Hakutulokset

  1. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Pegasos2012 laitoin sulle kaveripyynnön fb:ssä joten käy vahvistamassa se niin saan lisättyä sut ryhmään mukaan
  2. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heipä hei mammat:wave: Piti nyt ottaa itteä niskasta kii ja tulla kans tänne kirjoittamaan, kaksplussalla käynti on mennyt vain siihen että käväisen katsomassa viestit ja keskusteluihin en ookkaan osallistunu.. Tuonne fb:n puolelle oon jämähtäny ihan totaalisesti :ashamed: Huhhuh tosiaan...
  3. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Heipä hei taas pitkästä aikaa, täälä viime viikko meni ihan nettipimennossa viime viikonloppuna ukkosmyrsy rikkoi meidän modeemin ja eileen nyt sitten saatiin uusi modeemi hommattua. aloitin sitten tuossa viikolla kun ei ollut mitään tekemistä raskaus blogin kirjoittamisen ja tänään sain sen...
  4. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Heippa Mammat ja anteeksi kovasti niille jotka on viestiä laittanut fb-ryhmään liittymisestä kun en ole niihin vastannut!!! en ole päässyt kaksplussan sivulla käymään hetkeen, meirän pöytäkone ei sivulle suostunut menemään laisinkaan ja nyt sitten sain vihroon ja viimein kannettavan huollosta...
  5. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Mii83: kiitos tuosta kommentista :) mulla tosiaan ei oo nyt ollu 6kk mitään palkkatuloja oon ollu liiton rahalla tässä nyt lokakuusta 2011 asti :/ mutta tosi hyvä jos se menee tuon 2010 verotuksen mukaan!! (.)ja tänään on poksupäivä 24+0 täyteen ja nyt onki sellainen hyvä fiilis :) Joku...
  6. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    iltaa mammat ja masuasukit!! Täälä on ollu aivan ihanan aurinkoinen ja lämmin päivä, aamusta kävin viemässä labraan aamupissa näytteen ja sitte kävin kelassakin viemässä kaikki paperit, paitsi jotta nyt tuli mieleen samassa jotta en tullut maininneeksi sitä jotta ottaisivat niiren 2010 vuoren...
  7. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Kylläpäs täälä on nyt taas hiljaasta vaihteeksi :confused: Napsaasin tuossa pari kuvaa masusta=) Rv 23+4 Ja tässä Toukan yksiö erestäpäin kuvattuna =) Kakaa ja Toukka 23+4
  8. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Henspu: fb-ryhmään liittymis ohjeet löytyy etusivulta, lue ne ja laita sitte mulle viestiä =) (.) Eilen iski taas kauhea huimaus kohtaus ja oli kyllä niin tukala olo jotta huhhuh... olin tiskaamas ja tunsin kuinka alkoi huippaamaan menin vessaan ku tunsin jotta mahassaki kiertää, tuntui niin...
  9. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Ehtoota mamit!! Täälä on tuo maha nyt yht´äkkiä mun mielestä räjähtäny isoooksi!! ja sitte se on sellaanen kiinteä kova tynnyri, nyt tuntuuki siltä oikealta vauvamasulta =) Pitäis koittaa räpsäästä taas vähän kuvaa :) Roukailun jälkeen mahaa oikeasti kiristää aivan ylilujaa on sellainen...
  10. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    heipä hei mamit! hohhoh mikä olo täälä, tuossa hetki sitten meinas taju lähtiä mutta kerkesin onneksi sohvalle makaamaan ennen kuin pyörryin. Kuulo katos ja kauhea tuskan hiki nousi. Nyt söin vähän "aamupalaksi" kahvia ja korppuja mutta vieläkin on vähän tööt olo, eilen oli neuvola käynti ja...
  11. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    aksuliina paina tuosta mun nimimerkistä ja siihen tulee sitten palkki missä näkyy yksityisviesti niin sillä saat laitettua :D
  12. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Facebook-ryhmästä eli siis jokainen joka sielä ryhmässä on voi lisäillä sinne porukkaa jos tahtoo mutta nyt kun ei kukaan oo sitä "hommaa" ottanut käytäntöön niin mut voi laittaa tuohon ilmoitukseen jotta mä sitten lisäilen niitä halukkaita sinne elikkäs kaikki halukkaat laittakaa mulle...
  13. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heipä hei mamit :wave: Täälä olis nyt poksu päivä =) eli 22+0 täyteen ja PO-PO-POKS 23 viikko voipi alkaa :D Tänään juhlistetaan myös kummilikkani 6-vuotis synttäreitä (virallisesti)! mennään syömään jotain "todella terveellistä" ruokaa :p ja sitten vietetään aikaa pomppulassa :D...
  14. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Mulla ei ole käytössä vielä mammahousuja sain niitä toki tuossa siskolta joitaki mutta en oo niitä vielä kokeillut mutta ostin tuos jo varmaan parikin vuotta sitten tokmannilta sellaisent janina frostelin merkkiset olhousut missä on tuo vyötärössä korkea resoori minkä saa sitten hienosti...
  15. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Ihania uutisia Ranskis Ja tosi ihanaa ku tulit meillekki jakamaan tuon uutisen!! mä kuule eilen illalla sua mietinki jotta mitähän sulle kuuluu ja jotta oottako yrittäneet uudestaan ja vastaus tuli kuin tilauksesta :heart: Oikeen mukavaa kuulla ja pikkuinen saakin tosi hyvän syntymäajankohdan...
  16. Kakaa

    Ottaa päähän naiset, jotka tekevät raskaudestaan sairauden/numeron

    itse olen nyt raskaana viikolla 22 ja kaveri porukassa meitä on yhteensä 4 jotka saa tänä syksynä esikoisensa, ja silloin kun meitä mammoja oli kolme asiat oli ihan ok eikä niin kauheasti raskaudesta puhuttu ainakaan silloin kun miehet oli paikalla ajateltiin jotta ne ei menetä hermojaan mutta...
  17. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Rakenneultrasta selvitty :) ja hyvältä kaikki näytti ei mitään poikkeavaa löytyny, vähän Toukka viuhtoi menemään aivan yli lujaa ja ajattelinki jotta olikohan mun sokeripitoinen aamupala vähän liikaa ja että tuleekohan tästä nyt mitään mutta tosi hyvin kätilö hoiti hommansa ja sai kaikki...
  18. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    elvina: mä tilasin raskauskeijulta sellaisen Bola korun, aluksi pidin sitä usein mutta nyt se on vähän unohtunut, mulla ainakin kävellessä hilisee niin että kyllä sen aika selvästi kuulee kun se pomppii mahan päällä =) Liikkeistä mä en oo muutes edes oikeen seurannut kauanko Toukka monottaa...
  19. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Hyvää perjantaita mammat :heart: Kiitos karjaa kommenteistasi tuohon paino asiaan, helpottaa oloa =) ankka88 ja Emppuliini2012 Tervetuloa mukaan, mukavaa saara lisää porukkaa vielä tässäkin vaiheessa :wave: Tillu79 ei ole kyllä yhtään mukava tilanne sulla, yritä silti olla...
  20. Kakaa

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    (.) Tää päivä ei oo alkanu yhtään hyvin siis voi prkl sanon mä.... rupesin tuossa 12:00 jälkeen värjäilemään vaaleita raitoja hiuksiini. ei siinä mitään kaikki meni ihan hyvin mutta sitte kun olin puolen tunnin päästä siitä kun värin olin päähäni saanut menossa suihkuun niin EI TUU VETTÄ!!! voi...

Yhteistyössä