Hakutulokset

  1. E

    Mitä keittiön välitilaan...

    Meillä on tason värinen puusyykuvioinen laminaatti välitilassa ja liesituulettimen takana. Tykkään kovasti, myös vieraat ovat kovasti kehuneet. Helppo pitää puhtaana. Suosittelen!
  2. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Terve taas! En päässyt loppuviikosta laittamaan väliaikatietoja, joten tässäpä se nyt sitten olis; viime kerrasta oli paino vielä vähän tippunut, pe-aamuna oli 68,7 kg, -600 g edellisestä. Kaikkiaan paino tippunut siis 6,6 kg. Alkuperäinen tavoite siis aikalailla saavutettu! Hyvä minä! Olin...
  3. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Heippa taas! Oletpas sinä Verenpisara ollut jaksavainen, kun teit listan meistä! Kiitos siitä sinulle! Ja huomasin juur tuosta listasta, että sulla on lähteny kans hyvin kilot karisemaan. Hieno homma! Ite olin jo aatellut lopettavani tämän laihdutuksen, enkä ihan kauheesti ole tarkkaillut...
  4. E

    Porvarihallitus löi ison naulan arkkuunsa

    Muuten apteekkihenkilökunnan lakkoa kommentoimatta kiinnitti kyseinen kommentti huomioni. Kyllä vaan yksityiselläkin puolella olevat voivat olla Tehy:n jäseniä, mutta meillä yksityisellä puolella saatiin sopimus aikaiseksi, sen takia emme lakkoile!
  5. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Täällä vielä yritellään sinnitellä, vaikka sinnikkyys on ollut kyllä ihan minimissä...kipeenä olen ollut tässä muutaman päivän, veto ja itsekuri ihan nollissa. Lisäksi keittiöremppa menossa, eli kaaos kotona on lisännyt kaaosta päässä = ei vaan jaksaisi... Kävin tuossa aamulla puntarilla, ja...
  6. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Aika "hauska" lukea näitä tekstejä, lohduttavaa, kun muillakin meinaa vähän jumittaa painon kanssa. Hauskuus taitaa kuitenkin olla oikeasti kaukana, kun tuloksia ei synny toivottuun tahtiin! Tänä aamuna olin lukemassa 70,8 kg, n. 0,5 kg miinusta edellisestä punnauksesta, eli kaikestansa se...
  7. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Heippa vaan uudetkin laihistelijat! Itsellä nyt totaalinen motivaation puute iskeny! Lomailin taas viime viikon ja olimme mummulareissulla, missä koko ajan tarjolla kaikkea herkkua. Lisäksi nuorimmalla oli synttärit, eli joka paikka pursuaa nyt herkkuja juhlien jälkeen. Niitä tuntuu olevan...
  8. E

    GAALA-KEITTIÖT

    Tähän osaan sen verran kommentoida, että edustaja teki kuvan ja tarjouksen, joka oli n.kaksi tuhatta kalliimpi, kuin kahden muun firman tarjous saman pohjan ja matskujen mukaan. Emme siis siihen päädy...
  9. E

    Muita ns. viikkoleskejä...? Esim rekkamiesten vaimot..

    Reissumies meilläkin, 1-6 viikon reissuja tekee pitkin maalimaa. Viikon reissut eivät tunnu missään, mut 2 viikon jälkeen alkaa pinna kiristyä. Itekin vuorotyötä ja pitkää päivää tekevänä lastenhoitojärjestelyt on välillä tuskallisia järjestettäviä, mutta luojan kiitos ihanan anopin...
  10. E

    Kun aina valitetaan anopista, niin toisinpäin sitte nyt

    Kunpa oisinkin :) Ihan tavallisen perusinssin emäntä vaan...kyse siis asunnosta, jossa on parhaillaan vuokralla, ja vuokranantaja myymässä asuntoa mummun alta... :| Pointti ei mulla ollu leuhottaa asunnon ostolla, vaan kertoa suuresta kunnioituksesta häntä kohtaan!
  11. E

