Hakutulokset

  1. S

    Onko kukaan käynyt pariterapiassa?

    \ Me ollaan käyty yhdellä parisuhdekurssilla ja parissa parisuhdeviikonlopussa, vaikkei mitään kriisejä ole ollutkaan. Itse asiassa parisuhdekurssit eivät ole tarkoitettu kriisien korjaamiseksi, sitä varten ovat nämä pari- ja perheterapiat. Parisuhdekurssien tarkoitus on ennemmin auttaa...
  2. S

    Mitä ymmärrätte kihlauksella?

    Pientä galluppia siis: Ihmiset ymmärtävät kihlauksella nykyään varsin eri asioita. Mitä kihlaus sinulle merkitsee? Minun mielestäni kihlaus on lupaus mennä naimisiin. Toisin sanoen ihmiset ovat kihloissa, jos he ovat sopineet menevänsä naimisiin keskenään, olipa sormuksia sormissa tai ei...
  3. S

    Emmaljungat ja henkilöauto?

    Äh, mikä on auto? Onkohan meidän lunastukseen mennyt Corolla auto vai autovainaa? :D
  4. S

    pikkujouluista

    \ Täysin samaa mieltä! Miksi edes mennä pikkujouluihin, joissa on enemmän tai vähemmän yleisesti hyväksyttyä hairahtua. Mielestäni pikkujouluihinkin pitäisi lanseerata avec-käytäntö. Puolisot mukaan, niin eiköhän pettäminen ainakin vähän vähenisi.
  5. S

    Mies sairastaa-ei seksiä

    Hei haloo, rakastatko sinä miestäsi? Jos rakastat, sinä säälit miestäsi siitä, ettei hän pysty seksiin. Se on vähintään yhtä rankkaa hänelle kuin sinullekin, ellei rankempaakin! Tuossa tilanteessa ei tosiaankaan mietitä vieraisiin menoa. Ihmisellä on perustarpeita, joita ilman hän ei voi elää...
  6. S

    Romanttinen vai ei??

    Tuo oli kyllä ihan paras tuo "tissit ja napa samalla korkeudella". :D Minä en myöskään ole romanttinen, vaikka jollain tapaa ehkä haluaisin olla. Romanttisuudessa tosiaan silmään pistää aina se kornius, eikä huvittava voi olla romanttista, joten se siitä. Ei tunnu kovin romanttiselta, jos alkaa...
  7. S

    missä alumiiniset kakkuvuoat?

    No siis alumiini, kuten useimmat muutkin alkuaineet, on myrkky. En sitten tiedä, miten suuria pitoisuuksia kakut alumiinivuoasta saa, mutta esimerkiksi alumiinista mehumaijaa ei kannata käyttää ainakaan minkään happaman (esim. punaherukkamehun) keittämiseen. Luulisin, että kakkua kukaan ei...
  8. S

    autonhuoltokurssi naisille?

    No sellainen juttu kannattaisi kertoa vaikka kahteen kertaan, että autossa on yleensä sellainen manuaali (kannattaa etsiskellä esimerkiksi hanskalokerosta), missä on kerrottu varmasti kaikki edellä mainitut huoltotoimenpiteet enemmän tai vähemmän seikkaperäisesti. Olen saanut jonkin verran...
  9. S

    syömään herättämisestä

    En ole 1.5-viikkoista vauvaani herätellyt syömään. On nukkunut pisimmillään kuusi tuntia, mutta etenkin päiväsaikaan heräilee 3-4 tunnin välein syömään. Terve tyttö oli syntyessään ja terveenä on pysynytkin ja hyvin syönyt.
  10. S

    Missä asut?

    Urjalassa (60 km Tampereelta Turkuun päin). Ja voisin ihan mainiosti kuvitella asuvani jossain muuallakin. :D
  11. S

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Jos erikoisia nimiä haluaa, kannattaa lukea Raamatun sukuluetteloita. Tyylinäyte aivan Raamatun alkulehdiltä: Aadam, Seet, Enos, Keenan, Mahalalel, Jered, Hanok, Metusalah, Lemek, Nooa. Ja sukuluetteloitahan Raamatusta löytyy, sillä juutalaisille oli hyvin tärkeää pitää kirjaa siitä, kuka...
  12. S

    "passaavat anopit"

    \ Kannattaakos ottaa nainen, joka muuttaa suoraan äidin helmoista? Mieheni uskaltautui näin tekemään. :)
  13. S

    kuinka nopeasti....

    Kihloihin menimme seurusteltuamme puoli vuotta ja naimisiin siitä puolen vuoden päästä. Yhteen muutimme mennessämme naimisiin.
  14. S

    Pakastettavia leivonnaisia-vinkkejä

    \ Kinkku-juustosarvet ne vasta hyviä onkin. :)
  15. S

    Täällä meitä muutama odottaa just sinua!!

    Täytyy kyllä sanoa, että erikoisen nuivaa on ollut muutaman kirjoittajan suhtautuminen tähän aloitukseen. Mielestäni on kiva, että joku vaivautuu moisesta täälläkin ilmoittamaan! Eiköhän täältä kiinnostuneitakin löydy? Itse uskovaisena en muista koskaan livenä tai edes nettikeskusteluissa...
  16. S

    vesikuppi aina nurin

    Meillä ongelma meni ohi, kun kupin kanssa leikkimisestä aina toruttiin. Eli jos juomakupin luota kuuluu kolinaa tai näkee koiran työntävän tassua juomakuppiin, niin koiraa rangaistaan. Meillä metallinen kattila ei ainakaan ratkaissut asiaa, koska juomakuppina on aina ollut metallinen kattila...
  17. S

    koira pissaa sänkyyn

    Mielestäni oleellista ei ole se, kumpi koirista on johtaja vaan se, että jokainen ihmisotus on koiraa ylempänä laumassa. Itse kannatan koiran koulutuksessa myös yksinkertaista rankaisemis/palkitsemismetodia. Jos koira tekee hyvin, sitä palkitaan, jos koira tekee pahasti, sitä rangaistaan. Eikä...
  18. S

    Mies haisee pahalle...

    Ohhoh, mie luulin, ettei muilla olis tänkaltaisia ongelmia. :o Aina sitä oppii uutta. No, ei minulla nyt varsinaisesti enää ole ongelmaa asian kanssa. Lähtötilanteemme oli seurustellessa se, ettei mies juuri puhtaudesta välittänyt. Mieheni on kuitenkin tässä neljän vuoden avioliiton aikana...
  19. S

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    18v hääyönä. Ja olen edelleen naimisissa tämän samaisen tapauksen kanssa. Ei kaduttanut eikä käytetty kondomia. :D Niin ja mieskin menetti samalla poikuutensa. No, en kyllä taida kuulua palstalle, kun olen jo 22v ja vasta esikoinen tulossa. Mutta uskonnollinen fanatismi on joskus ihan hyväksi...
  20. S

    g: ammattisi

    22v opiskelija, lapsen pitäisi syntyä lokakuun lopulla ja minun pitäisi valmistua ensi kesänä (silloin jo 23v) fyysikoksi. Sen jälkeen akateeminen kotiäiti. :D

Yhteistyössä