Hakutulokset

  1. E

    iso vauva tulossa?

    Juu ei ollu meil kasvu tasaantunu.. viikolla 31 painoarvio oli sitten 2382g.. :o ja tällä kertaa ei lääkäri puhunu enää nii myönteisesti aijemmin käynnistämisestä, tokaisi vain, että sinut on luotu tekemään isoja vauvoja :| mut viikolla 36-37 jos painoarvio 4300g tietämillä,voi kuulemma...
  2. E

    iso vauva tulossa?

    oliko vauvan kasvu tasaantunut Werticalla? vai yhäkö iso kaveri tuloillaan? Mulla on vasta maantantaina seuraava painoarvio,jota kovin jännitän ja odotan. :/
  3. E

    iso vauva tulossa?

    Kiitos :heart: Toivon itsekkin että kasvu tasaantuu,jännittää vaan kun esikoinen oli 4080g ja kakkonen 4380g. Toisen synnytys kun sujui niin hyvin,että toivon kolmannen menevän yhtä helposti ja voivani kävellä ite synnytyssalista. =)
  4. E

    iso vauva tulossa?

    Olisin kysyny muille annettuja painoarvioita viikolla 28-29. Maha-asukkin oli ultran painoarvion mukaan 2190g :o ja vastaa n. 4 viikkoa enempi kun pitäis. Minua hirvittää ainakin.. aijemmat lapset menneet ihan "normaali" mitoissa ja syntyessään olleet reiluja nelikilosia... Sain ajan kolmen...
  5. E

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    itse olen -83 ja esikoinen 2/04 ja kakkosta ootellaan syntyväx tässä tai ensi kuussa. :heart:
  6. E

    2-vuotiaat

    Meillä osataan numerot kolmeen, vaikkei neiti montaa sanaa puhukkaan. Tekee 50 palasia palapelejä... joissa minullakin hirmu opetteleminen. :D Eilen rupes omatoimisesti tyhjentämään astianpesukonetta. :laugh: Tuntee myös joitain värejä. Itse tekee puurot nukeilleen omassa keittiössä, kylvettää...

Yhteistyössä