    Kun aina valitetaan anopista, niin toisinpäin sitte nyt

    Yhdyn edellisiin! Minulla myös loistoanoppi, tehään yhdessä asioita, iltakahvitellaan, hän auttaa lastenhoidossa, me tässä parhaillaan harkitaan asunnon ostoakin hänelle...eli kun molemminpuolinen kunnioitus kunnossa, suhde toimii!
  12. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Onnea kaikille jokaisesta pudotetusta kilosta! Ja hienoa tioksiidi, kun olet päässyt vauhtiin! Kyllä se siitä! Itsellä lukemat tällä hetkellä 71,8kg, eli pudotusta -3,5kg. Huomaan selvästi jo tuon muutaman kilon vaikutuksen vaatteissa, housut sujahtavat taas mukavasti jalkaan! Liikunta...
  13. E

    Laihdutuskaveri hakusessa...

    Voin vähän kehasta tähän väliin, että parin viikon aikana tipahti paino 2,5 kg, On kyllä vähän liian nopea tahti, mutta olen sellainen laihduttaja, että kun vihdoin innostun, innostun niin paljon, että vasiten rääkkään itteäni saadakseni nopeesti tuloksia. Eli siis lyhyt pinna, nopeita tuloksia...
  14. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Mikäs tollanen kalorinpolttojumppa on, mistä oot saanut ohjeet vai onko joku video???
  15. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Et ole yksin, Verenpisara! Ei vaan taho aina keritä koneella niin kauan istua, että kerkeis kirjotella... Mä oon näköjään alottanu aika rankalla kädellä painonpudotuksen. Nyt piakkoin kahden viikon saldo -2,5kg, eli lukemat 72,8kg. Ehkä vähän turhan nopea tahti, mut oon aina tällanen, että...
  16. E

    Saitko mätkyjä vai palautuksia?

    Usiampi tonni miehen kanssa yhteensä...sopivasti keittiörempparahat!
  17. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Jaahas, viikko jo mennyt aloituksesta ja painokin tipahti 1,5 kg sen aikana. Nyt strategiset kilot 73,8. Hyvä minä! =) Liikunta on tosiaan viikon aikana ollut runsasta, kävin yhteensä viisi kertaa hikilenkillä ja yhtenä päivänä jumppasin viikon aikana. Ihan helppoahan se liikkuminen ja...
  18. E

    Laihdutuskaveri hakusessa...

    Hei vaan! Enpä ole uskaltanut koskaan päiväkirjaa pitää, siitähän voisi paljastua jotain ihan kamalaa... :o Totuuden pakoilua...Toisaalta nyt muutaman päivän on ollut jo hyvä tsemppi päällä ja ruokavalio meni jo uusiksi, eli en koe sitä tällä hetkellä tarpeelliseksi. Ennen aloitusta olis...
  19. E

    olipa taas kerran oikein,oikein,oikein mukava tulla kotiin!!!!!!!!

    Saman huomannut, ikävä suuntaus. Mutta ap.asiaan. Taitaa olla monenkin huushollin ongelma...olin juuri yksin kotosalla kolme päivää ja voi sitä autuutta, kun paikat pysy siistinä, ei koko ajan tarvinnu jotain roinaa siirrellä paikasta a paikkaan b. Tunti miehen ja tyttöjen kotiutumisen jälkeen...
  20. E

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Tervehdys uudemmillekin tulokkaille! Mukavaa, kun on muitakin kohtalotovereita (vaikka eihän nuo liikakilot tietty mukava asia ole... ). Miilla; sori tuo tavutusasia, kirjoittelin niin innoissani, että unohdin miettiä tuollaista luettavuusasiaa. Tästä lähtien lupaan parantaa tapani! Hieman...

Yhteistyössä