Hakutulokset

  1. P

    Espoo sit antoi päiväkotipaikan, mutta sellaisen, ettei siinä normaali työssäkäynti onnistu!

    Espoon kaupunki on täyttänyt velvoittensa antaessaan sinulle hoitopaikan. Itse valehtelisin suoraan että teen vuorotyötä ja hoitoajat ajoittuu 06.00 -20.00 ajalle , espoossa on vain pari vuorityöläisille varattua päiväkotia ...
  2. P

    Nyt ihan oikeasti apua lapsenhoitoon..

    Voisiko olla allergiaa?
  3. P

    Enään ei saa oppilailta kerätä rahaa retkiin mutta muotoillaan se retkeilytuki muotoon niin .....

    Minä maksan ilomielin retkirahoja olen vihainen sille juntille joka aikoinaan piipers" kun mulla ei oo 5 markkaa niin nikoamalia ei pääse retkelle."Maksaisin tosisaani kun en todellakaan jaksa leipoa jotain myyjäisiin olla vahtimassa diskossa myymässä makkaraa jotta lapset pääsisivät sille vitun...
  4. P

    Minkäslaisissa taloissa te palstalaiset sitten asutte? Mielelläni kuulisin lukaaleistanne, joissa kaikki asutte?

    Paritalon puolikkaassa Espoossa 3 henkeä ja neliöitä 120 :) piha on pieni mutta enpä ole mikään viherpeukalokaan.
  5. P

    Pankkien lainahanat tiukalla?

    No ei ainakaan meidän kohdalla :) asuntolainaa on reippaasti ja nyt haettiin uutta autoa varten lisää lainaa.. :whistle:
  6. P

    Mies törsää

    Mikä on iso palkka? Jos lounas maksaa 8-13 euroa päivä se on aika normi hinta , suurin lounari on tällä hetkellä 9.70 josta itse kustannetaan 7.28 euroa. Siis lounaan lisäksi iltaisinko käy ulkona syömässä omien kavereidensa kanssa vai mikä oli se törsäys? Menkeekö rahat kumminkin johonkin...
  7. P

    Mä en ymmärrä lapsettomia häitä

    Omissa häissäni sukulaislapset pilasivat kirkkoseremonian itkemällä (huutamalla) papin koko puheen ajan eivätkä ns fiksut aikuiset älynneet pentuinensa painua suoraan sanottuna helvettiin sieltä, joten kukaan ei varmaan kuulut yhtään mitään ... jä hääfilmillä oikein korostuu tämä armaitten...
  8. P

    maito hevonvittu 1.30 litra

    Joopa joo kun on ostanut jo vuosia laktoositonta niin tuo on halpaa
  9. P

    Kuinka paljon teillä menee kuukaudessa laskuihin?

    No eritellään - asuntolaina 1800 - yhtiövastike 200 - sähkö n 200 - puhelimet 3 kpl n 100 - sitten muut pikku härpäkkeet lehdet jne vesimaksu tulee muutaman kerran vuodessa, vakuutusmaksut 2kertaa vuodessa siinä kai ne pääosin oli
  10. P

    Missä asioissa sinä olet äitinä hysteerikko?

    Ainoastaan lapsen kiusaaminen voisisaada "leijonaemon" karjumaan
  11. P

    Löytö liittyen päivystykseen

    Tästä syystä maksan lapseni vakuutusta, en odottele päivystyksissä vaan painun suoraan yksityiselle, jos on jotsin vakavempaa niin yksityisen lähetteellä pääsee sairaalassa nopeammin lääkärin puheille, kuin että tulisi jonottelemaan suoraan.. kokemusta on
  12. P

    Miehelle näpäytys, kun muu ei tehoa..

    Nyt kun näitä juttuja lukee niin mietin kuinka onnekas olenkaan ollut, mieheni pyykkää kokkaa ,siivoaa on lapsen kanssa, oikeasti ihan omasta halustaan. Täytyy muistaa kehua tänään :) Tämä meidän perhe on meidän molempien yhteishanke jonka eteen kyllä teemme töitä kovasti. Mieheni on...
  13. P

    Ketäs vanhoja palstalaisia täällä vielä hengailee?

    Täällä todella pitkästä aikaa
  14. P

    Naapuri soittaa saksofonia!!!

    Jos "musiikki" loppuu ennen kello 22 niin et varmaan voi muuta, kaikilla on oikeus elää omaa elämää kerrostalossa, toisaalta hanki sinä rummut voisitte harjoitella yhdessä :)
  15. P

    Naapuri soittaa saksofonia!!!

    Tuota, katsoitko järjestyssäännöt taloyhtiössänne? Toinen voi valittaa soitosta jossain ei saakymmenen jälkeen vetää vessaa kolmannessa paikassa lasten telmiminen aiheuttaa närää ... aina pitää miettiä miten ja missä haluaa asua . Jos haluaa hiljaisuutta niin ivalon korvilla on varmasti tilaa
  16. P

    Voiko 8- ja 6-vuotiaat lapset jättää kahdestaan tunniksi?

    voit jättää... harjottelua yksinoloon ja tunti on lyhyt aika onko kännykkää tai kotipuhelinta
  17. P

    Mikä avuksi niska-hartiajumiin jos ei ole varaa hierojalle? Eikä ainakaan tähän hätään ole rahaa piikkimattoonkaan

    Perinteisiä venytyksiä kädet ylös ja taivut sivulta toiselle ja kädet pääpällä taivut taaksepäin alaen rintalastasta, pyörittelet hartioita nostat hartiat korviin ja jännität lasket alas.. keppijumppaa kuminauhajumppaa.. laitat lapsesi varovasti kävelemään/kontaamaan selkäsipäällä jos onnistuu
  18. P

    Koska TV-lupatarkastaja tulee, niin osaa olla poissa kotoa?

    kuten sanoin jo aiemmin ILMAISIA LOUNAITA EI OLE
  19. P

    Koska TV-lupatarkastaja tulee, niin osaa olla poissa kotoa?

    :laugh: luuletko että radiosta tulisi ohjelmaa jos sitä ei joku tuottaisi samoin kuin teeveessä?

Yhteistyössä