Hakutulokset

  1. M

    Lapsen nimeäminen jonkun isovanhemman erityiseksi ystäväksi, muut nuolee näppejään...

    Meillä on sellainen tilanne suvussa että oma äitini on ollutal usta lähtien aktiivisin osapuoli poikamme kanssa. Hän on auttanut lapsen hoitamisessa ja tullut säännöllisesti ja usein kylään lapsenlastaan katsomaan. Poika on ihan myyty aina kun mummi tulee kylään ja hyvin innoissaan. Ei voi siinä...
  2. M

    keinot pystyyn nousevan vauvan nukuttamiseen?

    vielä lisäyksenä oon paijannut laulanut yms ja laittanut aina takaisin makuuasentoon mutta silti nousee. en uskalla antaa yksin olla kun pelkään että poika kaatuu ja lyö päänsä pahasti pinnoihin.
  3. M

    keinot pystyyn nousevan vauvan nukuttamiseen?

    Vauva on oppinut nousemaan tukea vasten pystyyn ja tekee toistuvasti sitä sänkyyn laitettaessa. Ennen nukahtanut yksin ja ns pyöriskellyt sängyssä itsensä uneen iltarutiinien jälkeen, nyt vain nousee pystyyn kerta toisensa jälkeen ja nukuttamine ei meinaa onnistua sitten millään.. ikää 9kk.
  4. M

    ketkä myyvät uimapantoja lapsille (8kk)

    eli mistä löytyy
  5. M

    espoo ja helsinki lisät ja määrät VASTATKAA

    paljon on esim alle 2 v ja yli 2 vee kuntalisä espoossa ja helsingissä
  6. M

    Minkä ikäisenä tulee kutsu ensimmäiseen hammaslääkäriin?

    millainen käytäntö on helsingissä??
  7. M

    onkohan kenellekään käynyt lähellekään vastaavaa?

    No miehesi ei ole kovinkaan vastuuntunnollinen ihminen, narsistinen sika. Minä ainakin laittaisin välit poikki kokonaan, mitä miehen vanhemmat asiaan sanoivat tai muut tuttavat
  8. M

    Harmittaa niin vietävästi ja olokin kuin olis huono äiti =/

    yksi neuvo mitä minä sain ja autto. Luin jostain että vauvalle tulisi antaa viesti että vaunuissa on turvallista olla. tämä pätee myös pinnasänkyyn. Nostamalla lasta alituiseen pois ja laittamalla takaisin vauva oppii että vaunu ei olekaan se turvallinen paikka vaan se on äidin syli ja niinhän...
  9. M

    7kk kiinteät ei uppoa!

    vauva turhaantuu myös siitä ettei saa itse määrätä määriä ja tahtia kuinka paljon lusikassa on suuhun pantaessa ja kuinka nopeaan tahtiin tulee uusi lusikka. varmista että vauva on jo niellyt ku saa uuden lusikan ja yritä esim tarjota huikkia vettä aina välissä
  10. M

    7kk kiinteät ei uppoa!

    meillä autto heti kun anto oman lautasen lusikan ja nokkamukin eteen /käteen ja syötti siinä samalla.
  11. M

    Apua, vauva ei nuku vaunuissa

    meillä poika ei millään yhdessä vaiheessa suostunut olemaan vaunuissa.. tulin hulluksi kun aina laitoin vaunuihin ja heti jouduin perään nostamaan pois.. kun itku alkoi.. tämä sai minut hermoromahduksen partaalle sillä saatoin joutua kantamaan vauvaa tuntitolkulla. Lopulta neuvolatädin "luvalla"...
  12. M

    Oireita rotavirusrokotteesta?

    no.. meille ei ainakaan tullut mitään... ei edes hiukka lämpöä.. ja pienempi paha se sivuoire on jos ajatellaan millaiset rajut oireet itse taudissa on. itse olen ollut sairaalassa siällä 5pv tiputuksessa kyseisen taudin takia.. ja olin leikki ikäinen.. mietin vaan että miten esim pienten...
  13. M

    Pettäjille, petetyille asiatekstiä. :)

    ai on ihan ok pettä kunhan ei kerro.. sama ku on ihan ok tehdä rikos kunhan ei jää kiinni. lapsellista ajattelua... pettäminen on avioRIKOS
  14. M

    Riehuuko teidän muiden miehet vauvojen kanssa??

    Meillä riehuu sekä iskä että äiti. :laugh: Itse olen sitä mieltä että niin kauan kuin vauva on tyytyväinen niin miksei? Pumpulissako pitäisi lapsia pitää? Nauttikaa siitä että vauva on tyytyväinen.
  15. M

    kielen kehitys

    anybody :$
  16. M

    kielen kehitys

    meillä poika pian 7kk ja pärisee, hihkuu, kirnuu, kiljuu, sanoo ää gii guu... niitä äng äänteitä tullut jo kauan muttei oikein mitään ba bä da di tä yms, jos tiedätte mitä tarkoitan.. alan huolestua ku ei kieli kehity. Muuten on tosi kehittynyt. tai sii normaali.. ryömii pitkiä matkoja leikkii...
  17. M

    Kakkajuttuja

    Meillä lähes 7kk vanha alkanut tekemään samaa, tosin vaihtelavesti. josku 4 kertaa päivässä joskus yhden.. vaihtelee tosi paljon.
  18. M

    Milloin vauvasi on alkanut nukkumaan kokonaisia öitä?

    n. 2kk vanhana mentiin täysiä yöunia noin 21-7/8.00 nyt ikää 7kk ja rytmi muuttunut sen verran että nukahtaa jo 20.00 ja herää siinä 7 - 8 maissa tai viim 9.00
  19. M

    britax two way elite

    Britax Two-Way Elite 2007 kiinnostaa monipuolisuuden johdosta. en löytänyt mistään turvatestivertailua. Autoliiton sivuilla ei ole tietoa kyseisestä istuimesta. meillä on britax babysafe plus isofix. Isofix on näppärä mutta meillä on isohko lapsi joten 18 kg asti menevä istuin joka on isofix...

Yhteistyössä