä takana!!! Pilvissä leijailua... ei tätä tunnetta voi muuten kuvata :) Eikä todeksi uskoa! IHANAA!!! Onnea kaikille muillekin onnellisille odottajille!
  20. B

    uusia ystäviä kaipailevat

    Heippa! Olen 26-vuotias ei-vielä-äiti Pohjois-Suomesta. Kaipaisin uusia ystäviä sekä lapsettomista että jo äideistä. Itsellä kauhea vauvakuume :) Asunut avoliitossa pian 4 vuotta. Kirjoittele ihan kaikesta aiheesta maan ja taivaan väliltä! Uusia ystäviä odotellen, Tiitu78@jippii.fi

Yhteistyössä