Hakutulokset

  1. S

    oisko kellää huonepeliä?

    \ Miten sä saat sen koodin,siis missä se sit näkkyy??!! tai miten se luetaan jne??
  2. S

    Kolminumeroisille laihduttajille

    pääseekö mukaan? ei mene hyvin mullakaan kun yksin täs yritän laihduttaa. painoa on nyt 106 ja 3kg olen yksin punnertanut pois. lihoin noin 10kg/lapsi ja lapsia on 3. nyt on lapset tehty niin että kilotkin joutaa huitsin nevadaan. mulla on sama ongelma kuin olikohan se jotain sinne päin että...
  3. S

    vauva heinäkuussa ja tuleva isä vei kaiken

    Luulen että tämä vaunujen vieminen oli tahallista kiusan tekoa!!! tai ainakin siihen suuntaa antaa viitteitä ku nekin piti viedä!!
  4. S

    Mitä 1-vuotis neuvolassa on?

    Siis onko siellä mitään erikoista mittausten ja rokotuksen lisäksi?
  5. S

    jotka synnytitte 18.10-06

    Meidän pikkuherra syntyi maailmaan aamuyöstä PKKS:ssa. Pituutta 50.5cm ja painoa 3200g...
  6. S

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Mä en ole kirjotellu siksi koska en pysty tähän laihduttamiseen :( Yritän ja yritän mutta aina syöminen vie voiton :headwall:
  7. S

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Eiköhän sovita että tiistai on punnituspäivä ! Mulla ei ole vielä lapsia, suunnitteilla olisi tässä loppu vuodesta, siinäkin mielessä olisi hyvä saada lihakset kuntoon ja painoa pois niin raskaus aikakin sujuu paremmin kun kunto on hyvä =) Miten te muut "estätte" itseänne syömästä...
  8. S

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Moikka, voisin liittyä jos kelpuutetaan :) Olen 170cm ja painoa on noin 80kg eli noin 10kg olisi tavoite.. Kesäksi olisi kiva saada se 5kg pois niin ei "hävetä" kulkea kesävaatteissa.. :( Mistä te niitä pistejuttuja saatte tai jotain, kertokaa miten voin laskea mitä syödä yms. VINKKEJÄ...
  9. S

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    Poika oli 10 kk, kun alkoi ottaa askelia ja 10,5 kk kun kävi pidempiä matkoja. juuri niin kuin isinsä!
  10. S

    mitä oireita tuli 1vuotis piikistä?

    Meillä aivan sama kuin Elliida33:lla... Prikulleen näin kävi!!!
  11. S

    Kesävauvalle pehmeä vai kova koppa?

    Esikoisen la olis heinäkuun alussa. Ollaan päätymässä rattaisiin, joihin saa joko pehmeän tai kovan kopan. Nyt vaan mietityttää että kumpi olisi järkevämpi? Miten kesä-aika vauvan kanssa, entä myöhemmin? Mielipiteitä, kiitos. t. Sussu rv 22+4
  12. S

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    meille tyttär syntynyt 9.12.06. 3300kg ja 48 cm.Nimen sai 28.1.07.Harvinaisen ,joten en laita tähän.Kastettu 200 vuoden aikana 43 kpl!mutta sattuu menemään suvussa nuo nimet. Täällä tahimme ilmavaivoissa .Välillä lapsi itkee,välillä molemmat.. Onneksi päivät on erilaisia ja itkuisempia päiviä...
  13. S

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    meillä tyttö kohta kaks kuukautta ja tissittelyt loppu tossa 3 viikkosena.Nanilla menty nyt .Ilmavaivaa on aikalailla näin päivisin...aikamoista meininkiä.mut yöt nukkuu parilla syötöllä . Kastajaiset nyt sunnuntaina. Onneks anoppi järjestelee.Jotenki on niin väsyny näist huutamisista et oon...
  14. S

    Huimaus

    Mullakin on ollut huimauskohtauksia, varsinkin kun nousee seisomaan. Saattaa johtua esim. matalasta verenpaineesta, matalasta hemoglobiinista tai jos niskat ja hartiat ovat jumissa vauvan/lapsen imettämisestä ja kantamisesta johtuen. Itselläni oli ainakin tuo viimeinen vaihtoehto. Verenpaineen...
  15. S

    Kuisnyt suu pannaan...

    Sitä aina kuvittelee elon olevan kunnossa, kunnes huomaakin olevan täysin tyhjän päällä. Ite olen alkaneenvuoden tuleva yh-äiti. Jäin työttömäksi syyskuussa, liitonpäivärahoillle en päässyt, puolisolla liian suuret tulot joten ei työkkäristäkään mitään rahoja tule. Lokakuun puoli välissä huomaan...
  16. S

    YSTÄVÄ OULUNSALOSTA

    Hei! Täällä ois yksi 27-vuotias Oulunsalolainen äippä. Meillä tyttö vielä aika pieni, syntynyt 8/06. Mutta äippä tarttis kyllä lenkkeily/kahvittelu/jutteluseuraa! =) Viestiä voi laittaa vaikkapa sähköpostiin: sussuv79@jippii.fi
  17. S

    Eka turvaistuin autoon

    Hei! Esikoinen tulossa ja autoon täytyisi hankkia lapselle oma istuin. Auto on Volvo V40. Mikä siis olisi hyvä vauhtoehto vastasyntyneelle ja myöhemminkin käytettäväksi. Kiitos.
  18. S

    Eron syyt?

    \ Me molemmat siis todella halutaan harrastaa ja sitä täytyy lasten takia tehdä vuorotellen.SIITÄ EMME LUOVU! Halusin kyllä aikoinaan että tekisimme yhdessä kaikkea mahdollista, mutta oikeasti työmme/aikataulumme on todella hankala...vuorotyöläiset varmaan sen voi ymmärtääkkin!?Työstäkään kun...
  19. S

    Missä asut?

    Kemi
  20. S

    Pelkällä maidolla elävät!

    Onko joukossamme ketään muuta, jonka vauva syö vain maitoa ravinnokseen. Olipa siihen syy mikä tahansa. Tarkoitan siis yli 6kk ikäisiä vauvoja, joiden pitäisi jo syödä muutakin. Miten vitamiini/proteiini/kuitu asiat teillä hoituvat? Ja voiko yleensä lapsi kasvaa ja elää pelkällä korvikkeella...

Yhteistyössä